9 клас
(35 годин, 4 години – резервний час)
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Завдання додому |
Розділ 1. Безпека і здоров’я людини |
|||
|
|
Захист життя і здоров’я у воєнний час. Захист життя під час обстрілів, бомбардувань. |
|
|
|
Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття. Як діяти під завалами |
|
|
|
Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій. Дії під час хімічної та радіаційної небезпеки. |
|
|
|
Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. |
|
|
|
Невідкладна домедична допомога. Перша допомога у надзвичайних ситуаціях. |
|
|
|
Психологічна самодопомога |
|
|
|
Дотримання здорового способу життя. Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. |
|
|
|
Узагальнення знань з теми “Захист життя і здоров’я у воєнний час” |
|
|
|
Сучасний комплекс проблем безпеки. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. |
|
|
|
Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки. |
|
|
|
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я. |
|
|
|
Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку |
|
|
|
Узагальнення знань з теми “ Сучасний комплекс проблем безпеки ” |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||
|
|
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я |
|
|
|
Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичне, психологічне і соціальне благополуччя людини. |
|
|
|
Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. |
|
|
|
Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла. |
|
|
|
Моніторинг здоров’я. Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу “ Фізична складова здоров’я ” |
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я |
|||
|
|
Самореалізація особистості. Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Самопізнання і формування особистості. |
|
|
|
Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення. |
|
|
|
Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація. Міні-проект: «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації» |
|
|
|
Емоційне благополуччя Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю. |
|
|
|
Уміння вчитися Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. |
|
|
|
Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу. |
|
|
|
Самовиховання характеру. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини. Моральний розвиток особистості. |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу “ Психічна й духовна складові здоров’я” |
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я |
|||
|
|
Соціальне благополуччя. Соціальна компетентність. Принципи формування міжособистісних стосунків. |
|
|
|
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя |
|
|
|
Репродуктивне здоров’я молоді Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. |
|
|
|
Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. |
|
|
|
ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства Формула індивідуального захисту. Протидія дискримінації ВІЛ-позитивних людей. |
|
|
|
Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді. |
|
|
|
Узагальнення знань з розділу “ Соціальна складова здоров’я ” |
|
|
|
Узагальнюючий урок. Повторення вивченого матеріалу. |
|