Календарне планування для вчителів англійської мови,які працюють за підручником Карп'юк
Календарно-тематичне планування до підручника англійської мови 3 клас "English"
автор О. Карп'юк
І семестр
№ |
Дата |
|
Сфера спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
||
ТЕМА 1. «Я, моя сім’я і друзі. Людина» |
|||||||||||||
1.
|
04.09
|
|
Знайомся з новими друзями Сім'я друга |
Уміти привітати-ся; проща-тися, назвати себе, друга, подругу, батьків; називати когось, щось; запитувати, повідомля-ти про вік; запитува-ти, пові-домляти про місце прожива-ння |
Hello! Ні! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name? Who is this boy/girl? How old is he/she? |
The ABC, numbers 1-10 this /that |
Ех.1,р.4 |
Ех. 2,4, р. 5 Ех. 2,3, р.7 |
Ех. 3, р. 5 |
Ех. 1,4,р.5 Ех 4, р.7 |
р. 4—5, ех. 1,4 р. 7,ех.4 |
||
|
05.09 |
|
Родина однокласника |
What is your name? I'm... I'm from... Who is Tom? |
parents, sounds, letters |
Ех.1,р.8 |
Ех. 2,р.8 |
Ех. 5, р. 8 |
Ех. 1,2,3,4, р.9 |
р. 8-9, ех. 1,3 Write the answers to the questions (p. 8, ex. 1) |
|||
4. |
11.09 |
|
Шкільні речі. Кольори |
The pencil case is on the shelf. What colour is...? |
verbs, school things; prepositions: on, in, under, near |
Ех. 5, р. 13 |
Ех. 1,2, pp. 12-13 |
Ех. 5,р.11 |
Ех. 3,4,0.11 |
p. 11, ex. 3,4 Portfolio Work: Describe a pencil case |
|||
5. |
12.09 |
|
Я це можу робити! |
|
How are you? Theboy/ girl can ... |
verbs of movement |
Ех. 1,2,4,5, р. 10-11 |
Ех. 3, р. 11 |
WB Ex.3, р.10 |
Ех. 3,4, pp. 12-13 |
p. 12, ex. 3, ex.4 |
||
6. |
18.09 |
|
Ми — європейці! |
|
Are you from England? Nice to meet you |
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех.1,р.14 |
Ех. 3,р.15 |
|
Ех. 2, p. 15 |
p. 14, ex. 1; p.15, ex. 2,3 |
||
7. |
19.09 |
|
Звідки ти? |
Where are you from? Can you spell your name? |
Ukraine, England, France, Greece, Italy, Spain |
Ех. 1, р. 16 |
Ех. 2,3, pp. 16-17 |
|
Ех. 1,5, pp. 16-17 |
p. 16, ex. 1 |
|||
8. |
25.09 |
|
Літній табір відпочинку |
This is the room for boys. This is a cafe |
this/that, here/there |
Ех.1, р. 18 |
Ех. 1,2, pp. 18-19 |
Ех. 3,р.19 |
Ех.1-2, pp. 18-19 |
p. 18, ex. 1, p. 19, ex. 2 |
|||
9. |
26.09 |
|
Ігри та улюблені заняття |
Can you ...? Yes, lean. No, І can't. 1 like... Let's... |
play games, spell the word, draw pictures |
Ех.1,р. 20 |
Ех. 3,4, р. 21 |
|
Ех. 1,5, pp. 20-21 |
p. 20, ex. 1,,p.21.ex. 5 |
|||
10. |
02.10 |
|
Телефонна розмова |
Is it you Mum? How is Kate? Do you like...? Yes, І do. No, І don't |
the swimming-room, the room for girls, our party hall, our sport-ground, your house / flat, our classroom |
Ех. 1, р. 22 |
Ех. 3,4,5, Р- 23 . |
Ех. 2, р. 23 |
Ех. 1, p. 22 |
p. 22, ex. 1, p.23, ex.2 |
|||
11. |
03.10 |
|
Відпочинок дітей у таборі |
І don't like playing games |
watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ех. 1,2, р.24 |
Ех. 4,5, р. 25 |
|
Ех. 3,4,5,р.25 |
p. 24, ex. 2, p. 25, ex. 3,4. Portfolio Work: Draw what you like doing and describe it in writing. Write two or three sentences |
|||
12. |
09.10 |
|
Улюблені заняття |
What is your hobby? |
riding bikes, reading books, playing football |
Ех.1,р. 26 |
Ех. 2,5,6, р.23 |
Ех. 5, р. 27 |
Ех. 1,3,4, pp. 26-27 |
p. 26,ex.1,p.27,ex. 3 |
|||
ТЕМА 2. «Я, моя сім’я і друзі. Людина» |
|||||||||||||
13. |
10.10 |
|
Моя родина |
Уміти: запитувати про предме-ти, повідом-ляти про щось; виконува-ти, відда-вати вка-зівки (ко-манди), описувати когось, щось; запитувати про відчут-тя, самопочуття та відповіда-ти на за-питання; робити пропози-цію та реагувати на неї
|
This is... І am ....Who is... |
family tree, cousins |
Ex.1, p. 30 |
Ex. 4, p. 31 |
|
Ex. 2,3, pp. 30-31 |
p. 31, ex. 3. Portfolio Work: Draw your family tree |
||
14. |
16.10 |
|
Я та моя родина |
Who іs it? Where is Bill? |
village |
Ex.1, p. 32 |
Ex.3, p. 33 |
Ex.4, p. 33 |
Ex. 1,2, p. 33 |
p. 32, ex. 1, p. 33, ex.2. Portfolio Work: Draw your family tree |
|||
15. |
17.10 |
|
Ми тут живемо |
This is the bedroom |
kitchen, bathroom, living-room, bedroom, new, house |
Ex. T, p. 34 |
Ex.3, p. 35 • |
|
Ex. 1,2,3, pp. 34-35 |
p. 34, ex. 2; p. 35, ex. 3 |
|||
16. |
23.10 |
|
Моя родина |
Where are you? Where is / are? |
Prepositions: in, on, under |
Ex. 1; p. 36 |
Ex. 2-4, pp. 36-37 |
|
Ex. 1,3, p. 36-37 |
p. 36, ex. 1;p.37, ex.3. Portfolio Work: Draw your bedroom and furniture in it |
|||
17. |
24.10 |
|
Моя кімната |
Where is the sofa? Where is... in your room? |
sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near, above |
Ex.1, p. 38 |
Ex. 4,5, p. 39 |
Ex.1, p. 38 |
Ex. 2,3, p. 39 |
p. 39, ex. 3. Portfolio Work: Draw the plan of your bedroom. Label the furniture |
|||
18. |
06.11 |
|
Професії |
Who is this? What is his/her job? |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer |
Ex. 1,2,5, pp. 40,42 |
Ex. 3,6, pp. 41,43 |
|
Ex. 1,2,4, pp. 40-41 |
p. 40, ex. 1;p. 41, ex. 4 |
|||
19. |
07.11 |
|
Моя родина |
Do you like Does she/he like...? Hike/don't like... He/ She likes/doesn't like... |
Revise the words |
Ex. 4, p. 45 |
Ex. 2,3, pp. 44-45 |
|
Ex. 1,4, pp. 44-45 |
p. 44, ex. 1; p. 45, ex.4 |
|||
ТЕМА 3. «Школа. Відпочинок та дозвілля» |
|
||||||||||||
20. |
13.11 |
|
Дні тижня та навчальні предмети |
Реагувати на репліки вчителя та одноклас-ників; визначати час, проміжки часу; просити, повторити інформа-цію; вислов- лювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та |
On Monday they have got... |
Days of the week, school subjects |
Ex.1, p. 48 |
Ex. 3,4, p. 49 |
|
Ex. 2, p. 48 |
p. 49, ex. 2. Portfolio Work: Draw your timetable |
||
21. |
14.11 |
|
Шкільні предмети. Мій улюблений предмет |
What day is it today? When is Sport? It is on... What lesson do you like? |
do sums |
Ex.1, p. 50 |
Ex.3,4,5, pp. 50-51 |
|
Ex. 2,5, pp. 50-51 |
p. 51, ex. 5. Portfolio Work: Write your timetable |
|||
22. |
20.11 |
|
Наші улюблені предмети |
What lesson do you like? What is your favourite day? |
Days of the week, school subjects |
|
Ex. 2,3,4, pp. 52-53 |
|
Ex.1, p. 53 |
p. 52, ex. 1. Portfolio Work: Write about your favourite lesson |
|||
23. |
21.11 |
|
Мій улюблений предмет |
1 don't like... He doesn't like... |
School subjects |
Ex.1, p. 54 |
Ex.2,3,4,5, pp. 54-55 |
|
Ex.1, p. 55 |
p. 54, ex. 1 |
|||
24. |
27.11 |
|
Мій однокласник |
I've got a letter |
|
Ex.1, p. 56 |
Ex.3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
Ex. 1,2,3, pp. 56-57 |
p. 56, ex. 1,2. Portfolio Work: Write your e-mail to an e-pal |
|||
25. |
28.11 |
|
Годинник |
It's one o'clock |
It's one o'clock. Wake up. Wash, dress, breakfast |
Ex.1, p. 58 |
Ex. 4, p. 59 |
|
Ex. 2,3, pp. 58-59 |
p. 58, ex. 2,3. Make a demonstrative clock |
|||
26.
|
04.12
|
|
Розпорядок дня Як справи? Чим займаєшся? |
Реагувати на нього; уміти: описувати предмети людей, давати елемента-рну характе-ристику комусь, чомусь; визначати час, проміжки часу |
What day is it today? When do you wake up? I wake up... |
Have lunch, do one's homework, club, after, go to bed, help, must could, may, can, must |
Ex.1, p. 60 Ex.1, p. 64 |
Ex. 2,4, pp. 60-61 Ex. 2, p. 64 |
Ex. 5, p. 65 |
Ex. 2,3,5, pp. 60-63 Ex. 1,4, pp. 64-65 |
p. 60, ex. 1,3 p. 65, ex. 4,5. Portfolio Work: Describe your routine day and write the time |
||
28. |
05.12 |
|
Протягом дня |
I am late. May I come in? Could you give... Can I help... |
|
Ex.1, p. 66 |
Ex. 2,3,4, pp.67 |
|
Ex.1, p. 66 |
p. 66, ex. 1 |
|||
29. |
11.12 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
30. |
12.12 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
31. |
18.12 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
32. |
19.12 |
|
Контроль говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
33. |
26.12 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 клас Карп’юк О. ІІ семестр
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Урок в НМК |
Мовлен-нєві функції |
Засоби вираження |
Соціокульт комп |
заг.навч комп |
Фонет |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 4. «Відпочинок та дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
У час дозвілля |
1 |
Уміти: на-зивати співрозмов-ників, тре-тіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співрозмовника, третю осо-бу; опису-вати когось, щось; запи-тувати про відчуття, самопочут-тя та відповідати на запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє став-лення до когось, чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення; ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї |
Let us watch! |
Знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям;
Вживання та вибір привітань;
Вживання та вибір форм звертання |
Розрізняти і продукувати незнайомі звуки;
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
let us watch! Let's watch! |
Let’s |
Ex.1, p. 70 |
Ex.3, p. 71 |
|
Ex. 1,2,3, pp. 70-71 |
p. 70, ex. 1 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Різдво на Україні |
2 |
Do you usually dance? Yes, I do. No, I don't |
|
Ukrainian, usually, Christmas, carol |
Present Simple |
|
Ex. 2,3,4, p. 73 |
|
Ex. 1,3, pp. 72-73 |
p. 72, ex. 1,2. Portfolio Work: Describe "Christmas in Ukraine" |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
У час дозвілля |
3 |
May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy |
|
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper |
Preposition of Time |
Ex. 1,2, p. 74 |
Ex. 3,4, pp.75 |
|
Ex.2,3, p. 75 |
p. 75, ex. 3. Portfolio Work: Draw what you do in the afternoon or in the evening |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Фрукти та овочі |
4 |
Enjoy your meal. Pass me the salt |
|
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange |
Articles |
Ex.1, p. 76 |
Ex. 2,3,4, pp. 70-71 |
|
Ex. 2,4, pp. 76-77 |
p. 76, ex. 2; p. 77, ex. 4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Обідаймо! |
5 |
Pass me the salt. Here you are |
|
Усвідомлювати мету поставленого завдання
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
|
pass, some, enjoy, meal |
Some |
Ex.1, p. 78 |
Ex. 3,4,5, pp. 78-79 |
Ex. 2,5, pp. 78-79 |
Ex. 1,2,5, p. 72 |
p. 78, ex. 1. Portfolio Work: describe your favourite fruit and vegetables |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повсякденні справи |
6 |
He is busy |
|
go to bed, make the bed, always, alone |
|
Ex.1, p. 80 |
Ex. 1,2,3, pp. 80-81 |
|
Ex. 1,2,4, p. 74 |
p. 80, ex. 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
У час дозвілля |
7 |
Do you go to school on Mondays? |
|
always, never, sometimes |
Always usually |
Ex.1, p. 82 |
Ex. 2,3, p. 82 |
Ex. 2, p. 83 |
Ex. 1,3, pp.82-83 |
p. 83, ex. 3. Portfolio Work: Describe your Sunday |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 68-59 |
Ex. 4, p. 69 |
Ex. 1, p. 68 |
Ex. 6, p. 69 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 5. «Я, моя сім’я і друзі. Людина. Відпочинок та дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Як ти провів зимові канікули? |
1 |
Уміти: про-сити повто-рити інфор-мацію; ви-словлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситу-аціям тощо; висловлю-вати про-хання та реагувати на нього. Називати співрозмовників, тре-тіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника, третю особу; описувати когось, щось; запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на .запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє ставлення до когось, чогось
|
Where were you on your winter holidays? |
|
|
|
was, were, last, comfortable |
Was were |
Ex.1, p. 86 |
Ex. 1,3,4, pp. 86-87 |
Ex. 3, pp.87 |
Ex. 1,2, p. 86 |
p. 86, ex.1 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
День за днем |
2 |
He was at home. Was he at home? |
|
|
|
was, wasn't; were, weren't |
Wasn’t weren’t |
|
Ex. 2,3, pp.89 |
Ex. 2, p. 89 |
Ex. 1,3, pp. 88-89 |
p. 88, ex. 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Де ти був вчора? |
3 |
Were you at home yesterday? |
|
|
|
yesterday |
Was…? Were…? |
Ex.1, p. 90 |
Ex. 3,4, p. 91 |
Ex. 4, p. 91 |
Ex.1, 2,5, pp. 90-91 |
p. 91, ex.5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Як ти провів минулі вихідні? |
4 |
Where were you last weekend? |
|
|
|
garage, stadium |
Past Simple Regular Verbs |
Ex.1, p. 92 |
Ex.2,3,4, p. 93 |
Ex.1, p. 92 |
Ex. 1,2, p. 93 |
p. 92, ex. 1,2. Portfolio Work: Describe your weekend |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Чим ми займалися вчора |
5 |
I played in the yard yesterday. |
|
|
|
did, did not |
Negatives in the Past |
|
Ex. 2,3,4, pp. 92-93 |
Ex. 2, p. 94 |
Ex. 3,4, p. 95 |
p. 95, ex. 4. Portfolio Work: Describe your Sunday or any other day last week |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Робота й дозвілля |
6 |
Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn't |
|
|
|
• |
Questions in the Past |
|
Ex.1, p. 96 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 2,3, p. 97 |
p. 97, ex. 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Чим ти займався вчора? |
7 |
I went. I didn't go. Did I go? |
|
|
|
see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had |
Irregular verbs |
Ex. 2, p. 99 |
Ex. 1,3, pp. 98-99 |
|
Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100 |
p. 98, ex. 1, p. 100, ex. 4. Portfolio Work: Describe your weekend |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Чим ти займався на вихідних? |
8 |
I went. I didn't go. Did I go? |
|
|
|
write-wrote blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made |
Irregular Verbs |
|
Ex. 2,3, pp. 102 |
|
Ex.1, p. 101 |
p. 101, ex. 1, p.102, ex. 3. Portfolio Work: Describe your weekend orally and in writing |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Чим ми вчора займалися |
9 |
Wh-questions |
|
|
|
|
Special Questions |
|
Ex.3, p. 103 |
Ex. 5, p. 103 |
Ex. 4,6, p. 103 |
p.101,ex.1,p.102,ex.3. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Як ти провів вчорашній день? |
10 |
Wh-questions |
|
|
|
Irregular verbs |
Irregular Verbs |
|
Ex.2,3,4, p. 104-105 |
Ex. 5, p. 105 |
Ex. 1,3, p. 104-105 |
p. 101, ex.1, p. 102, ex. 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, 3, p. 106-107 |
Ex. 4, p. 107 |
Ex. 1, 2, p. 106 |
Portfolio Work: «My Last Weekend» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 6. «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Яка сьогодні погода? |
1 |
Уміти: за-питувати про відчут-тя, самопо- чуття та відповідати на запитан-ня; повідо- мляти про смаки, упо-добання; виражати своє став-лення до когось, чогось; запрошувати на свято, у гості тощо; повідомля-ти про когось, щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; запитувати про погоду; давати ха-рактеристи-ку порам року, пого-дним явищам |
What is the weather like today? |
|
|
|
weather, shine, stay |
Numerals |
Ex.1,4, p. 108-109 |
Ex. 1,2,3, pp. 108-109 |
Ex.3, p.109 |
Ex. 1,4, pp. 108-109 |
p. 108, ex.1, p. 109, ex.4 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Пори року |
2 |
What is your favourite season? |
|
|
|
Seasons, months |
To be |
Ex.1, p. 110 |
Ex. 2,3,4, pp. 110-111 |
|
Ex. 1,3, pp. 110-111 |
p.111,ex.3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Календар |
3 |
How many days are there in a week? |
|
|
|
Seasons, months |
How many…? |
|
Ex. 1,2,3, p. 112-113 |
Ex. 3, p. 113 |
Ex. 5, p. 113 |
p. 113, ex. 4,5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
У нас незабаром свято! |
4 |
I shall go to the party tomorrow |
|
|
|
I shall go. I shall not go. Shall I go? You will go. Will you go? You will not go |
Future Simple |
Ex.1, p. 114 |
Ex.2,3,4, pp. 114-115 |
Ex.1, p. 114 |
Ex.3, p. 115 |
p. 115, ex.3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Наші мрії |
5 |
He will be a doctor |
|
|
|
Professions |
|
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117 |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 2, p. 117 |
p. 116, ex. 2,3. Portfolio Work: Describe your Sunday or any other day last week |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Свята. Великдень |
6 |
|
|
|
|
Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter Bunny |
|
Ex. 1,8, pp.118, 120 |
Ex.5,p.119 |
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120 |
Ex. 2, p. 118 |
p. 118, ex. 1,2, p. 119, ex. 4. Portfolio Work: Describe Easter in your family |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Незабаром літо! |
7 |
I shall travel. He will go to the seaside |
|
|
|
seaside, river, holidays, travel, visit |
Tenses |
Ex. 1,7, pp.121, 123 |
Ex. 3,4,5, pp. 121-123 |
Ex.3, p. 121 |
Ex. 2,4, pp. 121-122 |
p. 121, ex. 2, p. 122, ex. 4, p. 123, ex. 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Скоро канікули! |
8 |
|
|
|
|
|
Question words |
|
Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122 |
Ex.5, p. 125 Portfolio Work: "My Summer Holiday Plans" |
|
Portfolio Work: "My Summer Holiday Plans" |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Інсценізація казки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
61. |
07.05 |
Перегляд мультфільмів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
62. |
11.05 |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
63. |
14.05 |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
64. |
18.05 |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
65. |
21.05 |
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
66. |
25.05 |
Конкурс портфоліо Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
3 клас Карп’юк О. ІІ семестр
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Урок в НМК |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Соціокульт комп |
заг.навч комп |
Фонет |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
ТЕМА 4. «Відпочинок та дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
У час дозвілля |
|
Уміти: називати співрозмов-ників, тре-тіх осіб; запрошува-ти інфор-мацію про співрозмовника, третю осо-бу; опису-вати когось, щось; запи-тувати про відчуття, самопочут-тя та відповідати на запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє став-лення до когось, чогось; запрошува-ти на свято, у гості то-що; реагу-вати на чи-єсь запро-шення; ро-бити пропо-зицію та реагувати на неї |
Let us watch! |
Знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям;
Вживання та вибір привітань;
Вживання та вибір форм звертання |
Розрізняти і продукувати незнайомі звуки;
Уважно стежити за презентованою інформацією Усвідомлювати мету поставленого завдання
|
|
let us watch! Let's watch! |
Let’s |
Ex.1, p. 70 |
Ex.3, p. 71 |
|
Ex. 1,2,3, pp. 70-71 |
p. 70, ex. 1 |
||||||||||||||
|
|
Різдво на Україні |
|
Do you usually dance? Yes, I do. No, I don't |
|
Ukrainian, usually, Christmas, carol |
Present Simple |
|
Ex. 2,3,4, p. 73 |
|
Ex. 1,3, pp. 72-73 |
p. 72, ex. 1,2. Portfolio Work: Describe "Christmas in Ukraine" |
|||||||||||||||||
|
|
У час дозвілля |
|
May I talk to Bill? Can I talk to Kate? Kate is busy |
|
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper |
Preposition of Time |
Ex. 1,2, p. 74 |
Ex. 3,4, pp.75 |
|
Ex.2,3, p. 75 |
p. 75, ex. 3. Portfolio Work: Draw what you do in the afternoon or in the evening |
|||||||||||||||||
|
|
Фрукти та овочі |
|
Enjoy your meal. Pass me the salt |
|
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange |
Articles |
Ex.1, p. 76 |
Ex. 2,3,4, pp. 70-71 |
|
Ex. 2,4, pp. 76-77 |
p. 76, ex. 2; p. 77, ex. 4 |
|||||||||||||||||
|
|
Обідаймо! |
|
Pass me the salt. Here you are |
|
pass, some, enjoy, meal |
Some |
Ex.1, p. 78 |
Ex. 3,4,5, pp. 78-79 |
Ex. 2,5, pp. 78-79 |
Ex. 1,2,5, p. 72 |
p. 78, ex. 1. Portfolio Work: describe your favourite fruit and vegetables |
|||||||||||||||||
|
|
Повсякденні справи |
|
He is busy |
|
go to bed, make the bed, always, alone |
|
Ex.1, p. 80 |
Ex. 1,2,3, pp. 80-81 |
|
Ex. 1,2,4, p. 74 |
p. 80, ex. 2 |
|||||||||||||||||
|
|
У час дозвілля |
|
Do you go to school on Mondays? |
|
always, never, sometimes |
Always usually |
Ex.1, p. 82 |
Ex. 2,3, p. 82 |
Ex. 2, p. 83 |
Ex. 1,3, pp.82-83 |
p. 83, ex. 3. Portfolio Work: Describe your Sunday |
|||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, 3, 5, 6, pp. 68-59 |
Ex. 4, p. 69 |
Ex. 1, p. 68 |
Ex. 6, p. 69 |
||||||||||||||||
ТЕМА 5. «Я, моя сім’я і друзі. Людина. Відпочинок та дозвілля» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
Як ти провів зимові канікули? |
|
Уміти: про-сити повто-рити інфор-мацію; ви-словлювати схвальну, несхвальну оцінку предметам, діям, ситу-аціям тощо; висловлю-вати про-хання та реагувати на нього. Називати співрозмовників, тре-тіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника, третю особу; описувати когось, щось; запитувати про відчуття, самопочуття та відповідати на .запитання; повідомля-ти про сма-ки, уподо-бання; ви-ражати своє ставлення до когось, чогось
|
Where were you on your winter holidays? |
Знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям;
Вживання та вибір привітань;
Вживання та вибір форм звертання |
Розрізняти і продукувати незнайомі звуки;
Уважно стежити за презентованою інформацією Усвідомлювати мету поставленого завдання
|
|
was, were, last, comfortable |
Was were |
Ex.1, p. 86 |
Ex. 1,3,4, pp. 86-87 |
Ex. 3, pp.87 |
Ex. 1,2, p. 86 |
p. 86, ex.1 |
||||||||||||||
|
|
День за днем |
|
He was at home. Was he at home? |
|
was, wasn't; were, weren't |
Wasn’t weren’t |
|
Ex. 2,3, pp.89 |
Ex. 2, p. 89 |
Ex. 1,3, pp. 88-89 |
p. 88, ex. 1 |
|||||||||||||||||
|
|
Де ти був вчора? |
|
Were you at home yesterday? |
|
yesterday |
Was…? Were…? |
Ex.1, p. 90 |
Ex. 3,4, p. 91 |
Ex. 4, p. 91 |
Ex.1, 2,5, pp. 90-91 |
p. 91, ex.5 |
|||||||||||||||||
|
|
Як ти провів минулі вихідні? |
|
Where were you last weekend? |
|
garage, stadium |
Past Simple Regular Verbs |
Ex.1, p. 92 |
Ex.2,3,4, p. 93 |
Ex.1, p. 92 |
Ex. 1,2, p. 93 |
p. 92, ex. 1,2. Portfolio Work: Describe your weekend |
|||||||||||||||||
|
|
Чим ми займалися вчора |
|
I played in the yard yesterday. |
|
did, did not |
Negatives in the Past |
|
Ex. 2,3,4, pp. 92-93 |
Ex. 2, p. 94 |
Ex. 3,4, p. 95 |
p. 95, ex. 4. Portfolio Work: Describe your Sunday or any other day last week |
|||||||||||||||||
|
|
Робота й дозвілля |
|
Did you help yesterday? Yes, I did. No, I didn't |
|
• |
Questions in the Past |
|
Ex.1, p. 96 |
Ex. 4, p. 97 |
Ex. 2,3, p. 97 |
p. 97, ex. 3 |
|||||||||||||||||
|
|
Чим ти займався вчора? |
|
I went. I didn't go. Did I go? |
|
see-saw, come-came, learn-learnt, do-did, have-had |
Irregular verbs |
Ex. 2, p. 99 |
Ex. 1,3, pp. 98-99 |
|
Ex. 1,2,3,4, pp. 98-100 |
p. 98, ex. 1, p. 100, ex. 4. Portfolio Work: Describe your weekend |
|||||||||||||||||
|
|
Чим ти займався на вихідних? |
|
I went. I didn't go. Did I go? |
|
write-wrote blow-blew, bring-brought, buy-bought, take-took, make-made |
Irregular Verbs |
|
Ex. 2,3, pp. 102 |
|
Ex.1, p. 101 |
p. 101, ex. 1, p.102, ex. 3. |
|||||||||||||||||
|
|
Чим ми вчора займалися |
|
Wh-questions |
|
|
Special Questions |
|
Ex.3, p. 103 |
Ex. 5, p. 103 |
Ex. 4,6, p. 103 |
p.101,ex.1,p.102,ex.3. |
|||||||||||||||||
|
|
Як ти провів вчорашній день? |
|
Wh-questions |
|
Irregular verbs |
Irregular Verbs |
|
Ex.2,3,4, p. 104-105 |
Ex. 5, p. 105 |
Ex. 1,3, p. 104-105 |
p. 101, ex.1, p. 102, ex. 2 |
|||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, 3, p. 106-107 |
Ex. 4, p. 107 |
Ex. 1, 2, p. 106 |
Portfolio Work: «My Last Weekend» |
|||||||||||||||||
ТЕМА 6. «Природа й навколишнє середовище. Свята та традиції» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
Яка сьогодні погода? |
|
Уміти: за-питувати про відчут-тя, самопо- чуття та відповідати на запитан-ня; повідо- мляти про смаки, упо-добання; виражати своє став-лення до когось, чогось; запрошувати на свято, у гості тощо; повідомля-ти про когось, щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; запитувати про погоду; давати ха-рактеристи-ку порам року, пого-дним явищам |
What is the weather like today? |
Знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з повсякденним життям;
Вживання та вибір привітань;
Вживання та вибір форм звертання |
Розрізняти і продукувати незнайомі звуки;
Уважно стежити за презентованою інформацією Усвідомлювати мету поставленого завдання
|
|
weather, shine, stay |
Numerals |
Ex.1,4, p. 108-109 |
Ex. 1,2,3, pp. 108-109 |
Ex.3, p.109 |
Ex. 1,4, pp. 108-109 |
p. 108, ex.1, p. 109, ex.4 |
||||||||||||||
|
|
Пори року |
|
What is your favourite season? |
|
Seasons, months |
To be |
Ex.1, p. 110 |
Ex. 2,3,4, pp. 110-111 |
|
Ex. 1,3, pp. 110-111 |
p.111,ex.3 |
|||||||||||||||||
|
|
Календар |
|
How many days are there in a week? |
|
Seasons, months |
How many…? |
|
Ex. 1,2,3, p. 112-113 |
Ex. 3, p. 113 |
Ex. 5, p. 113 |
p. 113, ex. 4,5 |
|||||||||||||||||
|
|
У нас незабаром свято! |
|
I shall go to the party tomorrow |
|
I shall go. I shall not go. Shall I go? You will go. Will you go? You will not go |
Future Simple |
Ex.1, p. 114 |
Ex.2,3,4, pp. 114-115 |
Ex.1, p. 114 |
Ex.3, p. 115 |
p. 115, ex.3 |
|||||||||||||||||
|
|
Наші мрії |
|
He will be a doctor |
|
Professions |
|
|
Ex. 1,3,4,5, pp. 116-117 |
Ex. 5, p. 117 |
Ex. 2, p. 117 |
p. 116, ex. 2,3. |
|||||||||||||||||
|
|
Свята. Великдень |
|
|
|
Christ, church, Easter, hot cross bun, people, Easter Bunny |
|
Ex. 1,8, pp.118, 120 |
Ex.5,p.119 |
Ex. 3,4,6,7, pp. 119-120 |
Ex. 2, p. 118 |
p. 118, ex. 1,2, p. 119, ex. 4. |
|||||||||||||||||
|
|
Незабаром літо! |
|
I shall travel. He will go to the seaside |
|
seaside, river, holidays, travel, visit |
Tenses |
Ex. 1,7, pp.121, 123 |
Ex. 3,4,5, pp. 121-123 |
Ex.3, p. 121 |
Ex. 2,4, pp. 121-122 |
p. 121, ex. 2, p. 122, ex. 4, p. 123, ex. 7 |
|||||||||||||||||
|
|
Скоро канікули! |
|
|
|
|
Question words |
|
Ex.1,,2,3,4, pp. 121-122 |
Ex.5, p. 125 Portfolio Work: "My Summer Holiday Plans" |
|
Portfolio Work: "My Summer Holiday Plans" |
|||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль говоріння. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||||||||||||||