КАРТКА Передового педагогічного досвіду

Про матеріал
Правильний добір комплексно-методичного забезпечення уроків, раціональне, послідовне застосування їх у ході вивчення тем активізують розумову та практичну діяльність учнів, розвивають їхнє технічне мислення та забезпечують зв’язок теоретичного навчання з практичною діяльністю.
Перегляд файлу

 

dcf0f3ca6995

 

 

                                 Тема досвіду:

«Активізація учнів в процесі виробничого навчання»

 

Прізвище,ім’я ,по-батькові:  Симоненко Марія Георгіївна

Дата народження: 04. 08. 1958 року

Освіта: базова  вища

 Посада: майстер виробничого навчання професії «штукатур, лицювальник-плиточник, маляр»

 Відмінник освіти України

 Педагогічний стаж:  32 роки

                                              Рік попередньої атестації: 2013р  

Кваліфікаційна категорія, педзвання:

 12 тарифний розряд, майстер виробничого навчання І  категорії.

Адреса досвіду: ВПУ №4  м. Хмельницького

Роки вивчення та рік оформлення досвіду: ВПУ №4  - 2012-2014р

                                   АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ:

Сучасне життя формує нові вимоги до фахівців будь-якої галузі. Вони повинні бути конкурентноспроможними, мобільними, мати  високий рівень професійної компетентності, бути готовими до впровадження нових технологій. Тож професійна освіта перебудовується, вносить зміни у виборі форм та методів навчання. Тому і майстер виробничого навчання повинен вносити  корективи у свою роботу, навчальний процес та співпрацю  з учнями. На мою думку  на уроках  виробничого навчання необхідно створювати умови для розвитку учнів, їх самореалізації та самоствердження. Саме на цьому, базуються інноваційні технології навчання.

Опанувала та широко використовую в педагогічній практиці  комп'ютерні технології, розробляю мультимедійні презентації, інструкційні карти, кросворди, в електронному вигляді, які застосовую при проведенні уроків виробничого навчання.

Розробила і роздрукувала навчально-методичній  посібник  який  рекомендується  для майстрів  виробничого навчання , та учнів  ПТНЗ, які освоюють професію: 7141.2 маляр, кваліфікація: 2 розряд. З позицій системного підходу до організації навчального процесу, проблему вибору найдоцільніших засобів навчання, вирішено шляхом розгляду їх як форми вираження змісту навчального матеріалу,  способів управління та контролю за ходом процесу навчання в умовах співробітництва майстра-учня, з впровадженням нових матеріалів та новітніх технологій.

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\36114750.jpg

 

 

                            ВИВЧЕННЯ ВИДУ ДОСВІДУ:

H:\ВИПУСК 2014р.ПРАКТИКА 1курс 2014 р\SAM_0839.JPGH:\ВИПУСК 2014р.ПРАКТИКА 1курс 2014 р\SAM_0856.JPG Раціоналізаторський.  Правильний добір комплексно-методичного забезпечення уроків, раціональне, послідовне застосування їх у ході вивчення тем активізують розумову та практичну діяльність учнів, розвивають їхнє технічне мислення та забезпечують зв’язок теоретичного навчання з практичною діяльністю.

D:\ЕКСКІЗИ\SAM_0614.JPGПід час опрацювання нових способів дій організовую виконання вправ і прийомів, здійснюю  індивідуальне і колективне інструктування учнів, повторно показую і роз’яснюю прийоми на робочих місцях. Скеровую свої зусилля на забезпечення якості і продуктивності навчально-виробничої праці учнів, стимулюю їх до самостійності і самоконтролю в роботі, заохочую до творчого виконання завдань. самостійності.

Основна моя   мета— навчити учнів, майбутніх  робітників, правильно і якісно виконувати основні трудові прийоми.

 

ПРОВІДНА  ПЕДАГОГІЧНА ІДЕЯ ДОСВІДУ:

 Професійна спрямованість проведення уроків виробничого навчання дає змогу поєднувати вивчення нових матеріалів з впровадженням та вивченням новітніх технологій в оздоблювальних роботах.

            

C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\A9QIU0P0\MC900432665[1].png               ОПИС ДОСВІДУ:

Успіх виробничого навчання значною мірою залежить не тільки від правильного визначення його теми, мети і змісту, а й від засобів досягнення цієї мети, тобто від методів навчання, які використовуються мною під час виробничого навчання.

Одним із основних факторів успішного навчання є зацікавленність. Учень старається тоді, коли відчує свою силу, свій успіх, свою перемогу подолання труднощів. В такому випадку я ніколи не буваю байдужа. Разом з учнями переживаю радість успіху.

Надзвичайно активізує роботу учнів, виконання завдання в парі ( коли я працюю з учнем ) тоді учень виконує завдання, але вже не спостерігає, тягнеться за майстром, щоб бути на рівні.

Стараюся на уроках виробничого навчання використати теоретичні знання. Заставляю мислити: згадай як написано в книжці, як виконати дане завдання.

Дуже добре активізують інтерес до уроку: теми - пов'язані з вивченням нових матеріалів, інструменту, способів виконання робіт. ( Особливо в теперішній час, коли так багато нового та цікавого в будівництві).

Значне місце в активізації пізнавальної діяльності учнів відіграє вміле використання майстром наочних посібників, які повинні бути підібрані в оптимальній кількості і чітко відповідали темі уроку.

Тому мною розроблено, роздруковано навчально-методичний посібник  з теми: «Підготовка поверхонь під пофарбування».  2014 р.

 

                            РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ДОСВІДУ:

Для підготовки кваліфікованих робітників з даної професії оснащено
майстерню, яка обладнана на п'ятнадцять робочих місць, відповідно до вимог
Державних стандартів. Оснащення матеріально-технічної бази складає: 95 %.

Перед виходом на виробниче навчання та практику на підприємство в училищі видається наказ. Забезпеченість робочими місцями проводиться на підставі договорів з врахуванням підготовки за даною професією.

                       Рівень знань виробничого навчання

                                                                                           

 

                                                                                                  високий

                                                                                                  достатній

                                                                                                  середній

                      2012-2013р       2013-2014р         2014-2015р

          ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ НА ОБЛАСНОМУ РІВНІ:

C:\Users\РЕСПЕКТ\Desktop\Всі фото\SAM_1559.JPGЕвриканські  посиденьки - засідання методичної комісії на обласному рівні. Виступ, презентація посібника КМ З уроків  виробничого навчання з теми: «Підготовка поверхонь під пофарбування» професія- маляр; кваліфікація 2 розряд.16.10.2013 р.  17.04.2014р.  Обласний конкурс професійної  майстерності серед учнів професійно-технічних закладів з професії  «Маляр». Учасник  Бондаренко Григорій П.- друге призове місце.

 

                               РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА:

  1. Журнал «Професійна освіта» №2. 2010р.
  2. Остапенко Т.Є. «Технологія опоряджувальних робіт». Київ «Вища освіта». 2003р.
  3. Методичні рекомендації «На допомогу майстру в/н». 1994р.
  4. Нікуліна А.С. «Малярні роботи». Підручник для професійно-технічних навчальних закладів, у трьох частинах – Київ: «Вікторія», 2006р.                              

                                        ДОДАТКИ:

посібник                                            інструкційні карти 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
1739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку