Картка підсумкового оцінювання з теми "Економіка"

Про матеріал
Картка підсумкового оцінювання з теми економіка містить два варіанти з завданнями 4 рівнів. І рівень - тестові завдання ІІ рівень - визначення поняття ІІІ рівень - складання схеми ІУ рівень - розгорнута відповідь на питання Завдання розраховані на учнів 10 класу, які навчаються за підручником "Громадянська освіта", автори - О.О.Гісем, О.О.Мартинюк Завдання можна використовувати в якості самостійної роботи, узагальнення знань.
Перегляд файлу

Картка підсумкового оцінювання з теми « Економіка»

Варіант І

Рівень І Оберіть правильну відповідь ( о,5б)

1.Продукт має корисність, якщо він

А)потребує значних ресурсів для виробництва;  Б)попит на нього на ринку завжди однаковий;  В)здатний задовольнити яку-небудь потребу споживача; Г)є доступним за ціною для споживача.

2.Причиною дефіциту товару на ринку є те, що

А)ціна на товар перевищує рівноважну ціну;  Б)ціна на товар нижча від рівноважної ціни;  В)товар не відповідає державному стандарту якості;  Г)обсяг пропозиції перевищує обсяг попиту.

3.Виберіть найточніше закінчення твердження «Державний бюджет – це»

А)фінансовий план доходів і видатків держави на певний календарний рік; Б)податки, що сплачують державі громадяни та підприємці;  В)валютні резерви держави, що зберігаються національним банком;  Г)кошти для фінансування державних установ і підприємств.

4.Яку потребу ви задовольнили переглянувши цікавий фільм?

А)матеріальна, особиста;  Б)духовна, особиста;  В)матеріальна, суспільна; Г)духовна, групова.

Рівень ІІ 5. Дайте визначення поняттю ( 2 б)

Лобізм – це ________

Рівень ІІІ 6. Заповніть схему ( 3,5 б)

 

 

                                                                                                                                                                              

Картка підсумкового оцінювання з теми « Економіка»

Варіант ІІ

Рівень І Оберіть правильну відповідь ( о,5б)

1.Яке із тверджень є правильним?

А) у зв’язку з подорожчанням без низу його пропозиція на ринку зменшилася; Б)обсяг попиту на автомобілі зріс у зв’язку з підвищенням цін на бензин;  В) на ринку апельсинів зросли ціни, тому що піднявся попит на мандарини;  Г) унаслідок зниження ціни на канцелярські товари зменшився обсяг попиту на них.

2.Обмеженість трудових ресурсів зумовлена

А)загальною кількістю населення і часткою працездатних людей;  Б)загальною кількістю безробітних у країні;  В)загальною кількістю робочих місць на підприємствах;  Г)зменшенням потреб виробництва в робочій силі.

3.Яка з груп виробничих ресурсів найкраще ілюструє три їх основні види?

А)заробітна плата, працівники, гроші;  Б)Нафта, таксисти, ціни;  В)родовище вапняку, вчителі, верстати;  Г)фермери, інвестори, виробники.

4.Що НЕ є наслідком корупції?

А)відсутність єдності в системі виконавчої влади;  Б)нерозуміння законів;  В)кумівство та політичне заступництво; Г) можливість громадського контролю за діями влади.

Рівень ІІ 5.Дайте визначення поняттю ( 2 б)

Підприємництво -  це________

Рівень ІІІ 6.Заповніть схему ( 3,5 б)

 

 

 

 

Рівень ІV 7. Дайте розгорнуту відповідь на питання ( 4,5 б)

На вашу думку, з якими проблемами стикаються люди з інвалідністю на ринку праці? Як можна забезпечити їм рівні можливості в реалізації свого права на працю?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень ІV 7. Дайте розгорнуту відповідь на питання ( 4,5 б)

«Коли ви бачите успішний бізнес, це означає, що хтось колись прийняв сміливе рішення»

                                                     Пітер Друкер, соціальний еколог

«Одні бачать у підприємцеві вовка, якого слід убити. Інші вважають, що підприємець – корова,яку можна без кінця доїти. І лише небагато бачать у ньому коня, який тягне воза»

                                                      Вінстон Черчилль

Як ви розумієте ці вислови? Чи погоджуєтесь ви з ними?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 квітня 2019
Переглядів
7901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку