19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Картки "Іменники для лінивих"

Про матеріал

За допомогою таких карток учні, які не вміють слухати на уроці, не хочуть працювати вдома, змушені будуть прочитати правила та навчитися ними користуватися.

Перегляд файлу

http://mag.dzyuba.org.ua/published/publicdata/PETRIKOVMAGNIT/attachments/SC/products_pictures/Smilik_14.jpgКартка 1

(за підручником Заболотних, 6 кл.)

§22, 23

  1. Розподіли  частини мови у дві колонки: САМОСТІЙНІ та СЛУЖБОВІ (2 бали)

Іменник, прийменник, частка, числівник, дієслово, займенник, сполучник, прислівник, прикметник.

  1. Прочитай текст. Дай відповіді на тестові питання (5 балів)

Пшеничний колосок

Сергійків брат Максим пішов служити в армію. Незабаром він надіслав додому лист. Писав, що служить далеко-далеко, біля самого моря. «Сергійку, - писав брат,- піди в поле, зірви колосок, поклади в конверт і надішли мені.»

 – Навіщо йому колосок? – здивувався Сергійко.

Поклав хлопчик колосок у конверт і написав: «Я зірвав колосок на ниві, що починається за нашою хатою.» І як тільки написав ці слова, зразу ж здогадався, навіщо братові колосок.

                                                                           За В. Сухомлинським

  1. Даний текст – це

А  розповідь

Б  опис

В  роздум

  1. Чому Максим попрохав надіслати колосок?

А  хотів показати солдатам, які в їхньому селі ростуть колоски

Б  заради розваги

В  засумував за рідним краєм

  1. Доберіть синонім до слова «нива»

А  луг

Б  поле

В  сад

  1. Скільки в цьому тексті разом із заголовком іменників (рахувати всі, навіть ті, що повторюються)?

А  25

Б  22

В  23

  1. Скільки власних назв зустрічається в тексті?

А  2

Б  5

В  10                                                                              Усього 7 балів

http://ic.pics.livejournal.com/antonlygin/53193153/4047/4047_300.jpgКартка 2

            §24

  1. Випиши слова – загальні назви (2 бали)

Планета Земля, гора Говерла, дядько Тарас, теплохід «Титанік», молодий капітан, озеро Світязь, дівчина-красуня, цукерка «Корівка», директор Надженко, українська мова.

 

  1. Перепиши. Поясни, керуючись матеріалом параграфа 24, чому пишемо саме так наведені слова.  (3 бали)

Зразок:

Сейм – річка.

День знань - ______________________.

Велика Ведмедиця - _____________________.

Василиса Прекрасна - ______________________.

Голова Верховної Ради України - _________________.

оповідання  «Морозенко» - _______________.

Демократична партія - _____________________.

 

  1. Прочитай текст. Випиши з останнього речення іменники. (1 бал)

Україна – це велика незалежна держава в самому центрі Європи. Своїми розмірами Україна більша за такі держави, як Англія, Австрія, Бельгія, Голландія, Данія, Португалія і Швейцарія, разом узяті. За чисельністю населення вона посідає п'яте місце в Європі після Німеччини, Італії, Великобританії, Франції. В Україні є гори Карпати і Кримські, є й моря - Чорне й Азовське.

Київ - столиця України. Він розташований на берегах найбільшої в Україні річки - Дніпра. Це одне з найдавніших і найкрасивіших міст Європи. Україна - твій рідний край, твоя земля, де ти народився і зростаєш.

 

  1. Запиши правильно (з великої чи з малої букви) (2 бали)

(У, у)країнська мова, (Б, б)іблія, (У, у)країнська література,

 (М, м)істо (К,к)ривий  (Р,р)іг,  (П,п)резидент  (У, у)країни,

з (Д,д)нем  (К,к)осмонавтики.

 

 

 

 

 

 

                                                                      Усього 8 балів

docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку