Казка "Курча" В.О.Сухомлинського для дітей молодшого віку -3-4 років

Про матеріал
Ця казка розширює знання про свійську птицю, діти пізнають поведінку свійської птиці, на прикладі героїв казки формуються моральні якості. казка прста, доступна для сприйняття змісту,
Перегляд файлу

Бесіда

за творами В. Сухомлинського

(для дітей молодшого дошкільного віку, 3-4 років)

Тема: Казка В.Сухомлинського “Курчата”

Мета: ознайомити дітей з казкою В.Сухомлинського “Курчата”, розширити знання дітей  про  свійську птицю (курка, курчата); формувати пізнавальний інтерес щодо поведінки  свійської птиці; виховувати на прикладі казкових героїв моральні якості.

Матеріал: сюжетна картина “Дівчинка  годує  курчат”,  іграшка “Квочка і курчатами”, рухлива гра “Квочка”, шапочки-наголівники - курчатка.

Хід

І етап - мотивація

- Діти, пропоную вам подивитися на картину. (вихователь виставляє на мольберті сюжетну картину “Дівчинка годує курчат”)

Запитання:

  • Кого ви бачите на картині? (маленьку дівчинку)
  • Що вона робить? (сипле зернятко маленьким курчатам)
  • Хто їх мама? (курка)
  • А хочете дізнатися, звідкіля  взялися курчатка?

ІІ етап - пізнавальна діяльність

- Ось послухайте цікаву казочку про те, як на світ з'являються малесенькі курчатка. Тож сідайте рядком та слухайте ладком! (вихователь читає казку “Курчата”)

Казка “Курчата”

Сиділа Квочка на яйцях. Довго сиділа. Невесело їй було. Та ось яйця одне за одним стали лопатись. Зі шкаралупи висунулись малесенькі голівки, вилізли курчатка. Вилізли та й пищать: “Пік.. пік…” 

- Кво, кво - кличе їх за собою Квочка. Повела на подвір'я. Побігли за нею курчатка, мов жовті м'ячики.

Здивовано дивилися  курчатка на  всі боки й говорять:

  • Ой , який же великий світ!
  • Хіба це весь світ? Каже Квочка. - Он ще й город є, а на городі просо, а за городом лопухи… А за лопухами пшеничне поле.

Запитання за змістом твору:

  • На чому сиділа квочка? (на яйцях)
  • Що з ними сталося?
  • Як подавали голос малесенькі курчатка? (пік-пік)
  • Що  зробила Квочка? (покликала курчаток)
  • На що схожі курчатка? (на м'ячики…)
  • Що сказали курчатка? (ой, який великий світ)
  • Що відповіла Квочка курчаткам?

- Маленькі курчатка слухаються свою маму. Від   мами Квочки не відходять. Давайте я буду мамою Квочкою, а ви моїми курчатами. Пограємо в гру ”Квочка”  (дітям одягають наголівники, рухи виконуються згідно тексту)

Ходить Квочка коло кілочка

Водить своїх діток

Квок-квок-квок

ІІІ етап - перетворювальна діяльність

- Діти, Квочка - це мама, маленькі курчатка - її дітки. А разом - вони сім'я. А ми знаємо пальчикову гру “Сім'я”.

Оцей пальчик - дідусь.

Оцей пальчик - бабуся.

Оцей пальчик - татусь.

Оцей пальчик - матуся.

А малюк, звичайно я,

Ось і вся моя сім'я.

ІV етап - оцінно-контрольна діяльність

- Малята, скажіть про кого я читала казку?

- Яку  назву має вона?

- Кого за собою водить квочка?

- А хто така квочка?

- Діти, у вас у кожного є мама. Пригадайте її, усміхніться. І пам'ятайте “На сонці тепло, а біля мами добре”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Луценко Наталя
Додано
31 травня 2021
Переглядів
2843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку