Казки й оповідання оригамі. Казка про квітку

Про матеріал
Використовувати матеріал можуть керівники гуртків позашкільних закладів, вчителі мови та літератури в школі та вихователі в дошкільних закладах. У плані-конспекті застосовуються авторська схема керівника гуртка.
Перегляд файлу

Управління освіти виконавчого комітету

Полтавської міської ради

Полтавський міський центр позашкільної освіти

Полтавської міської ради Полтавської області

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТЬ

«Казки й оповідання оригамі.

Казка про квітку»

 

Методичні рекомендації для керівників гуртків

загальноосвітніх та позашкільних закладів

 

Описание: C:\Users\Vasa\Desktop\изображение_viber_2020-02-14_19-40-313.jpg

 

Автор :

Солодовник А.В. , керівник гуртка

Полтавського міського центру позашкільної освіти Полтавської міської ради Полтавської області

 

ПОЛТАВА -2020


ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

Дата______

Рівень, рік навчання Початковий рівень, перший рік навчання до теми «Казки й оповідання», навчальної програми з паперопластики. Рекомендовано МОН України лист №1/11-17865 від 11.11.2014р. Навчальні програми з позашкільної освіти науково-технічного напряму / за ред. Биковського Т.В., Шкури Г. А. – К.: УДЦПО, 2014. – Вип. 1. – 263 с. [11, с.182]

Тема «Казка про квітку».

Цілі. Заняття спрямоване на:

- навчити працювати з квадратом застосовуючи базові форма оригамі; поєднувати літературні твори та оригамі; удосконалювати навички роботи з схемами;

- розвивати творчі здібності і мислення на занятті, спостережливість, акуратність у роботі, творчу уяву;

- виховувати естетичний смак, інтерес до художнього бачення краси довкілля.

Завдання заняття допомогти вихованцям читати, користуватися самостійно інструкційними картками; об’єднуватися для отримання кінцевого результату.

Методи словесні, наочні, практичні.

Очікуваний результат освоєння навиків читати та працювати з інструкційними картками; закріплення знань базових форм; досягнення поставленої мети.

Тип заняття: формування практичних умінь, навичок.

Форма заняття фронтальне.

Обладнання: презентація творів про квіти, кольоровий папір формат А4, сценарій казки, інструкційні карти, музичний супровід пісня «А ти  лети», «Потяг чух-чух».

 

Хід заняття

І. Вступна частина.

Всіх вас рада привітати

І найкраще побажати.

Добрий день!

ІІ. Актуалізація опорних знань

Уявіть собі картину: я спіймала метелика, і він помирає на моїх долонях. Я зірвала квітку, і вона зів’яла. Тоді ви зрозумієте, що доторкнутися до краси можна лише серцем. Тема сьогоднішнього заняття «Казка про квітку».

Квітка надихала на творчість не лише японських майстрів, а й українських художників, поетів, письменників, скульпторів, народних майстринь-вишивальниць.

  Квітки в казках наділялися чарівними якостями. Які казки про квіти вам відомі? («Червоненька квіточка» С.Аксаков, «Камінна квітка» П.Бажова, «Квітка-семиквітка» В.Катаєва).

ІІІ. Основна частина

Діти, сьогодні на електрону адресу я отримала листа. Як ви гадаєте від кого? (Відкривають листа і читають його)

Добрий день, мої любі діти! Мені потрібна ваша допомога у одній терміновій справі. Запрошую вас до себе в гості.

Тітонька Сова.

Діти, а чим ми можемо дістатися до Тітоньки Сови? (відповідають діти) Так, ви надали багато відповідей і машиною, літаком, потягом, повітряною кулею … а як все це називається одним словом, що це? (Транспорт)

Ми зараз з вами відправимося декількома видами транспорту. (Діти встають зі своїх місць і повторюють рухи за керівником гуртка. Звучить пісня «А ти лети»)

Діти, ось ми вже з вами і прилетіли до Тітоньки Сови.

(тітонька сова заходить в кабінет)

Тітонька сова

Доброго дня діти! Добре що ви до мене прилетіли. Мені потрібна ваша допомога в одній справі.

До мене звернувся мій знайомий Іван, з проханням, знайти для нього квітку, не звичайну чарівну.

Він розповів, що йому подобається дівчина Анастасія. Посватався він до неї. А та поставила йому умову і веліла добути для неї квіточку незвичайну чарівну. Він шукав її але не зміг знайти. Тому він і прийшов до мене з проханням знайти квітку. А я зразу згадала про вас, що ви вмієте чудові речі робити з паперу.

Керівник гуртка.

Ну що діти допоможемо знайти чарівну квітку? (Відповідають)

Тоді нам потрібно почути де і як Іван шукав чарівну квітку.

Перед роботою не забувай, правила повторяй (Додаток А).

Для роботи потрібен папір формату А4.

Фізкульхвилина

Сильний вітер до Землі

Гне дерева молоді (діти присідають)

Квіти ж майоріють,

Вгору ж тягнуться, радіють (діти піднімаються)

Відпочили? Тепер сідаємо на місця і продовжуємо нашу чарівну подорож.

Тітонька сова

Іван залишив вам листа з розповіддю про подорож.

Керівник гуртка (зачитує листа)

Йшов-йшов і побачив широкий луг (схема 2). Куди далі йти не знає, раптом бачить покажчик "Тобі направо" (схема 3). Ось і добре! – подумав він. – А поки відпочину, шлях не близький. Розклав намет (схема 4) і заснув міцним сном.

Схема 1-4.

Прокинувся, сонце так сильно припікає. Одягнув на голову панаму (схема 5), витер чоло хусткою (схема 6), подивився на свої сонячні години   (схема 7) – сонце в зеніті (тінь ледь видна). Вирішив написати звісточку-лист для Анастасії, поки сонце не зайшло. (схема 8)

Схема 5-8

Написав і продовжив свою подорож. Довго йшов чи ні. Тільки збився з шляху. Присів на пагорб відпочити (схема 9), та тільки боляче вкололася колючкою (схема 10) і тут же підскочив. А коли обернувся, побачив берег річки і човен (схема 11), сів у неї і поплив. Куди-небудь та припливу, – подумав він. У човен до нього встрибнула зелена жаба (схема 12).

Схема 9-12

На березі річки бачив руду лисицю (схема 13) і сірого вовка (схема 14). І у всіх їх Іван питав про чарівну квітку. Звірі і раді були б допомогти, але нічого про таке не чули. Але лисиця сказала, що про це що-небудь може знати стара сова. Прийшов до неї царевич, і сова-мудра голова (схема 15) підказала, що квітка росте в самому темному місці глухого лісу. Але так Іван і не знайшов його повернувся додому.

Схема 13-15

Керівник гуртка

Діти, а вам вдалося знайти чарівну квітку? (мал. 16) для Анастасії.

 

Описание: C:\Users\Vasa\Desktop\изображение_viber_2020-02-14_19-40-313.jpg

Мал. 16

 

Тітонька Сова

 Молодці! Знайшли квітку. Я не помилилася в вас, що ви її знайдете. Дякую!

Керівник гуртка

Діти, час нам повертатися до класу.

Пісня «Потяг чух-чух». (діти встають зі своїх місць і повторюють рухи за керівником гуртка)

ІІІ. Підсумок заняття

Вам сподобалася наша подорож?

Що саме вам запам’яталося найдужче?

Ось і заняттю кінець!
Хто працював – молодець!
За роботу – по заслузі!
Щиро дякую вам друзі!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Допіра Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Солодовник Аня
Додано
7 грудня 2020
Переглядів
993
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку