Кейс-метод (Case Study) як форма інтерактивного навчання

Про матеріал

Мета кейс-методу – поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно буде приймати рішення.

Акцент робиться на самостійному навчання учнів на основі колективних зусиль.

Роль вчителя зводиться до спостереження і управління дискусією, роботою учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Кейс-метод (Case Study) як форма інтерактивного навчання Ключем до всякої науки є знак питання.                                                                             О.Д. Бальзак

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Кейс-метод (Case study, метод аналізу ситуацій), розроблений англійськими науковцями М. Шевером, Ф. Едейем та К. Єйтс. Вперше кейс-метод був застосований у 1910 р. при викладі управлінських дисциплін у Гарвардський бізнес-школі, яка добре відомий інноваціями

Номер слайду 6

Мета кейс-методу – поставити учнів у таку ситуацію, за якої їм необхідно буде приймати рішення. Акцент робиться на самостійному навчання учнів на основі колективних зусиль. Роль вчителя зводиться до спостереження і управління дискусією, роботою учнів.

Номер слайду 7

“Кейс учня” є інструментом самооцінки власної пізнавальної творчої праці учня, рефлексії його діяльності. Електронний підручник із зазначеної теми Роздруковані теоретичні відомості із зазначеної теми Завдання репродуктивного плану для надбання практичних навичок Завдання практичних робіт з елементами творчого підходу Перелік тем для створення власних творчих робіт

Номер слайду 8

Чим корисні кейси? Вони дозволяють учням самостійно організовувати процес засвоєння матеріалу. Швидко виникає мотивація розібратися в усьому одразу, причому, системно. Вони дають можливість роботи з різними джерелами інформації. Вони дозволяють ефективно організовувати роботу командами. Кейси – це технологія сучасного контекстного навчання.

Номер слайду 9

У кейсах, крім тексту, багато фото- та відеоматеріалів. Однак головною відмінністю і конкурентною перевагою кейсів є гіперпосилання. Вони ведуть до глибшого розкриття матеріалу, в якому є ще й свої гіперпосилання третього-четвертого-п'ятого рівнів. Таким чином, кожному учневі забезпечується індивідуальна глибина проникнення «у знання».

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ppt
Додано
23 січня 2018
Переглядів
4093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку