Кейс-урок Сонячна система

Про матеріал
Розробка кейс-уроку, в якому інтегровано в ігровій формі знання з фізики, астрономії та англійської мови по темі "Сонячна система"
Перегляд файлу

Кейс-урок на тему: Парад планет

 (резервна назва «Наш дім – Сонячна система»)

 

І. Організаційний момент                                                                                                       10 хв

 

Модератор: ми з вами розпочали вивчати на уроках фізики будову атому. Вже на першому ж занятті зіткнулися з феноменом, що мікросвіт (та таки будова атома) і макросвіт (от мова про космос найближчий до нас) мають підозріло багато спільного у логіці своєї будови. От тому ми на урок відійдемо від розпочатої теми і спробуємо побільше дізнатися про нашу домівку космічну – Сонячну систему.

 

Вправа «Розгадай ребус»: продемонструвати учням на (столі) екрані такі речі – сірники, хмиз, терези, можна якийсь католицький храм – далі як підказка портрет Галілея – як відповідь портрет Коперника

 

Модератор: на екрані (столі) є ось такі речі. Хто здогадається, про кого, про яку історію зашифровано у цьому «ребусі»? Це повязано з історією і астрономією – і конкретно із Сонячною системою, про яку сьогодні йтиме мова.

 

Відповідь – це історія про Миколу Коперника. Про те, як він на зміну до Геоцентричної (Земля в центрі нашої системи і все обертається навколо неї) системи запропонував Геліоцентричну (в центрі системи – Сонце). І як на це зреагувала тогочасна церква? Чому церква не сприймала нові ідеї від того таки Коперника, чому був суд інквізиції?

 

Перегляд відео ПРО ГЕЛІОЦЕНТРИЧНУ СИСТЕМУ АНГЛІЙСЬКОЮ – 3 хв

 

Поділ на 3  команди: Ісак Ньютон, Микола Коперник, Вільям Шекспір - 3 хв

 

Продукт: виготовити картки, куди потрібно вписати параметри небесних тіл, розфарбувати у кольорах це небесне тіло, написати назву англійською мовою

 

Робота в командах:                                                                                                                   25-30 хв

 

ВСІ КОМАНДИ ПРИДУМУЮТЬ

Назву

Емблему

Девіз

(приготувати папір і олівці та фломастери)

 

Команда філологів (Вільяма Шекспіра): (АНГЛІЙСЬКА МОВА)

Завдання 1

Знайдіть назви 8 планет сонячної системи англійською мовою та запишіть їх. Зверніть увагу на вимову назв планет англійською.  (Користуйтесь перекладачем). 

 

Завдання 2.

Запам’ятайте прислів’я англійською про порядок розташування планет.

 Do you know a saying to remember the planets in order?

 My Very Eager Mother Just Served Us Nine Pizzas

 

завдання 3.  Ознайомтесь з інформацією про планети сонячної системи (дивіться презентацію).

 task 2. Familiarize yourself with information about the planets of the solar system (see the presentation).

 

Завдання 4 .Відмітьте назви планет на мапі сонячної системи, користуйтесь підказками.

Task 3. Mark the names of the planets on the map of the solar system, use the hints.

 

Завдання 5. Знайдіть назви планет сонячної системи та небесних тіл у сканворді.

Task 4. Find the names of the planets of the solar system and celestial bodies in Scanword.

 

 

Команда фізиків (Коперника): (ФІЗИКА)

Завдання 1. Заповнити всі картки по кожній планеті (знайти параметри) і розфарбувати в кольорі кожне небесне тіло.

Завдання 2. Знайти прискорення вільного падіння по кожній планеті і вирахувати у скільки разів  вище (чи нижче) ви підстрибнули б, прикладаючи те саме зусилля?

 

 

Команда математиків (Ісака Ньютона): (МАТЕМАТИКА)

  1. Знайти радіус орбіти кожної планети (можна шукати відстань кожної планети від Сонця). За ним знайти довжину траекторії кожної планети (тобто довжину кола за радіусом)
  2. Знайти період обертання кожної планети навколо Сонця. (можна шукати по кожній планеті тривалість РОКУ – це і буде час, за який робить одне повне коло навколо Сонця)
  3. Знайти приблизну швидкість руху планети.
  4. Заповнити картки по кожній планеті де прописати всі параметри і обрахунки Планети розфарбувати відповідно.

 

 

Презентування продуктів                                                                                                              15 хв

 

 

Завдання на швидкість виконання:

Всім скачати за куаркодом завдання і виконати його. За швидкість виконання отримують вуали – за 1,2,3 (4) місця.                                                                                                               5 хв

І місце – 20 уалів, ІІ місце – 15, ІІІ місце – 10

 

  1. Встановити відповідність планет https://learningapps.org/view14518017
  2. Планети земної групи і гіганти https://learningapps.org/view3851664
  3. Сонячна система https://learningapps.org/watch?v=p7ewb4bzc20

 

Рефлексія (роздати заготовки, академіки дають відповіді на запитання):                                 5 хв

1. Що було найбільшим відкриттям для вас на уроці?

2. Який факт про Сонячну систему  ви найкраще запам’ятали?

3. Мені цікаво було дізнатися?

 

ПРОЕКТ НА КЛАС.

Створити макет Сонячної системи в масштабі. Сонце та планети виконати у вигляді папємаше, узгодивши масштаб. Також вирахувати масштаб відстані планет від Сонця. Планети мають бути відповідно розфарбовані. Про кожну планету підготовлено коротку довідку – згідно отриманої і обробленої на уроці інформації ідоповненої вдома.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Розробки уроків
Додано
25 березня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку