Класна година, конспект уроку

Про матеріал
Здорове харчування. Поглибити знання учнів про здорове харчування; формувати в учнів знання про повноцінне харчування, як обов’язкову умову збереження і зміцнення здоров’я; вчити визначати продукти харчування багаті на вітаміни; прагнення вести здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Конспект уроку на тему: Здорове харчування.                                         Виготовлення колажу «Здорове харчування».

Мета: поглибити знання учнів про здорове харчування; формувати в учнів знання про повноцінне харчування, як обов’язкову умову збереження і зміцнення здоров’я;  вчити визначати продукти харчування багаті на вітаміни; прагнення вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: роздатковий матеріал, предметні малюнки, кошички з овочами та фруктами, клей, ножиці.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Пролунав шкільний дзвінок

починаємо урок,

ІІ. ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ НА РОБОТУ

 1. Діти якщо на уроці ви будете:

Уважними

Старанними

Працьовитими

Ініціативними

Хорошими

Учнями!

То обов’язково досягнете успіху.

2. Гра «так» чи «ні»?

 (Вчитель ставить запитання, учні хором відповідають)

̶  Всі готові працювати?

̶  Стрибати й заважати?

̶  Вчасно руку піднімати?

̶  Дружно працювати?

̶  Загадки розгадати?

̶  Молодці! Дуже рада була почути ваші відповіді. Впевнена, що всі завдання уроку ми успішно виконаємо.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ми говоритимемо про значення вітамінів для здоров’я людини.  Навчимося обирати їжу корисну для здоров’я. Створимо колаж, яким прикрасимо наш клас. 

1.Вправа очікування (Кошик сподівань)

У вас на партах є стікер у вигляді фруктів. Напишіть на них чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку і розмістіть його біля кошику.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Знання про вітаміни, які  ви здобудете на сьогоднішньому уроці, допоможуть вам зберегти здоров’я, вирости сильними, спритними, розумними.

 

 

V.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розповідь вчителя

Щоб рости, працювати, бігати, гратися необхідна енергія, сила. Ця енергія виробляється організмом людини з їжі. Їжа – джерело енергії.

Харчування – неодмінна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо поживні речовини, необхідні для роботи мозку, серця, легенів та інших органів.  Од же щоб бути здоровим потрібно знати правила харчування.

 Гра «Вітамінний потяг»

Ігровий матеріал: Потяг, 3 вагони з позначками А,В,С; картинки з зображенням овочів та фруктів у складі яких є ці вітаміни.

Хід гри: Кожний учень отримує від вчителя завдання підібрати картинки з овочами та фруктами, які містять певний вітамін. Розташувати картинки у відповідний вагон.

– Потрібно у вагончики розмістити так «овочів – пасажирів» відповідно, які вітаміни в них містяться.

2. Творча робота.

Діти мають пояснити це правило.

РЕТЕЛЬНО ПЕРЕЖОВУЙ ЇЖУ

Добре пережована їжа краще перетравлюється в шлунку і принесе більше користі нашому організму.

 

ЇЖ В ОДИН І ТОЙ ЖЕ ЧАС

Якщо їсти в один і той же час, то шлунок вже почне готуватися заздалегідь до прийому їжі – виділятиме шлунковий сік. А значить їжа принесе більше користі.

 

ВЖИВАЙ ТІЛЬКИ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ

Неякісні продукти шкідливі для організму, навіть можуть призвести до отруєння.

 

НЕ НАЇДАЙСЯ НА НІЧ

Якщо шлунок переобтяжений їжею, у вас буде поганий сон. – «Надмірне наповнення

шлунку шкідливе для здоров’я»; – «Міра в їжі – то мати хорошого здоров’я».

Найшкідливіші продукти

На думку лікарів - дієтологів, одним із най більш шкідливих продуктів харчування є кока-кола. Цей напій містить ортофосфорну кислоту. При вживанні напою є ризик виникнення таких захворювань, як цукровий діабет та ожиріння.

На другому місці за ступенем шкідливості картопляні чіпси. Їх готують зовсім не з картопляні, а з порошкової суміші, з великою кількістю жиру і смаковими домішками.

Почесне 3 місце посідають сосиски і дешева ковбаса. У їх складі практично немає м’яса. Вони складаються на 80відсотків з трангенної сої.

На 4 місці за ступенем шкідливості локшина швидкого приготування. Вона представляється нам сьогоднішнім дивом, але над «дивом» свого часу довго попрацювали хіміки, нічого не залишивши з натуральної муки.

На 5 місці жувальні цукерки, чупачупси. Мало того що цукор псує зубну емаль, хімічні добавки і фарбники, які містяться в подібних продуктах у великих кількостях завдають удару по всьому організму.

Гра «Завжди, іноді, ніколи».

На столі стоїть кошик. У ньому знаходяться різні продукти харчування. Учні по черзі виходять і беруть із кошика будь-який предмет та показують його іншим учням класу, які за допомогою жестів закінчують речення: «Цей продукт можна їсти…». (Наприклад: великий палець піднімають угору, опускають униз. Або знизують плечима.)

Відгадаємо:

1. На плиті каструлька біла,
 В ній водичка закипіла.
- Буль-буль-буль, - вода булькоче.
 Що вона сказати хоче?
Каже мама: - Ач яка!
Захотіла буряка! -
Я в окріп буряк поклала,
А вода плюскоче: - Мало! -
Додала тоді квасолю,
Цибулину, бараболю,
І морквину, й капустину,
Ложку солі, дрібку кмину.
Не забула й помідори.
От і ... буде скоро. ( Борщ)

2. Ми огірочки поріжем тоненько
 І нашаткуєм капусту дрібненько.
 Ще посічемо петрушки і кропу,
 Трохи підсолимо. Знімемо пробу.
Ложку сметани в тарілку.
 Пора Їсти поживний ... , дітвора! ( Салат)

3. Як закипить у каструлі водичка
Ягоди вкинемо,малини й сушки.
Можна смородину, можна і вишні.
Цукру насиплемо – не буде він лишній
Знову усе кипить
Прохолоне - і можна вже пить. ( Компот)

4. В миску два яйця розбити
Молока туди долити
Підсолити збити трішки,
Сковорідку разом з маслом підігріти,
Влити масу
Й помішати хай вона
Пропікається до дна.
Все вже час до столу
Є сніданок! Можна їсти. ( Омлет)

 

VI. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

А зараз спробуємо стати художниками і створимо колажі «Здорове харчування».(Ділемо дітей на 3 команди)

Ваше завдання вирізати зображення фруктів, овочів та інших продуктів харчування, задіяти ваші художні таланти та створити великий колаж, який буде надихати та нагадувати, що саме нам слід вживати, а що ні.

Повторимо правила користування ножицями.

Презентація колажів кожної команди.

VІІ. Підсумок уроку

1. «Незакінчене речення»

- Чи цікаво вам було?

- Що зацікавило найбільше?

- Чи потрібні нам вітаміни?

2. Чи справдилися ваші очікування, які ви записували на наших фруктах, якщо так то покладіть їх до кошику.

VІІІ.ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пам’ятайте: нема більшого багатства, ніж здоров’я!

Головне – здоровим бути.
Це потрібно всім збагнути!
Бо як є здоров’я й сила,
То весь світ людині милий,
Й думка в неї веселенька,
І тоді вона жвавенька,
Все їй хочеться робити –
І сміятись, і радіти!


 

docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку