14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Урок. "Конспект Інтегрований урок з фізичної культури та історії України для учнів 7 класу на тему "Футбол""

Про матеріал


Інтегрований урок з фізичної культури та історії України для учнів 7 класу

вчителя Краматорської загальноосвітньої спеціалізованої школи – інтернату №18 Сайгіної Ольги Дмитрівни

Тема: «Футбол»

Мета уроку: поглибити знання учнів з історії козацтва. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки ведення м'яча, зупинки м'яча підошвою та удару серединою підйому в русі і на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості, спираючись на кращі традиції українського народу. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Завдання уроку:

1.Закріпити отриманні учнями уміння і навички ведення м'яча, зупинки м'яча на місці підошвою, зупинки м'яча підошвою в русі.

2. Навчити техніці виконання удару серединою підйому в русій на місці.

3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри в футбол.

4. Формування в учнів навичок здорового способу життя.

5. Виховання морально-вольових якостей: патріотизму, любові до рідної землі, дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою естафет.

Обладнання: футбольні м'ячі, секундомір, фішки, обручі, спеціальний плакат з зашифрованими словами символами-атрибутами для кожної команди «Хоругва», «Печатка».

Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, груповий.

Міжпредметний зв'язок: історія України

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Основна

Підг.

Спец

І. Підготовча частина 8-10 хв.

1

Організація учнів до уроку:

Шикування за рівнем фізичної підготовленості.

Перевірка постави.

Привітання.

Мотивація діяльності учнів, поясненнясутності діяльностіучнів на уроці.

Вимірювання ЧСС

Інструктаж з т/б

Учитель: «Діти сьогодні наш урок буде присвячений історії нашої рідної України!А давайте разом згадаємо хто такі козаки? Хто були наші предки, які жили у стародавні часи на Україні? Ці люди називалися запорізькими козаками, які захищали нашу рідну Україну від лютих ворогів. Жили вониу Запорізької Сечі на острові Хортиця! А хочете ви хоча б на один урок спробувати побути справжніми козаками. Побувати на острові Хортиця, узнати як вони жили, чим займалися, як розважалися?І я зараз пропоную спробувати стати справжніми козаками та козачками. Щоб козаками стати, треба багато знати,бути сильними спритними, кмітливими, умілими, любити свою Батьківщину!».

І для початку нам потрібно розім'ятися . Перед початком воєнних дій козаки звичайно готувалися, вони швидко бігали, виконували різні силові вправи. Зараз ми дізнаємося чи гідні ви бути справжніми козаками.

Різновиди ходьби:

-на шпиньках

-на п'ятах

-на внутрішньому та зовнішньому боці стопи

-напівприсіді, повномуприсіді

-стрибками з підскоками

Різновиди бігу

-з високим підняттям стегна

-з закидом гомілки назад

-приставними кроками лівим і правим боком

-з прискоренням, із зупинкою за сигналом і зміною напрямку руху

Комплекс ранкової гімнастики з малим м'ячем

  1. В.П. –о.с. м'яч в лівої руці

1-2 руки через сторони вгору, підтягнутися і передати м'яч в праву руку.

3-4 опустити руки вниз

  1. В.П.- ноги нарізно,м'яч в лівої руці

1-2 нахил вправо,руки за голову,передати м'яч у праву руку,випрямитися руки вниз

3-4 так самов іншу сторону, передаючи м'яч в ліву руку

  1. В.П. – стойка ноги разом,руки в сторони, м'яч в правої руці

1-2 глибокий присід,коліна разом руки вниз, передати м'яч у ліву руку, встати руки в сторони

3-4 так само в іншу сторону

  1. В.П. – стойка ноги нарізно, м'яч в руках внизу

Повернути тулуб вправо, ударити м'ячем о підлогу, спіймати його двома руками і повернутися у В.П. Теж в інший бік

  1. В.П. – основна стійка руки в сторони

1-2 передати м'яч з руки в руку під зігнутим лівим коліном

3-4 так само під правим коліном

  1. В.П.- ноги ширше, руки вгору, м'яч тримати двома руками

1-2 нахил вперед положити м'яч на підлогу, випрямитися руки вгору

3-4 нахилитися взяти м'яч і повернутися в В.П.

  1. В.П. – ноги нарізно, руки в сторони, м'яч в лівій руці

1-2 нахил вліво, перекласти м'яч за спиною в праву руку, повернутися в В.П.

3-4 так само вправо

  1. В.П. – ноги нарізно, руки на поясі, м'яч на підлозі між ногами

1 стрибок ліву ногу вперед ,праву назад

2 В.П.

3 стрибок праву ногу вперед, ліву назад

4 В.П.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

1 хв.

6-8разів

6-8разів

8-10 разів

3-4 рази

6-8разів

6-8разів

8-10 разів

8-10 разів

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

1 хв.

5-6 разів

5-6 разів

5-6 разів

3-4 рази

5-6 разів

5-6 разів

5-6 разів

5-6 разів

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

1 хв.

3-4 разів

3-4 рази

3-4 рази

3-4рази

3-4рази

3-4рази

3-4рази

3-4рази

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття

Учитель. Славне товариство, чи готові ви зараз показати свою спритність,винахідливість, жагу до перемоги?

Учні. Готові!

Учитель: Наше гасло

Учні: Воля! Рівність! Братерство! Наше правило: Один за всіх і всі за одного!

Стежити за правильною поставою учнів.

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу.

Перешикування з1 в 2 колони

Максимально потягнутися, розправити грудну клітку – вдих, стежити за диханням

Лопатки звести при передачі м'яча

М'яч передавати під колінами, коліна не розводити

Поворот тулуба максимальний, темп середній.

Амплітуда рухів максимальна, темп середній. Початок руху – вдих, закінчення видих

Нахил тулуба нижче, ноги в колінних суглобах напружені

Нахил тулуба максимальний, м'яч передавати за спиною

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим. Після стрибків перейти на ходьбу і рівномірне дихання

ІІ. Основна частина 25-30 хв.

2

Клас поділити на дві команди (1 м'яч на команду).

Змагання – естафета« Поле чудес».

Завдання для естафет:

-ведення м'яча по прямій зовнішньою частиною стопи до стійки, розворот, м'яч у руки не брати, ведення м'яча назад.

-Ведення м'яча між фішками:1 гравець веде м'яч до обруча, залишає його, назад рухається звичайним бігом. 2 гравець біжить звичайним бігом до обруча, а назад веде м'яч між стійками.

-Зупинка підошвою в русі з ударом по м'ячу серединою підйому.

Вимірювання ЧСС

Команди по черзі відгадують зашифроване слово.

Підбиття підсумків рахунку.

Команда переможець отримує приз булаву - символ гетьманської влади на Україні.

А зараз, поміркуємо, як же козаки відпочивали, що вони робили поки не було війн і суперечок?

Наші предки, так як і ви дуже полюбляли гру в футбол, і в свій вільний час грали в цю стародавню спортивну гру

Навчальна гра у міні-футбол

Поки хлопці грають, дівчата відповідають на запитання з історії українського козацтва, уразі правильної відповіді вони приносять бали своїй команді. (Запитання підготувати на картках заздалегідь).

Потім дівчата грають у міні-футбол, а хлопці відповідають на запитання з історії України.

Поки грають хлопцінайпідготовленіша дівчина судить гру, а коли грають дівчата то судить найпідготовленіший хлопець гру

3-4 хв.

3-4 хв.

3-4 хв.

3 хв.

10 хв.-хлопці.

10 хв.- дівчата

2-2,5 хв.

2-2,5 хв.

2-2,5 хв.

3 хв.

6 хв.-хлопці.

6 хв.- дівчата

1,5-2 хв.

1,5-2 хв.

1,5-2 хв.

3 хв.

4 хв.-хлопці.

4хв.- дівчата

Учитель: Діти! На стіні закріплені плакати з зашифрованими словами для кожної команди. Вам треба це слово відгадати. Якщо команда виконала завдання естафети без помилок, то дозволяється відкрити будь-яку літеру. Перемагає та команда яка відгадає зашифроване слово.

Поки вчитель пояснює завдання естафет, найпідготовленіший учень показує ці завдання

Ведення м'яча виконується під час бігу ударами один за другим по м'ячу. Удари ці повинні бути такими, щоб м'яч відскакував на бажану відстань уперед. При веденні намагайтеся тримати голову так, щоб бачити м'яч і навколишню обстановку.

По прямій лінії вести м'яч зовнішньою частиною підйому.

При веденні між фішками м'яч вести потрібно внутрішньою частиною підйому. Для цього необхідно виставити назустріч м'ячу ногу так, щоб м'яч торкнувся підошви. Ступня уу цей момент повернута шкарпеткою вгору. Тулуб нахилений вперед . Удар серединою підйому – найголовніший!

Зупинивши м'яч, необхідно зігнути ногу, вивести трохи назад, різким рухом направити ногу до м'яча. Нога, проводжаючи м'яч, випрямляється. Серединою підйому можна посилати м'яч в будь якому напрямку, зрізною силою і точністю.

ІІІ. Заключна частина 5 хв.

3

Спокійна ходьба зі змахами рук.

Шикування

Вимірювання ЧСС

Підбиття підсумків уроку? «Отже, діти, сьогодні на уроці ми були з вами запорізькими козаками, узнали як вони жили, відпочивали.

Закріпили свої уміння з техніці виконання ведення м'яча, зупинки м'яча підошвою, навчилися виконувати удар середньої частиною підйому.

Слухання відповідей учнів на запитання по карткам з історії України.

Оцінки за урок.

Домашнє завдання:

Вихід із спортивного залу

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

1хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

1хв.

30 сек.

30 сек

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

1хв.

30 сек.

30 сек

Вправи на відновлення дихання

Стрибки на скакалці за 30 сек.

Запитання на картках

1. Що означає слово «козак» в перекладі з Східних мов
Вільна озброєна людина
Людина, озброєна косою

2. Кому належала вища влада в козацькій республіці?
кошовому отаману
козацькій раді

3. Як козаки називали свої човни, на яких вони здійснювали походи у володіння Османської імперії?
каторгами
чайками
тріангулами

4. На скільки полків ділилася територія Української гетьманської держави?
На 10 полків
На 16 полків

5. Скільки років тривало гетьманування Б. Хмельницького?
5 років
10
15

6. Як закінчилася Конотопська битва?
поразкою український
поразкою московитів

7. Які символи-атрибути належали до козацьких клейнодів?
Хоругва, булава, бунчук, жезл, печатку
Хоругва, булава, королівська корона

8. Де виникали Січі-фортеці - столиці запорізьких козаків?
У пониззі Дніпра за дніпровськими порогами
Перед Дніпровськими порогами, на території Брацлавського і Київського воєводств

9. Що таке «запорізький зімівни»?
Козацький хутір, в якому козак працював вільно на своїй землі
Багатогалузеве господарство, засноване на примусову працю козака

10. Коли відбулися перші козацькі повстання?
В кінці XV ст.
В кінці XVI ст.

11. Яка територія повинна була відійти до Туpеччіни за Бахчісаpайською угодою?
ЛiвобеpежнаУкpаіна і Київ
Південна Київщина, Бpацлавщіна, Поділля


12. Яку посаду займав Виговський до обрання його гетьманом?
генерального писаря
Генеpального судді
Генеpального осавула













































ІІІ. Заключна частина ( 3 хв)

1


15 с


2

Вимірювання ЧСС за 10 с

15 с

Кіл-ть * 6

3

Підбиття підсумків уроку, оцінювання

З якими тваринами вам приходилось сьогодні товаришувати? ( діти відповідають)

2 хв


4

Домашнє завдання.

Включити до ранкової гімнастики комплекс вправ з гантелями

Вихід з залу

30 с

Дома виконують з пляшками 0,5 л

У колоні

Перегляд файлу

Інтегрований урок з фізичної культури та історії України для учнів 7 класу

вчителя Краматорської загальноосвітньої спеціалізованої школи – інтернату №18 Сайгіної Ольги Дмитрівни

 

Тема: «Футбол»

Мета уроку: поглибити знання учнів з історії козацтва. Закріпити отримані дітьми навички й уміння з техніки ведення м’яча, зупинки м’яча підошвою та удару серединою підйому в русі і на місці. Розвиток в учнів загальної витривалості, спираючись на кращі традиції українського народу. Оновлення рухової пам’яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для самостійного розвитку кондиційних якостей.

Завдання уроку:

1.Закріпити отриманні учнями уміння і навички ведення м’яча, зупинки м’яча на місці підошвою, зупинки м’яча підошвою в русі.

2. Навчити техніці виконання удару серединою підйому в русі  й на місці.

3. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ й навчальної гри в футбол.

4. Формування в учнів навичок здорового способу життя.

5. Виховання морально-вольових якостей: патріотизму, любові до рідної землі, дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою естафет.

Обладнання: футбольні м’ячі, секундомір, фішки, обручі, спеціальний плакат з зашифрованими словами символами-атрибутами для кожної команди «Хоругва», «Печатка».

Методи навчання: ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи, груповий.

Міжпредметний зв'язок: історія України

Зміст уроку

Дозування 

Організаційно-методичні вказівки

Основна

Підг.

Спец

І. Підготовча частина 8-10 хв.

1

Організація учнів до уроку:

Шикування за рівнем фізичної підготовленості.

Перевірка постави.

Привітання.

Мотивація діяльності учнів, пояснення  сутності діяльності  учнів на уроці.

Вимірювання ЧСС

Інструктаж з т/б

Учитель: «Діти сьогодні наш урок буде присвячений історії нашої рідної України!А давайте разом згадаємо хто такі козаки? Хто були наші предки, які жили у стародавні часи на Україні? Ці люди називалися запорізькими козаками, які захищали нашу рідну Україну від лютих ворогів. Жили вони  у Запорізької Сечі на острові Хортиця! А хочете ви хоча б на один урок спробувати побути справжніми козаками. Побувати на острові Хортиця, узнати як вони жили, чим займалися, як розважалися?  І я зараз пропоную спробувати стати справжніми козаками та козачками. Щоб козаками стати, треба багато знати,бути сильними спритними, кмітливими, умілими, любити свою Батьківщину!».

І для початку нам потрібно розім’ятися . Перед початком воєнних дій козаки звичайно готувалися, вони швидко бігали, виконували різні силові вправи. Зараз ми дізнаємося чи гідні ви бути справжніми козаками.

 Різновиди ходьби:

  • на шпиньках
  • на п’ятах
  • на внутрішньому та зовнішньому боці стопи
  • напівприсіді, повному  присіді
  • стрибками з підскоками

Різновиди бігу

  • з високим підняттям стегна
  • з закидом гомілки назад
  • приставними кроками лівим і правим боком
  • з прискоренням, із зупинкою за сигналом і зміною напрямку руху

Комплекс ранкової гімнастики з малим м’ячем

  1. В.П. –о.с. м’яч в лівої руці

1-2 руки через сторони вгору, підтягнутися і передати м’яч в праву руку.

3-4 опустити руки вниз

  1. В.П.- ноги нарізно,м’яч в лівої руці

1-2 нахил вправо,руки за голову,передати м’яч у праву руку,  випрямитися руки вниз

3-4 так само  в іншу сторону, передаючи м’яч в ліву руку

  1. В.П. – стойка ноги разом,руки в сторони, м’яч в правої руці

1-2 глибокий присід,коліна разом руки вниз, передати м’яч у ліву руку, встати руки в сторони

3-4 так само в іншу сторону

  1. В.П. – стойка ноги нарізно, м’яч в руках внизу

Повернути тулуб вправо, ударити м’ячем о підлогу, спіймати його двома руками і повернутися у В.П. Теж в інший бік

  1. В.П. – основна стійка руки в сторони

1-2 передати м’яч з руки в руку під зігнутим лівим коліном

3-4 так само під правим коліном

  1. В.П.- ноги ширше, руки вгору, м’яч тримати двома руками

1-2 нахил вперед положити м’яч на підлогу, випрямитися руки вгору

3-4 нахилитися взяти м’яч і повернутися в В.П.

  1. В.П. – ноги нарізно, руки в сторони, м’яч в лівій руці

1-2 нахил вліво, перекласти м’яч за спиною в праву руку, повернутися в В.П.

3-4 так само вправо

  1. В.П. – ноги нарізно, руки на поясі, м’яч на підлозі між ногами

       1 стрибок ліву ногу вперед ,праву назад

       2 В.П.

       3 стрибок праву ногу вперед, ліву назад

       4 В.П.

 

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

 

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

6-8разів

 

 

 

6-8разів

 

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

6-8разів

 

 

 

 

6-8разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

 

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

5-6 разів

 

30 сек.

30 сек.

30 сек.

1 хв.

 

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

3-4 разів

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

3-4 рази

 

 

 

 

3-4рази

 

 

 

3-4рази

 

 

 

 

3-4рази

 

 

 

3-4рази

 

 

 

 

3-4рази

 

Фронтальний метод.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель. Славне товариство, чи готові ви зараз показати свою спритність,винахідливість, жагу до перемоги?

Учні. Готові!

Учитель: Наше гасло

Учні: Воля! Рівність! Братерство! Наше правило: Один за всіх і всі за одного!

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів.

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу.

 

 

 

Перешикування з1 в 2 колони

 

Максимально потягнутися, розправити грудну клітку – вдих, стежити за диханням

 

Лопатки звести при передачі м’яча

 

 

 

М’яч передавати під колінами, коліна не розводити

 

 

 

Поворот тулуба максимальний, темп середній.

 

 

Амплітуда рухів максимальна, темп середній. Початок руху – вдих, закінчення видих

 

 

Нахил тулуба нижче, ноги в колінних суглобах напружені

 

 

Нахил тулуба максимальний, м’яч передавати за спиною

 

 

 

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим. Після стрибків перейти на ходьбу і рівномірне дихання

ІІ. Основна частина 25-30 хв.

2

Клас поділити на дві команди (1 м’яч на команду).

Змагання – естафета  « Поле чудес».

Завдання для естафет:

  • ведення м’яча по прямій зовнішньою частиною стопи до стійки, розворот, м’яч у руки не брати, ведення м’яча назад.

 

  • Ведення м’яча між фішками:1 гравець веде м’яч до обруча, залишає його, назад рухається звичайним бігом. 2 гравець біжить звичайним бігом до обруча, а назад веде м’яч між стійками.
  • Зупинка підошвою в русі з ударом по м’ячу серединою підйому.

Вимірювання ЧСС

 

Команди по черзі відгадують зашифроване слово.

Підбиття підсумків рахунку.

Команда переможець отримує приз булаву - символ гетьманської влади на Україні.

А зараз, поміркуємо, як же козаки відпочивали, що вони робили поки не було війн і суперечок?

Наші предки, так як і ви дуже полюбляли гру в футбол, і в свій вільний час грали в цю стародавню спортивну гру

 

Навчальна гра у міні-футбол

Поки хлопці грають, дівчата відповідають на запитання з історії українського козацтва, уразі правильної відповіді вони приносять бали своїй команді. (Запитання підготувати на картках заздалегідь).

Потім дівчата грають у міні-футбол, а хлопці відповідають на запитання з історії України.

Поки грають хлопці  найпідготовленіша дівчина судить гру, а коли грають дівчата то судить найпідготовленіший хлопець гру

 

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

3-4 хв.

 

 

 

3-4 хв.

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.-хлопці.

10 хв.- дівчата

 

 

 

2-2,5 хв.

 

 

2-2,5 хв.

 

 

2-2,5 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.-хлопці.

6 хв.- дівчата

 

 

 

1,5-2 хв.

 

 

1,5-2 хв.

 

 

1,5-2 хв.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.-хлопці.

4хв.- дівчата

Учитель: Діти! На стіні закріплені плакати з зашифрованими словами для кожної команди. Вам треба це слово відгадати. Якщо команда виконала завдання естафети без помилок, то дозволяється відкрити будь-яку літеру. Перемагає та команда яка відгадає зашифроване слово.

Поки вчитель пояснює завдання естафет, найпідготовленіший учень показує ці завдання

Ведення м’яча виконується під час бігу ударами один за другим по м’ячу. Удари ці повинні бути такими, щоб м’яч відскакував на бажану відстань уперед. При веденні намагайтеся тримати голову так, щоб бачити м’яч і навколишню обстановку.

По прямій лінії вести м’яч зовнішньою частиною підйому.

При веденні між фішками м’яч вести потрібно внутрішньою частиною підйому. Для цього необхідно виставити назустріч м’ячу ногу так, щоб м’яч торкнувся підошви. Ступня уу цей момент повернута шкарпеткою вгору. Тулуб нахилений вперед . Удар серединою підйому – найголовніший!

Зупинивши м’яч, необхідно зігнути ногу, вивести трохи назад, різким рухом направити ногу до м’яча. Нога, проводжаючи м’яч, випрямляється. Серединою підйому можна посилати м’яч в будь якому напрямку, зрізною силою і точністю.

ІІІ. Заключна частина 5 хв.

3

Спокійна ходьба зі змахами рук.

Шикування

Вимірювання ЧСС

Підбиття підсумків уроку? «Отже, діти, сьогодні на уроці ми були з вами запорізькими козаками, узнали як вони жили, відпочивали.

Закріпили свої уміння з техніці виконання ведення м’яча, зупинки м’яча підошвою, навчилися виконувати удар середньої частиною підйому.

Слухання відповідей учнів на запитання по карткам з історії України.

Оцінки за урок.

Домашнє завдання:

Вихід із спортивного залу

 

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1хв.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1хв.

30 сек.

30 сек

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

1хв.

30 сек.

30 сек

Вправи на відновлення дихання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стрибки на скакалці за 30 сек.

 

 

 

Запитання на картках

1. Що означає слово «козак» в перекладі з Східних мов
   Вільна озброєна людина
   Людина, озброєна косою

 

2. Кому належала вища влада в козацькій республіці?
  кошовому отаману
  козацькій раді
 

3. Як козаки називали свої човни, на яких вони здійснювали походи у володіння Османської імперії?
  каторгами
  чайками
  тріангулами
 

4. На скільки полків ділилася територія Української гетьманської держави?
  На 10 полків
  На 16 полків
 

5. Скільки років тривало гетьманування Б. Хмельницького?
  5 років
  10
  15
 

6. Як закінчилася Конотопська битва?
  поразкою український
  поразкою московитів
 

7. Які символи-атрибути належали до козацьких клейнодів?
  Хоругва, булава, бунчук, жезл, печатку
  Хоругва, булава, королівська корона
 

8. Де виникали Січі-фортеці - столиці запорізьких козаків?
  У пониззі Дніпра за дніпровськими порогами
  Перед Дніпровськими порогами, на території Брацлавського і Київського воєводств
 

9. Що таке «запорізький зімівни»?
  Козацький хутір, в якому козак працював вільно на своїй землі
  Багатогалузеве господарство, засноване на примусову працю козака
 

10. Коли відбулися перші козацькі повстання?
  В кінці XV ст.
  В кінці XVI ст.
 

11. Яка територія повинна була відійти до Туpеччіни за Бахчісаpайською угодою?
  ЛiвобеpежнаУкpаіна і Київ
  Південна Київщина, Бpацлавщіна, Поділля
 
 

12. Яку посаду займав Виговський до обрання його гетьманом?
  генерального писаря
  Генеpального судді
  Генеpального осавула
 

 

doc
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку