Конкурс «Євробізнесмен -2020»
1-й ведучий: Добрий день шановні колеги, гості та конкурсанти!
Ведучий 2: Сьогодні ми зібралися з вами щоб визначити найрозумнішого, найкмітливішого, найкращого серед вас шановні учні, того хто буде достойний звання «Євробізнесмен-2020»!
Ведучий1: А зараз я хочу представити наших учасників:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
2-й ведучий: У світі–тисячі професій!!! Як зорієнтуватись в такій їх кількості? Як вибрати серед них ту, з якої розпочнеться ваш трудовий шлях, а можливо, і “доросле” життя? Це хвилює кожного із вас, присутніх у залі.
1-й ведучий: Вибір професії – складний і відповідальний крок в житті людини. Він має бути свідомим і самостійним. Епіграфом нашого сьогоднішнього заходу є вислів «Багатий не той, хто багато заробляє, а той, хто мало витрачає».
Ведучий 2: А я ж тобі казав, щоб стати багатою людиною, потрібно не просто багато заробляти, але й мало витрачати.
Ведуча1: Ні-ні, я повністю з тобою не погоджуюсь. Адже, чому ми стараємось заробляти якомога більше? Тому, що хочемо більше витрачати. Всі життєві блага і задоволення, весь наш життєвий комфорт – все це коштує грошей. І я б сказала, що людина завдяки позитивним змінам у нашому житті все більше до цього звикає.
Ведучий2: Звичайно, від комфорту в житті важко відмовитися. Але, по-перше, в усьому має бути розумна межа, по-друге, блага і комфорт ще потрібно собі забезпечити, заробити. По-третє, якщо просто нерозумно витрачати все те, що ти заробив, то це може погано скінчитися. Ось і отримуємо, що навіть багато заробивши, витрачати потрібно з розумом, тобто економно.
Ведучий1: Отже, визначити найзаощадливішого майбутнього бізнесмена на допоможе вельмишановне журі:
1.
2.
3.
4 .
Ведучий 2: Сьогодні ми проведемо 5 конкурсів, які мають назву:
Ведучий1: Отож розпочинаємо перший конкурс під назвою «Вгадай економічний термін». Кожному з учасників буде задано по ребусу, за кожну правильну відповідь - по 1 балу.
Ведучий2: Отже, починаємо.
Ведучий1: Шановне журі, просимо оголосити результати конкурсу та загальну кількість балів кожного учасника.
Ведучий 2: Другий конкурс – «Я – Маркетолог». Завдання - Охарактеризувати товар так, щоб його купили, або його прорекламувати за допомогою лише 1 слайда. Це було домашнє завдання для учасників. На виконання завдання – 1 хвилини.
Товар 1 – Хліб
Товар 2 Мед
Товар 3 Цеглина
Товар 4 Оселедець
Товар 5 Ковбаса
Товар 6 Бензин
Товар 7 Цвях
Товар 8 Мангал
Ведучий 1 Спробуйте продати свій товар нашому журі!!!
Виступ учасників.
Ведучий 1: Шановні журі оголосіть результати конкурсу.
Ведучий 1: Роман Степанович, якби у вас був автомобіль Жигулі як би ви його використовували?
Ведучий2 : Як? Як? Я б його обміняв на гіроскутер!
Ведучий 1: От ми і перейшли до третього конкурсу під назвою «Бартерний обмін». Учасники ставлять один одному запитання, яке вони завчасно підготували. Суперники сидять один навпроти одного і за правильну відповідь і креатив мають можливість отримати 2 бали.
Виступають пари учасників.
Ведучий 2: Надаємо слово журі.
Ведучий 2: Аліно Євгенівно, ви коли вперше бачите людину яке враження у вас складається у першу чергу?
Ведучий 1: Ну, зазвичай зовнішній вигляд дуже рідко говорить про внутрішній світ особистості.
Ведучий 2: Так само і з товаром! Не завжди гарне пакування є гарантом якісного внутрішнього наповнення. І ми в цьому переконаємось у наступному конкурсі «Вид і якість – невід’ємні».
Ведучий 1: Учасникам потрібно дати товарознавчу характеристику та визначити якість запропонованим кондитерським виробам. На виконання – 3 хвилини.
А ми поки переглянимо коротеньке відео.
Надаємо слово нашим конкурсантам.
Ведучий 2: Звертаємося до журі за оцінками.
Ведучий 1: Сучасна Євроінтергація України вимагає від майбутніх бізнесменів знання відповідної термінології.
Ведучий 2: Лайк, Селфі, Руфер, Чизкейк, Гаджет…. Їх безліч. Вони такі різноманітні.
Ведучий 1: Але що вони означають? У наступному конкурсі ми дамо можливість нашим учасникам пояснити деякі терміни. Отже, конкурс «Єврослово». Учасники отримують слово и декілька хвилин на роздуми. А ми поки пограємо.
Дедлайн - кінцевий термін
Т’ютор – наставник
Коворкінг – співпраця
Копірайтер – автор реклами
Брендшоп – фірмова крамниця
Челендж – виклик
Лоукост – здешевлений товар
Лайфхак – життєва хитрість
Ведучий 1: А поки учасники думають, ми всім іншим пропонуємо разом з нами розгадати кросворд.
Запитання:
Ведучий 1: А тепер заслухаємо конкурсантів.
Виступи конкурсантів.
Ведучий 2: Дякуємо учасникам. Просимо журі підрахувати і оголосити остаточні результати і назвати переможця.
4. Скільки купили ви ковбаси, стрілкою вкажуть вам точно… Ваги
6. Єдина грошова одиниця багатьох європейських держав…Євро
7. Його всі сплачують… Податок
8. Те, що являється предметом торгівлі… Товар
9. Система ставок плати за послуги… Тариф.
Нагородження учасників.
Запитання для гри з залом:
1. На товарі має бути обов’язково… Ціна
2. Якщо трудився цілий рік, то буде кругленьким…Дохід
3. За сметану, хліб та сир в касі чек проб’є… Касир
4. Свинка потрібна мені, та, що з діркою на спині… (Копілка)
5. Половину від зарплати. Називають як друзі? (Аванс)
6. Як дитинки немає без мами, збуту немає без…Реклами
7. І лікарю, і акробату видають за працю… Зарплату
8. В фірмі прибуток він рахує, всім зарплату розрахує. Й рахувати йому не лінь
всі податки усі дні… (Бухгалтер)
9. На гривню – копійки, на долари – центи, біжать – набігають у банку…(Проценти)
10. Люди ходять на базар, там дешевший весь…Товар
1. Меблі, хліб і огірки продають нам… Продавці
2. Із якого апарату видають вам стипендію? Банкомат
3. Це великий магазин, у нього не злічити вітрин. Все знайдеться на прилавку– від одежі до булавки… Супермаркет
Протокол конкурсу «Євробізнесмен-2020»
№ п.п |
П.І.Б. учня |
Бліц-опитування «Вгадай економічний термін» (1 бал за правильну відповідь)
|
Конкурс «Я – маркетолог», (максимум 3 бали за творчість і креативність)
|
Конкурс «Бартерний обмін», (максимум 2 бали за оригінальність відповіді і розуміння питання)
|
Конкурс «Вид і якість – невід’ємні» (2 бали за ґрунтовну відповідь)
|
Конкурс «Єврослово», (2 бали за правильність і змістовність відповіді)
|
Всього балів |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|