Конкурсна програма для учнів 3 класу на тему "Казка в гості завітала"

Про матеріал

Своєю конкурсною програмою "Казка в гості завітала", я хотіла показати, як за допомогою казки можна зробити шкільні предмети цікавими, змістовними. Ці завдання розвивають творчі здібності учнів, логічне мислення, навчають працювати в групах, виховують любов до народної і літературної казки. Такі конкурсні програми згуртовують класний колектив.

Перегляд файлу

              Казка в гості завітала

(конкурсна програма)

Вчитель. Недарма кажуть, що всі ми родом з дитинства, а дитинство без казки неможливе. Казка навчає добра, мужності, кмітливості, терпіння. Казка – вірний помічник у житті. Що ж таке казка?

Казка –це цікава вигадана історія про події ,яких не може бути в реальному житті

 І сьогодні ми ще раз хочемо поговорити про казки, перевірити як 3-класники їх знають і використовують у житті.

Зустріч з казкою – це свято.

Не було б її у нас,

Ми б не знали так багато

Про новий і давній час.

 

Існує книг багато на землі

Вони цікаві, мудрі і повчальні,

Та кожен з нас,  дорослий чи малий,

Казки читає – дуже вони гарні.

 

Казка –це світ чарівний та незвичний,

Казка – це диво , сповнене краси.

Поринь у казку – це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

 

У казці звірі свою мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі.

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.

 

Сьогодні в нас не просто свято казки,

Складати іспит будемо разом,

Читати й гратись навчились третьокласники.

А як це робимо оціните гуртом.

 

Зараз голосно всі враз

Ми покличем казку в клас.

Казко, казко поспіши –

Хочеш свята для душі?

 

Казка

Вітаю вас, дорослі і малі,

Від всіх казок низенький вам уклін.

Я – Казка мудра, хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати.

Бо,  кажуть, казка вчить на світі жити

Та правду й волю боронити.

Я, друзі, Казка добра й чарівна.

Мене всі знають й любить дітвора.

Поведу вас в світ казковий ,

І прекрасний, і чудовий.

-Давайте знайомитись

 

Вчитель.

- Хто прийшов на гру сьогодні?

- Ми

          - Хто кмітливий, кажуть люди?

  • Ми
  • Хто спішить на допомогу?
  • Ми?
  • Хто за друзів вболіває?
  • Ми
  • В ігри грати полюбляє?
  • Ми
  • Хто танцює і співає?
  • Ми
  • Друзям успіхів бажає?
  • Ми
  • Хто не слухає у школі?
  • Не ми
  • Хто уважним завжди буде?
  • Ми
  • Хто це такі ми?

 

Команда « Котигорошко»

 

Збираймо всі знання і сили

Згадаймо все, що ми учили.

 

В бій з суперником вступаймо,

У чесній грі перемагаймо.

 

Команда наша «Котигорошко»

Просить поболіти   трошки.

 

Дуже будем ми старатись

До першого місця дістатись

 

Щоб помилок уникати,

Треба розум розвивати.

 

Гостре око, слух, терпіння.

І тоді прийде уміння.

 

І про нас  в увесь кінець

Люди скажуть: « Молодець!»

 

То ж запевнимо ми вас

Перше місце буде в нас

 

Команда «Горбоконик»

Хто не любить сумувати

Та не любить нудьгувати,

 

Тих ми просимо зібратись,

В гру веселую зіграти,

 

Розум, спритність показати.

Дружбу, вірність доказати.

 

«Горбоконик» - молодці!

Залюбки читаєм,

 

Перемогу в боротьбі

Здобути бажаєм

 

Свої здібності і сили

Розвиваймо раз у раз,

 

Щоб народу була втіха,

А перемога лиш для нас

 

Команда «Рукавичка»

 

Ми – веселі та кмітливі

Жартівливі та умілі

 

Всі багато ми читаєм

І казки, звичайно, знаєм

 

Змагання ми не боїмось,

Суперників здолаєм враз

 

І наша команда «Рукавичка»

Покаже всім сьогодні клас

 

Ми суперників вітаєм

І всі щиро їм бажаєм:

 

Дуже круто виступати

Й перше місце нам віддати.

 

Вболівальників вітаєм,

Щирих оплесків чекаєм

І даєм такий наказ:

«Вболівайте лиш за нас»

 

Вчитель

Сьогодні, друзі, разом із нашою Казкою ми помандруємо в містечко Казкове на вулицю Шкільну, де живуть друзі нашої казки і наші друзі – шкільні предмети.

 

Будинок №1

Не було б його у нас,

Ми б не знали так багато

Про новий і давній час,

Де яке на світі диво,

як вдягатися красиво,

Як зварити смачно їсти,

Як поводитись обачно,

Як казки нам розрізнять

І героїв добре знать.

Допоможе нам звичайно

Всім відоме – літературне читання

 

Шифрограма

*Склади прислів’я. Читати потрібно за рухом годинникової стрілки через одну літеру, починаючи з великої.

(Казка – народна мудрість.)

*Прочитай голосом:

-Колобка, який втік від діда і від баби

-Вайлуватого ведмедя

Пана Коцького, який смачно пообідав

 

Будинок №2

Дзвенить, співає і шепоче,

І оживляє все довкола,

Немов для кожного з нас хоче

Знайти лиш неповторне слово

Це діти наша( рідна мова)

 

(Квітка-семицвітка)

  • Есе «Чому так довго живуть і не вмирають казки?»

Будинок №3

Щоби гроші рахувати,

Продавати й купувати,

Треба добре її знати.

Всіх наук вона цариця

Знає різні таємниці.

Це, звичайно ( математика).

Слова – назви казкових героїв – грають у додавання і віднімання.

Коло + бочок – чок + к = 

Горб + о + коні – і + ик = 

Лис + ич + каша – ша = 

Бура + Тіна – а + о = 

Жура +вето- то+льон-он=   

     Кора – ко + мак – ма = 

 

№4

До, ре, мі , фа, соль, ля, сі –

мусять вивчити усі.

Гарно вміти, щоб співати,

Треба( музику) вивчати

 

  • Озвучити пісеньку казкового героя

 

№5

Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім машини

І кожному, - якби пізнать

Світ, що несе в собі таїни,

Твій розум прагне розгадать

І називається цей шкільний предмет – (інформатик).

  • Конкурс капітанів (Свої казки і презентації до них)

 

№6

Як добро нести усім,

Обминати гори слід,

Як здоровим буть одразу,

Як прощати всім образи?

Фізкультурою зайнятись,

 Розпорядок поміняти ,

І про все на світі знати

 Про це нам розкаже предмет – основи здоров’я.

  • Оживити фізкультхвилинки,  навчити їх інших.

 

№7

Ми не знаєм, як сказати,

З чого все нам розпочати.

Хто ми є? Які ми в світі?

Які є люди знамениті?

Все розкаже й розповість

«Я у світі» - слідуючий гість.

  • Вікторина малюнків до казок зарубіжних письменників.

 

№8

Ще один предмет цікавий

Є в шкільній нашій програмі.

Звідки ми і хто є родом ,

Про наш край, чиї ми діти,

Де лягає сонце спати?

Звідки вітер? Звідки тінь?

Чом бджолі дрімати лінь?

Про обряди  і свята

Цікаво може розказати (природознавство).

  • За описом показати рухами тварину із казки
  • Назвати казки, в яких є ця тварина

 

№9

На уроках цих цікавих

Ми любили малювати

І  у витворах мистецтва

Щиру дійсність помічати.

Світ чудовий, кольоровий

На папері зображаєм

І малюнками своїми

Геть усіх навкруг вражаєм

Це уроки( образотворчого мистецтва)

  • Розмалювати малюнок командою

 

№10

Якщо любите пиляння,

Вирізання, конструювання

Ще  й нитками вишивання

Допоможе вам тоді( трудове навчання)

  • Скласти пазли до казок

 

№11

Бути сильним і швидким,

Витривалим  і метким,

Вміти влучно м’яч кидати

І на мостик вміло стати,

Щоб підтримати фігуру,

Допоможе( фізкультура)

  • Гра з м’ячем (Передаючи м’яч, назвати казку)

 

Казковий тест від Баби Яги

 

Зустріч скінчилася наша, малята,

Веселих героїв ви знали багато,

Але не сумуйте, не будем прощатись,

Давайте частіше в казках зустрічатись

 

Не можемо без казки

У світі ми жити,

Бо казка нас вчить,

Як потрібно дружити.

 

 

Як зло подолати,

Як хитрих провчити,

Як чуйних і добрих,

Й сміливих любити.

 

Як добре, що казка

Усіх нас зібрала.

Дорослих і діток

Разом поєднала.

 

Гукайте і ще нас

З собою  в мандрівку.

Ми знову прийдемо

До вас на підтримку.

 

Казка

Дружіть зі мною, казку поважайте,

Шануйте книгу, ще більше читайте.

Бо книга – це віконце в світ,  малята,

Читати будете – і будете все знати.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Каращук Фаїна Іванівна
    Конкурсні програми завжди цікаві дітям.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 березня 2018
Переглядів
1722
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку