Конкурсно - розажальна гра "Хто зверху?"
Мета: виховувати у дітей через ігри людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність, скромність та самопожертву; навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального; розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.
Обладнання: презентація, художньо оформлене приміщення, комп’ютер, телевізор, навушники, 2 комплекти подвійних літер – на живіт та спину, плакати-малюнки для конкурсу «Хто я», 4 відерця 2 миски та посуд з поділками для виміру води.
Організація свята. Конкурсно - розважальна програма між командами хлопчиків та дівчаток (по 4 учні в команді).
Хід заходу
Під музику виходять ведучий і ведуча.
Мр1 Вихід 1 по закінченню музики
Ведучий. Доброго дня! Доброго дня пані та панове! Вас вітає шоу «Хто зверху?»
Ведуча. Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.
Ведучий. Й найнаївніша… Адже сьогодні, хлопці покажуть, хто править світом. З Богом ! Команди на сцену.
МР№ 1 Під музику виходять учасники двох команд
Ведуча Давайте , дівчаточки, голосніше аплодуємо!
Ведучий. Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що просто як кажуть: «Мама не горюй!». В моїй команді
Учень 1 –Цей учасник свої погляди на життя сформував коротко: «Хочеш жити – умій вертітися». Який поряд із собою хоче бачити людей правдивих, сміливих та ввічливих. Зустрічайте – це ……..
Учень 2 серйозний, врівноважений, спокійний, любить займатися спортом, не має шкідливих звичок. В майбутньому мріє стати бізнесменом, розпочати власну справу і мати гарний прибуток. Знайомтесь- ……...
Учень 3 - Наступний герой щирий, розсудливий , підтримує здоровий спосіб життя, займається спортом та переконаний, що єдиний спосіб дізнатися про майбутнє – це винайти його. Отже, здобути омріяну професію, мати власний будинок та щасливу родину. Це наш- ……..
Учень 4 подивіться на цього джентельмена .Він вірить у власні сили і з ними рухається лише вперед! І нарешті, веселий та артистичний хлопець; організатор відпочинку для однокласників та друзів; учасник спортивних змагань районного рівня з різних видів спорту; любить футбол та музику і вважає, що для того щоб виграти, перш за все, потрібно грати, насолоджуватися життям, бо воно лише одне! Це- ……..
Ведучий .Ну і я , скромний капітан цієї команди. Перемогти у цієї команди не-ре-а-ль-но. Хіба не знаю, можливо там є доктора наук! ОПЛЕСКИ ГЛЯДАЧІВ ВИГУКИ му-жи-ки
Ведуча. Дякую мій колега, дійсно, дуже сильні супротивники, але за моєю спиною найчарівніші, найрозумніші дівчата школи, і поки що не доктора наук, але все може бути! Давайте якайголосніше вітаємо наших красунь
ВИГУКИ Дів-ча-та. Дів-ча-та Дів-ча-та І серед нас є...
Учениця 1. Добра, весела, симпатична дівчина, але з з характером. Любить готувати смачні страви та відпочивати, бо вважає, що « в здоровому тілі-здоровий дух». Поважає в друзях чесність , доброту. Мріє стати архітектором. Привітаймо – …….
Учениця 2. Впевнена , красива , бойова, має багато друзів, бо завжди прийде на допомогу за першим покликанням. Переконана, щоб досягти своєї мети в житті- потрібно ніколи не здаватися, якби важко тобі не було. Це наша …….
Учениця 3 Ця дівчина - відповідальна та цілеспрямована, впевнена в собі. Вона творча захоплюється живописом, любить готувати шити, читати і вважає найбільшим своїм досягненням – розуміння свого призначення у житті. А мріє стати юристом та керівником фірми. Знайомтесь-……..
Учениця 4 Чиста, доброзичлива та чуйна, підтримує друзів у важку хвилину. . Приваблива та неповторна і стверджує, що не помиляється лише той, хто нічого не робить.Життєве кредо: ніколи не зупинятися – йти вперед! Любить малювати і мріє стати професійним перукарем, Вітаємо ……!
Ведучий. Дуже у вас така гарна команда.У нас сьогодні яскраві суперники. В принципі ми готові до двобою. Але у нас є ще й верховний суддя цієї неперевершеної гри – пане суддя вам слово!
Суддя. Мої вітання ведучим, дівчатам, хлопцям та глядачам. І нехай переможуть найсильніші!
Ведуча. Тобто ми – дівчата. Дів- ча-та Му-жи-ки
Ведучий. Дякуємо пані суддя. Але крім нас у залі є ще й ті, заради яких ми будемо боротися один за одного, які чекають від нас захоплююче шоу – це групи підтримки - чоловіків і жінок.(оплески і вигуки Му-жи-ки. Дів-ча-та одночасно двох груп). Нагадай нам і нашим глядачам, будь ласка , правила.
Ведуча. Із задоволенням. На шляху до перемоги у кожної команди є 8 конкурсних завдань та фінальне завдання. Кожен конкурс оцінюється у 5балів.
Ведучий. Але команда переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на 5 балів, якщо зможе відгадати бонусне питання Пан суддя слідкує за ходом гри, та у разі спірних питань оголошує «дивоглядки».
Ведуча. Дякую , але граємо не тільки для того, щоб назбирати балів, адже потім буде фінал, і саме під час фіналу ми дізнаємося хто переможе. А переможець дістане можливість подвоїти попередню кількість балів, яка розділяється між учасниками-переможцями. Все зрозуміло. І якщо ніхто не проти – починаємо гру «Хто зверху».
Слайд = музика
Раунд 1 слайд +музика « Обери фото»
Ведучий. Зараз тут на екрані з являться дві фотографії. Ви повинні обрати ту, яка на вашу думку є правильною.
Хлопці – вгадайте, на котрій з картинок А чи В зображено радість людини.
Дівчата – вгадайте, хто з цих полісменів з картинки А чи В затримав злочинця
Бонусне питання (тому, хто переміг + 5 б) похибка +_-10%
Хлопці – Скільки відсотків парубків полюбляють дивитися футбол більше, аніж бокс? ____%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат відразу після школи роблять домашні завдання? ___%
Ведуча. Пані суддя, вам слово. Суддя. Рахунок______ На користь_____________.
МЕЛОДІЯ НА ВИХІД
Раунд 2 слайд +музика «ЗБЕРИ ЛІТЕРИ»
Ведучий . Шановні друзі, глядачі як ви помітили наша команда суперниць уже має обновки, їм дуже пасують ці рожеві букви. На учасниках є по дві літери - ззаду і спереду. А це означає що у нас раунд №2 « Збери літери» Зараз я буду зачитувати 10 питань, а ви з цих літер формуєте відповіді і складаєте з них слова .Чим більше правильних відповідей за 60 секунд тим краще для команди. І раз ви уже готові, то поїхали
Дівчатам л е т а
В і н о
1.Солодке життя італійською – дольче .. ВІТА
2.Комета – це небесне …ТІЛО
3. Пора року починається в червні. ЛІТО
4. Французький актор …. Делон АЛЕН
5. Напій з молока та кави. ЛАТЕ
6. З неї беруть кров на аналіз ВЕНА
7. Українська поетеса …. Костенко. ЛІНА
8. Пісня-вітання імениннику « Многая….» ЛІТА
9. Заборона, яку накладає президент ВЕТО
10. Графічний знак на нотному стані НОТА
Ведуча. У вас на все- про все 90 секунд.
Хлопцям носі
каша
1. Суха трава, їдло для тварин. СІНО
2. Пестлива форма від слова «кішка». КІСА
3. Що нас катає взимку. САНІ
4. Місце в кінотеатрі, де можна придбати квиток. КАСА
5. Її заплітають дівчата. КОСА
6. Страва з крупи і води, в казках її варять з навіть із сокири. Її хоче Маша. КАША
7. Заглиблення в стіні, де можна зберігати папки, книги та інші речі. НІША
8. Торгівельна компанія, яка виробляє телевізори, магнітофони, телефони. Є Нокіа, є Самсунг, а є …СОНІ
9. Радіо – наше, школа – наша, вчителі - …НАШІ
10. Багаж, який ми тягнемо в руках, але своя не тяжка. НОША
Бонусне питання
Хлопці – Скільки відсотків парубків соромляться першими підійти до дівчини? 29%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат вважають, що їдальня найкраще місце в школі? 26 %
Ведуча. Пані суддя, вам слово. Скажіть, хто переміг у ІІ раунді.
Суддя:
Музика вихід мр1 + надпис раунд ІІІ
Раунд « Покажи назву»
Хлопці – Дзідзьо Цибульська «Цьомаю», «В траве сидел кузнечик»
Дівчата – Скорпіон «Мамо, я закохався», « Я на солнышке лежу»
Ведучий. Якщо в моїх руках появляються навушники це означає, що у нас буде конкурс « Покажи назву». Хтось із команди виходить сюда одягає навушники, слухає пісню, а потім за 90 секунд повинен показати своїй команді, що то була за пісня. При цьому важливо пам ятати: потрібно показати назву пісні, а не виконавця. Хто ж піде!
Ведучий. Ну вибирай. У нас всі як на підбір.
Ведучий . Сюди, перед наші ясні очі, я хочу викликати___________________. (Учасник команди слухає пісню, Команді не показує до тих пір, доки не знімить навушники. Використовує лише міміку і жести. Час пішов.
Ведуча. Ну хто,хто буде моєю жертвою___________ .Слухає пісню.Знаєш пісню? (Ми ще не пограли ,а ви ще не виграли)
Музика + Дів-ча-та
Музика+ Му-жи-ки
Бонусне питання переможцю.
Хлопці – Скільки відсотків парубків відмовляться від футболу заради спортивного гуртка? 47%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат дивляться футбол? 21%
Ведучий. Пане суддя може вплините якось на результати . бо нам це дуже на подобається
Суддя :
Музика вихід мр1 + надпис раунд ІІІ
Раунд 4 «Хто Я?»
Ведучий. Так, ану-ка скажи, хто в цьому конкурсі найкрасивіший
Ведуча . Я
Ведучий. Правильно, я! А хто в цьому конкурсі найрозумніший
Ведуча. Я
Ведучий . Правильно я!
Ведуча. А хто в цьому раунді програє
Ведучий .Ти!
Ведуча. Правильно, ти
Ведучий. Зараз ми переходимо до конкурсу «Хто я?».
Ведуча. Перед вами дві картини. Гравець команди заходить за картину і починає вгадувати ким він став завдяки зображення на картині. Учасник ставить питання своїй команді, яка може відповідати лише «так» або «ні».
Ведучий. Почнемо з твоїх?
Ведуча. Дівчатка, давайте вже відстріляємося та будем мати чистий спокій. Кого з моїх дівчат хочеш бачити?
Ведучий. Звісно …! І так 90 секунд. Час пішов
(Команда відгадує картинку).
Ведучий. Кого з цих трьох богатирів ти хочеш бачити на цій картині?
Ведуча. Всі розумні, інтелектуальні, але бачу в цій картині _____________ У вас є 90 с. (Команда відгадує картинку)
Ведучий. Пані суддя скажіть будь-ласка, як Вам цей конкурс і що ви думаєте?
Суддя. Обидва учасника – просто мо-ло-дці, але пощастило в цьому конкурсі команді - ____. Тепер я вітаю чоловіків…..
Ведуча Ладно ,ладно ми вас вітаємо. Бонусне питання
Бонусне питання
Хлопці – Скільки відсотків парубків снідають перед тим, як піти до школи? 88%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат надають перевагу хлопцям зі світлим волоссям? 37%
Ведуча. Пані суддя, вам слово.
Суддя. Рахунок________ На користь____________.
Музика вихід мр1 + надпис раунд 5
Раунд 5 «Зірки в ряд»( Розставляють ведучі)
Ведучий(а). Зараз у нас наступний конкурс , у якому ми вирвимся в реванш, потім вирвимся вперед і покараємо їх у фіналі. Це конкурс: « Зірки в ряд». У цьому конкурсі команда суперників(суперниць) розставляють одна одну (один одного) в порядку зростання чи спадання згідно критеріїв. Дівчатка почніть. За якими критеріями розставити вас від четвертого до першого місця.
Ведуча. Хлопці – «хто із нас лягає спати найпізніше». розташуйте дівчат у порядку, від більшого до найменшого. На першому місці повинна бути та, котра лягає спати найпізніше.
1.Наталія о 01.00(о першій ночі) 2. Віка о 24.00 3. Альона о 23.30 4. Таня о 23.00
Ведучий(а). Ну кажіть нам правильні відповіді. Ведучий розставляє правильно) На першому місці поставили____. А Потрібно було_____
Ведучий. Всі ми справжні богатирі.То ж дівчата, розташуйте хлопців у такому порядку: чия вага при народженні була від найменшої до найбільшої, На першому місця той , хто народився з найменшою вагою.
( Ведучий розставляє правильно).
На першому місці поставили____. А Потрібно було_____
Ведуча. Пані суддя мені здається один один – нічия?
Суддя. Вірно нічия. ДИВОГЛЯДКИ. Я запрошую...Три, два, один Поїхали
Суддя .Перемога (чоловіків) жінок
Бонусне питання
Хлопці – Скільки відсотків парубків полюбляють бокс? 24 % Дівчата –Скільки відсотків дівчат знають як звати королеву Великобританії? 68 %
Раунд 6 « «Обмін ролями»
Ведучий. Отак неспішно ми добралися до раунду номер 5 «Обмін ролями». В цьому раунді традиційно чоловіки займаються жіночими справами , а жінки показують, що вони не гірше , аніж чоловіки, справуються у наших справах
Дівчата – хлопцям одягнутися на побачення, нафарбувавши нігті, губи, очі, одягнути одяг. І на все про все 90 секунд
Бонусне питання
Хлопці – Скільки відсотків парубків в майбутньому хочуть бути схожими на Фізрука ( Дмитро Нагієв) з однойменного фільму? 41%
Дівчата – Скільки відсотків дівчат слухають реп? 58%
Ведучий Пане суддя нам не вистачає оцінки вами цього конкурсу
Суддя. Я зараховую вам _____ цей раунд
Ведучий Давай вали нам бонусне питання
Ведуча. І так. Скільки відсотків дівчат слухають реп? 58%
Ведуча. Пані журі поговоріть будь ласка з нами, розсудіть
Суддя. Ну що я можу сказати, Дівчата… та я просто промовчу.Хлопці отримують__, а дівчата ____
Музика вихід мр1 + надпис раунд V
Раунд 7 «Ти мені я тобі»
Хлопці -
Дівчата -
Раунд 7 «Фінал»
Ведуча(ий). Фінал, фінал. Фінал. Хлопчики наші дуже молодці дійшли до фіналу з рахунком в копілці_______ балів. Браво. Браво. За одним маленьким виключенням , що у нас _____ балів. Браво, браво . Більше того, зараз переможець збільшить суму у двоє, а той, хто програв не отримає ні-чо-го.
Ведуча(ий). Твої фантазії нас звісно тішать, але насправді все буде виглядати трошки по-іншому: ми довго запрягаємо, але швидко вистрілюємо. От-же, що ми робимо сьогодні у фіналі. Перед нами два відерця, наповнені водою. Чия команда за 90 секунд більше нанесе ложкою води, та й переможе.
Ведучий . Три два, один –час пішов.
Ведучий. Сто-оп. Отже, відходимо в бік і переливаємо у спецпосудину з позначками : в кого більше переможець.
Ведуча. Ура! Дів-ча-та. Що ,щось було не чесно?
Ведучий. Я не знаю. Це нехай скаже суддя
Суддя. Дівчата , ви заслужили цих _____ БАЛІВ.
Мелодія.мр1
Ведучий . На жаль, бій був важкий , але я не розчарований , билися славно!