Тренінг «Інтерактивні методи роботи в групі продовженого дня».

Про матеріал
 Організація спільної роботи педагогів щодо упровадження інтерактивних технологій навчання у практику своєї роботи;  активізація творчого потенціалу кожного педагога, відкриття внутрішніх ресурсів;  стимулювання бажання підвищувати свій професійний рівень;  підвищення самооцінки та впевненості у собі та у своїх знаннях, адже часто педагоги сумніваються у своїх можливостях;  добір оптимальної стратегії професійної діяльності.
Перегляд файлу

Тренінг  «Інтерактивні методи роботи в групі продовженого дня».

Усередині нас криються

Потенційні творчі можливості,

І ми повинні працювати щосили,

Щоб розкрити цей потенціал.

Мартін Лютер Кінг

Мета тренінгу:

  • Організація спільної роботи педагогів щодо упровадження інтерактивних технологій навчання у практику своєї роботи;
  • активізація творчого потенціалу кожного педагога, відкриття внутрішніх ресурсів;
  • стимулювання бажання підвищувати свій професійний рівень;
  • підвищення самооцінки та впевненості у собі та у своїх знаннях, адже часто педагоги сумніваються у своїх можливостях;
  •  добір оптимальної стратегії професійної діяльності.

Завдання тренінгу:

  • Удосконалювати знання учасників тренінгу щодо впровадження інтерактивних технологій у навчально-виховний процес;
  • Підвищити психолого-педагогічну грамотність педагогів щодо застосування інтерактивних методів у практику роботи вчителя;
  • Продемонструвати можливості використання інтерактивних методів на своїх заняттях.

Хід тренінгу

 1.Вступне слово.(1 хв)

Сьогодні ми не вперше зустрілися з вами, щоб ближче познайомитись один з одним, краще пізнати тих, з ким будемо навчатись і працювати в рамках нашого майстер-класу. Наша зустріч буде проходити у формі тренінгу. Я щиро сподіваюсь, що вона буде корисною для кожного з вас.

Тема нашого тренінгу: «Інтерактивні методи роботи в групі продовженого дня».  Гаслом нашої роботи будуть слова: «Почни з себе!». Тільки навчившись працювати творчо, ми зможемо цього навчити дітей.

2.Вправа «Візитівка» (4 хв.)

Мета: сприяти знайомству учасників.

Обладнання: папір, клей, олівці, фломастери, ножиці.

Хід вправи: тренер пропонує кожному зробити графічне зображення візитівки, написавши на бейджику своє ім’я, або те яким вони б хотіли, щоб їх називали в групі. Прикріпивши бейджик на грудях, учасники по черзі представляють себе, вимовляючи своє ім’я та якесь слово, яке характеризує їх. Бажано, щоб це визначення починалось з тієї літери, що й ім’я.

3.Мозковий штурм «Правила роботи в групі».

А зараз, я пропоную коротко сформулювати правила роботи в групі. На ваших столах лежать QR-коди, відскануйте їх та коротко напишіть 3 найважливіших на вашу думку правила. Або перейдіть за посиланням та введіть код. Отож, очікую на ваші пропозиції. Правила можуть повторюватись.

4.Вправа «Золота рибка» (5 хв.)

Мета: визначити очікування та сподівання вчителів від роботи на семінарському занятті.

В казках золота рибка завжди виконує бажання, і пропонує кожному учасникові написати свої бажання на час семінару на стікері (не більше трьох), озвучити їх та  прикріпити стікери з написами в луски на малюнку. Можливі варіанти очікувань:

  • Отримати нову й корисну інформацію з проблеми;
  • Обмінятися досвідом роботи;
  • Перебувати в дружній атмосфері.

5.Руханка «Оплески»

Мета: дати можливість учасникам розім’яти м’язи та відпочити.

Всі учасники стають по колу. Тренер дає команду: Нехай вийдуть на середину ті, хто... .  При  виході  окремих  учасників  всі  присутні  їм аплодують.

  1. У кого стаж роботи більше 10 років.
  2. Хто любить свою роботу.
  3. Хто впроваджує інтегровані технології.
  4. Хто впроваджує технологію критичного мислення.
  5. Хто впроваджує проектні технології.
  6. Хто проводить ранкові зустрічі.
  7. Хто володіє навиками роботи на ПК.
  8. Хто бере участь у онлайн-вебінарах.
  9. Хто залучає батьків до освітнього процесу.
  10. Хто буде проходити добровільну сертифікацію.

Кожен  працівник  заслуговує  на  оплески,  особливо  ті, хто любить свою роботу і любить дітей.

6.Вправа «Повітряні кульки». Звукова гімнастика.

Робимо глибокий вдих носом, а на видиху голосно й енергійно вимовляємо звук.

          А  - впливає благотворно на весь організм

          Є  - впливає на щитовидну залозу

          І  -  впливає на мозок, очі, ніс, вуха

          О - впливає на серце, легені;

          В - впливає на органи, розташовані в області живота;

          Я - впливає на роботу всього організму;

          М - впливає на роботу всього організму;

          X - допомагає очищенню організму;

          ХА - допомагає підвищити настрій.

 

7. Вправа «Казковий вернісаж»

Мета: активізувати образну пам’ять і творчу уяву, розвивати швидкість та гнучкість думки, вміння міркувати нестереотипно.

 Усі ми родом із дитинства. І завжди з любов’ю та ніжністю згадуємо казки, які чули вдома, в дитячому садку, в школі. Адже казка — не просто найпопулярніший фольклорний жанр, це чарівне джерело, що дає наснагу кожній творчій людині. Казка дарує радість і дорослим, і дітям. Тому зараз ми виконаємо вправу «Казковий вернісаж». Отже, розпочинаємо.

 1. В якій відомій казці сіра непривітна особистість здійснює підступний план убивства двох осіб, і лише завдяки своєчасному втручанню громадськості все закінчується добре?

(Червона шапочка.)

2. Назвіть казку, в якій різні за своїм соціальним статусом герої займали по черзі помешкання, створене в незвичайному архітектурному стилі. І все було б добре, якби до помешкання не повернувся його попередній власник зі своїм охоронцем. От героям казки й довелося залишити незаконно зайняту територію.

(Рукавичка)

3. Герой якої казки постійно виконує забаганки своєї норовливої дружини? Проте, як би він не прагнув задовольнити амбіції супутниці, вона щоразу підвищує рівень вимог. Зрештою, подружжя опиняється на початковому етапі задоволення власних потреб.

(Про Липку та зажерливу бабу.)

4. В якій казці головна героїня постійно й нахабно обмовляла тих, хто їй робив добро? А коли вона, щоб уникнути покарання, незаконно оволоділа чужим помешканням,то різні впливові особи намагалися провести з нею роботу з подолання її асоціальної поведінки. Вдалося це лише найменшому з усіх учасників експерименту.

(Коза-дереза.)

 5. Назвіть казку, в якій ідеться про спортсмена, котрий вирушає на змагання з бігу з перешкодами. Хитрість і витримка допомогли йому дуже близько підійти до фінішу, проте фінал — трагічний. Проявивши занадто велику самовпевненість, він гине. (Колобок.)

6. Назвіть казку, в якій головна героїня могла перевтілюватися в різні образи задля свого нареченого. Проте одного разу його нерозсудливість та імпульсивність у поведінці призвели до довготривалої розлуки закоханих. Та, долаючи різні перешкоди, вони все ж таки єднають свої долі

(Царівна-жаба.)

Учитель не повинен іти попереду, ведучи за собою дітей, не повинен іти позаду, весь час підштовхуючи їх,— він повинен бути весь час поряд і спільно вирішувати всі проблеми, що виникають у навчальному процесі. А щоб вирішувати всі проблеми, необхідно самому досконало володіти тим матеріалом, якого ми навчаємо учнів. Саме тому вчитель не повинен стояти на місці, а має весь час вдосконалюватись.

8. Вправа з цеглинками LEGO «Акробати».

Мета: утримувати баланс, координувати рухи тіла, аналізувати ситуацію, бути уважним, експериментувати і генерувати оригінальні ідеї, зосереджуватися на виконанні завдання.

Основні завдання

  1. Тренер пропонує кожному учаснику взяти по 10 цеглинок.
  2. Тренер пропонує розмістити цеглинки: на голові. На руці, на коліні, на стопі, на лікті тощо.
  3. Виграє той, хто зможе розмістити на собі якомого більше цеглинок.
  4. Метою вправи може бути витривалість. Якщо учасник впустить цеглинку, то він закінчує гру. Виграє той, хто найдовше втримає цеглинку/и на собі.

Запитання до учасників:

Де найскладніше/найлегше втримати цеглинку?

9.Ігрова вправа «Ловись, рибко!»

Мета: закріплення знань про частини мови, уміння працювати в команді.

Я зараз пропоную пограти в гру «Ловись, рибко!». У кожного з вас є умовна вудочка, за допомогою, якої ви можете впіймати рибку. Але рибка не проста, а чарівна. На ній написані слова (іменники або прикметники). Залежно від того, яку рибку ви впіймали до відповідного відерця поклали. Риба-карась, гра почалась!

Не втрачайте здатності зацікавити учнів і передбачати результати своєї взаємодії з ними.

Будьте творчими, креативними, постійно вдосконалюйте свою педагогічну майстерність.

Завжди прагніть оригінальності і досконалості в роботі.

Вмійте бачити й відчувати кожного учня, давати можливість дитині показати свої результати.

Орієнтуйте свою роботу на майстерності, знаннях, інтуїції.

Перетворюйте процес навчання на радість.

Отримуйте професійне задоволення від праці.

Упевненим кроком йдіть до своєї мети.

Не втрачайте людяності. Помічайте в собі найкраще!

Приносьте людям радість і це зробить вас щасливим!

Не приховуйте своїх здібностей і можливостей. Даруйте їх!

 10.Підсумки семінару-тренінгу. 

Завершальна вправа «Тепло наших рук».

Всі учасники стають у коло, тримаються за руки.

«Потисніть один одному руки і коротко висловіть особисті побажання, які починаються з вислову: «Я вірю …»

Ведучий тисне руку кожному учаснику» Я вірю,що кожен з Вас є майстром своєї справи!»

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вікторія Запаско
    Дякую. ЦІкава розробка.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
501
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку