Конспек уроку "Не будь жадібним"

Про матеріал
Крнспект уроку "Я досліджую світ" за НУШ з використанням інтерактивних технологій
Перегляд файлу

Тема. Не будь жадібним.

Мета: формувати уявлення про позитивні та негативні якості людини; розкрити зміст поняття «жадібність», «егоїзм», розкрити шляхи подолання недоліків людини та формування чеснот; довести до свідомості дітей, що людина починається з добра; виховувати бажання розвиватися морально; вихову­вати в собі позитивні якості.

Обладнання:

Хід уроку

  1. Організація початку уроку.

Продзвенів уже дзвінок,

Час почати наш урок.

Поверніться до сусіда,

І скажіть йому: «Привіт!»

Всі до мене поверніться,

Тепер весело всміхніться.

Долонькою товариша торкнули –

Це підтримку однокласника відчули.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Інтерактивна вправа «Чого я чекаю від уроку?».

У кожного на парті є по квітці. На дошці плакат з великою галявиною. Завдання: кожен учень має прикріпити квітку на галявину,написавши на квітці, що хотів би сьогодні дізнатись на уроці.

Сьогодні ми дізнаємося більше про чесноти людей. Розглянемо нові поняття, а в кінці уроку дізнаємося чи виправдалися ваші надії на урок.

3.      Актуалізація опорних знань.

3.1 Гра « Весела математика»

А щоб дізнатися, про що ми будемо говорити на сьогоднішньому уроці, пропоную вам виконати веселі приклади, але замість цифр в них будуть букви.

Ж

А

Б

А

-

А

Б

А

=

Ж

 

К

Р

А

-

К

Р

=

А

Д

В

О

-

В

О

=

Д

З

Р

І

-

З

Р

=

І

Б

О

С

-

О

С

=

Б

 

Н

І

С

-

І

С

=

Н

Л

І

Н

Ь

-

І

Н

Ь

=

І

 

С

Е

К

-

К

Е

=

С

Т

О

К

-

О

К

=

Т

П

Е

Н

Ь

-

П

Е

Н

=

Ь

(Жадібність).

3.2 Інтерактивна гра «Асоціативна павутинка»

Які слова у вас асоціюються зі словом жадібність?

  1. Вивчення нового матеріалу.
    1. постановка проблемного питання.

На дошці записані два слова «Жадібний» та « Щедрий». Діти, до якого слова ви себе віднесете і чому.

На наших уроках ми з вами часто говоримо про те, якою повин­на бути людина, про людські чесноти і недоліки, про культу­ру і вихованість, про права людини. Що ж таке щедрість?

 Щедрість, уміння ділитися з іншими тим, що маєш - дуже гарна риса характеру. І дитина, яка має цю рису, ніколи не залишиться без друзів.
   А от жадібні діти, навпаки, дуже швидко можуть переконатись, що з ними ніхто не хоче гратися, і ділитись чимось теж ніхто не збирається.
   Нелегко віддати іншому те, що тобі самому могло б згодитись, особливо, якщо ти це робиш уперше. Але варто спробувати, і буде легше. І в один прекрасний момент тобі стане приємно бути щедрим. Ти побачиш, що можеш зробити іншу людину щасливою, а це - ні з чим незрівнянне почуття.
   Так відчувають себе твої тато і мама, коли дарують тобі те, про що ти давно мріяв.
   Спробуй бути щедрим, і тобі це сподобається.
   Якщо ти хочеш порадувати себе, візьми якусь із своїх іграшок, книжок або настільних ігор і подаруй одному із своїх друзів. Тільки вибери таку річ, яка обов'язково сподобається твоєму другові. Коли ти побачиш радість на його обличчі, безсумнівно, - ця радість передасться тобі, і на душі в тебе буде гарно, як ніколи. І ще запам'ятай: одержувати подарунки і дарувати їх особливо приємно не в свято, не на день народження, а в звичайнісінький день, коли їх ніхто не чекає. Такий подарунок приносить особливу радість.

 

3.2 Перегляд мультфільма «Корисні підказки 2. Про жадібність та щедрість» . Обговорення мультфільма.

https://www.youtube.com/watch?v=qT7YwoRRtgE

 

 

 

 

  1. Фішбоун «Жадібність».

 

Голова (проблема): жадібність.

Верхній скелет (причини): небажання ділитися, егоїзм, сором’язливість, надмірна ощадливість.

Нижній скелет (факти): замкнутість, агресивність,

самотність, злість.

Хвіст(висновок): жадібність погане почуття з яким потрібно боротися.

 

Картинки по запросу фішбоун

 

  1. Фізкультхвилинка.

 

  1. Гра «Так чи ні» (сигнальні цеглинки LEGO).

 

 

  • Ділюся з товаришем усім, що в мене є.
  • Сам з'їдаю смачний шматочок, який мені пропонують близькі.
  • Якщо мене просять дати яку-небудь річ, не відмовляю.
  • Випрошую в батьків те, що вони не можуть мені купити.
  • Ходжу до магазину і віддаю батькам здачу, всю до останньої копійки.
  • Повідомляю батьків про те, що комусь із моїх знайомих ку­пили чудову річ.
  • Отже, я переконалася, що ви добре засвоїли правила щедрості і виявилися подільчивими учнями!

 

 

  1.  Робота в групі.

Пригадайте, будь-ласка, які герої мультфільмів чи казок виявляли жадібність?

А я хочу нагадати вам відому казку про рибака і рибку. Хто з героїв цієї казки виявився жадібним? І до чого довела бабусю її жадібність?

Я пропоную вам використати набір  LEGO і разом скласти той предмет, який залишився у жадібної бабусі в кінці казки.

(Учні складають розбиті ночви)

 

 

  1. Інтерактивна вправа «Кульки-порадниці»

- Ми всі знаємо, до чого призводить жадібність, а тому ніхто не хоче стати жаднюгою.

Виберіть по одній кульціз порадами длятих, хто не хочебути жадібним.Подумай надтаким запитанням:чи не буваю яжадібним/жадібною?

  • Поділисязі мною,будь ласка!
  • Можная візьмутвою річ?
  • Я не хочуз тобоюділитися!
  • Хочешпомінятися?
  • Це МОЄ!
  • Пригостишмене?
  • Я із задоволенням з тобою поділюся.
  • А хочеш пограти моєю іграшкою.

4. Підсумок

- На уроці я побачила, що ви не жадібні, вмієте ділитися і працювати в команді. Я пишаюся вами!

Рефлексія «Чи справдилися сподівання»

У кожного з учнів на партах є метелики. Якщо ваші сподівання справдилися, то метелик прилітає до вашої квітки, а якщо ні – то літає далеко в хмаринках.

На цьому наш урок закінчено. Позначте свій настрій після уроку.

docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
4620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку