Конспект бінарного уроку з української мови та математики

Про матеріал

Урок :«Не знаючи граматики, не вивчиш й математики»

Тема: Делениенатуральных чисел

Цель: продолжить формирование свойства деления в контексте нового гос.стандарта, отработка навыков деления многозначных натуральных чисел, заканчивающихся нулями;

развивать память, навыки самоконтроля; умение выполнять анализ, делать выводы;

воспитывать добросовестное отношение к учению, активность, аккуратность.

ТЕМА: Звукове позначення букв Ї, Я, Ю, Є та Щ

Мета уроку:

  • навчальна:формувати знання учнів про звукове значення букв Ї, Я, Ю, Є та Щ, вміння правильно визначати звукове значення цих букв;
  • розвивальна:розвивати логічне мислення, мовленнєві навички, вміння працювати колективно й самостійно;
  • виховна:виховувати зацікавленість до історії українського народу, пошану до йоготрадицій і пісень, які стали народними.

Тип уроку:урок засвоєння нових знань.

Перегляд файлу

Урок :  «Не знаючи граматики, не вивчиш й математики»

 

Тема: Деление натуральных чисел

Цель: продолжить формирование свойства деления в контексте нового гос.стандарта, отработка навыков деления многозначных натуральных чисел, заканчивающихся нулями;

развивать память, навыки самоконтроля; умение выполнять анализ, делать выводы;

воспитывать добросовестное отношение к учению, активность, аккуратность.

 

ТЕМА: Звукове позначення букв Ї, Я, Ю, Є та Щ

Мета уроку:

  • навчальна: формувати знання учнів про звукове значення букв Ї, Я, Ю, Є та Щ, вміння правильно визначати звукове значення цих букв;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, мовленнєві навички, вміння працювати колективно й самостійно;
  • виховна: виховувати зацікавленість до історії українського народу, пошану до його  традицій і пісень, які стали народними.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

                                               ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. МОТИВАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ, ЗАВДАНЬ УРОКУ

 Учитель математики : Дети, сегодня у нас не обычный урок математики. В рамках недели украинского языка и литературы мы объединили математику с украинским языком.

Слова вчителя: хотілося, щоб ви усвідомили мудру істину: мова не тільки навчальний предмет, а й засіб оволодіння іншими навчальними дисциплінами. Тому тема  нашого уроку: «Не знаючи граматики, не вивчиш й математики»

Учитель математики: целью нашего урока будет продолжить формирование свойства деления в контексте нового гос.стандарта, отработка навыков деления многозначных натуральных чисел, заканчивающихся нулями;

развивать память, навыки самоконтроля; умение выполнять анализ, делать выводы;

воспитывать добросовестное отношение к учению, активность, аккуратность.

Слова вчителя:

Мета уроку:

 навчальна: формувати знання учнів про звукове значення букв Ї, Я, Ю, Є та Щ, вміння правильно визначати звукове значення цих букв;

 розвивальна: розвивати логічне мислення, мовленнєві навички, вміння працювати колективно й самостійно;

 виховна: виховувати зацікавленість до історії українського народу, пошану до його  традицій і пісень, які стали народними.

Учитель математики

Выберите смайлик соответствующий вашему настроению и обведите его в технологической карте.

 Вы готовы к изучению нового материала и все вопросы вам будут понятны.

Вы недостаточно готовы к изучению нового материала и тревожитесь, что не все вопросы вам будут понятны.

Вы совсем не готовы к изучению нового материала и большинство вопросов вам будут непонятны.

1.Решите, пожалуйста, логические цепочки. Выполните действия устно, ответ запишите в технологическую карту

 

 

 

 

Числа состоят из цифр, а слова из букв. В украинском алфавите 33 буквы. Сейчас найдите в алфавите те буквы, которые соответствуют нашим ответам и получите слово «поєзія»

2. Слова вчителя: запишіть слово поезія фонетичною транскрипцією.

Поезія - [поез’ійа ]

14 листопада 2016 року виповнюється 104 роки від дня народження  поета величезного самобутнього обдарування, гордості  та окраси української поезії Андрія Самійловича Малишка.

Слова учня: Андрій Малишко народився 14 листопада 1912 року в  місті Обухові на Київщині. Сім’я , в якій ріс  майбутній поет, була великою - одинадцятеро дітей, батько з мамою, старенька  бабуся. Трудове  життя А.Малишка почалося рано. Вірші  почав  друкувати ще у  студентські роки.

В роки війни був військовим кореспондентом.

Слова вчителя: вашій увазі пропоную вірш « Буду я навчатись мови золотої» Андрія Самійловича Малишка.


Влада:


 Буду я навчатись мови золотої
У трави-веснянки, у гори крутої,
В потічка веселого, що постане річкою,
В пагінця зеленого, що зросте смерічкою.
Буду я навчатись мови-блискавиці
В клекоті гарячім кованої криці,
В корневищі пружному ниви колоскової,
В леготі шовковому пісні колискової;
Щоб людському щастю дбанок свій надбати,
Щоб раділа з нами Україна - мати;
Щоб не знався з кривдою, не хиливсь під скрутою,
В гніві бився блисками, а в любові — рутою!  (Андрій Малишко)


 


Слова вчителя:розгорніть підручники на сторінці 79, ознайомимось з правилами.

Учень зачитує правила : співвідношення звуків і букв.

Слова вчителя: пропоную практично застосувати набуті знання. Звернемося до технологічної карти уроку. Попрацюємо з уривком віршованого тексту.

Ваше завдання підкреслити слова, в яких зустрічаються букви Ї, Я, Ю, Є та Щ.

Самоперевірка:  перевірте чи всі слова ви підкреслили.

3. Учитель математики

Вернемся к математике.

Что значит разделить одно число на другое?

Разделить одно число на другое –  значит найти такое третье число, которое в произведении со вторым дает первое.

Как называются компоненты при делении?

Повторим основные свойства деления.

При делении числа на это же число получается  единица

При делении любого числа на 1 получается  это же число

При делении нуля на число, получается нуль.

Прочитаем правила из учебника стр.110 как делятся числа, оканчивающиеся нулями.

Например:

Ответы запишите в технологическую карту

Снова обратимся к украинскому алфавиту и составим слово, соответствующее нашим ответам – пісня.

4. Слова вчителя: запишіть слово пісня фонетичною транскрипцією.

Пісня - [п’іс'н'а]

Слова учня: Вечорами в хаті Малишків було чути мамину пісню. Саме від матері в Малишка любов до народних мелодій і рідного слова. « Той незабутній  вогник отчого дому, писав поет, - де вперше почув я думи Великого Кобзаря, материнська  пісня, лагідна  й  сувора, напоїла  і вигодувала мене, дала душевний гарт  і  радість  на  все життя.»

Фізкультхвилинка

Слова вчителя: ви відпочили і ми продовжуємо працювати з уривком віршованого тексту.

Ваше завдання виписати і розподілити підкреслені вами  слова  в 2 колонки:

1 колонка записати слова, в яких  букви ї, я, ю, є та щ позначають один звук.

2 колонка записати слова , в яких букви ї, я, ю, є та щ позначають два звуки.

Щоб правильно виконати завдання зверніться до правил  у  в підручнику.

Анісімова працює біля  дошки.

Цю вправу ми будемо виконувати під пісню на слова Андрія  Малишка 

“Вчителько моя”

Перевірте правильність завдання.

5. Учитель математики

Вернемся к математике.

Сейчас мы напишем небольшую самостоятельную работу с последующей взаимопроверкой

Снова обратимся к украинскому алфавиту и составим слово, соответствующее нашим ответам. Взаимопроверка . Это слово «покуття»

6. Слова вчителя: запишіть слово покуття фонетичною транскрипцією.

[покут` :а].

Звернемося до  технологічної карти уроку .  Запишіть значення цього слова у словник . Покуття – в українській селянській хаті – куток, розміщений по діагоналі від печі, та місце біля нього. На покутті висіла ікона з  вишитими рушниками.

Слова учня: за своє життя  поет видав близько 40-ка збірок. Але найголовніше, мабуть, те, що в українську літературу Андрій Малишко увійшов як поет-пісняр, бо пісні  на його вірші вже давно сприймаються як народні.

Поет  з  роками  стає  дорожчим, ріднішим, ближчим.

Нам, землякам, без  нього  ніяк  не  можна, нам  він  потрібен, бо  ми  вчимося  в нього    шанувати  матір, любити  землю,  любити  свою  Україну.

Слова вчителя: Вашій увазі - пісня на слова  Андрія  Малишка « Пісня  про рушник».

Гра Учитель математики

Проверим знание таблицы умноження и деления.

3∙4=12

4∙6=24

4∙8=32

2∙7=14

310:10=31

42:1=42

130:10=13

140:10=14

3∙8=24

6∙2=12

13:1=13

Запис домашнього завдання .

Математика. стр.110 выучить правила, № 465 (5-9), 469 (1-4) (письменно); дополнительно №480 (письменно)

Укр. Мова. Ст.79 (вивчити правила), вправа 168 (письмово).

*Знайти текст « Пісні про  рушник»  в  мережі  Інтернет,  виписати слова,  в яких є букви ї, я, ю, є та щ.

Підсумок уроку.

docx
Додано
17 травня 2018
Переглядів
791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку