Конспект бінарного заняття "Новий рік" для дітей дошкільного віку

Про матеріал
У конспекті бінарного заняття «Новий рік» представлена робота педагогів англійської мови та образотворчого мистецтва з закріплення знань вихованців з теми, виховання інтересу дітей до традицій святкування Нового року шляхом організації ігрової діяльності. Описаний алгоритм дій вихованців з виготовлення святкових ліхтариків, проведення хороводів та розминок. Представлена методика проведення бінарного заняття.
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник гуртка

«Образотворче мистецтво»,

Левенець Н.П., керівник гуртка

«Англійська мова»

ТЕМА: НОВИЙ РІК.

Мета:

  • повторити назви атрибутів Нового року, навчитися робити новорічну іграшку;
  • розвивати пам'ять, естетичний смак;
  • виховувати інтерес до традицій святкування Нового року.

Тип заняття: бінарне.

Обладнання: картки атрибутів Нового року, іграшкова ялинка, кольоровий папір, ножиці, клей.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційна частина. Привітання. Оголошення теми та мети заняття.
  2. Актуалізація знань. Атрибути Нового року.
  3. Виготовлення ліхтариків. Алгоритм дій. Фізкультхвилинка. Практична робота.
  4. Хоровод «Ми бажаємо веселого Різдва».
  5. Підведення підсумків заняття.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційна частина. Привітання. Оголошення теми та мети заняття.

Педагог англійської мови: I am glad to see you. Good afternoon!

Діти (хором): Good afternoon!

Педагог образотворчого мистецтва: Добрий день, діти. Сьогодні у нас незвичайне заняття. Скажіть, яке свято наближається і незабаром ми його зустрінемо?

Очікувана відповідь дітей: Новий рік

Педагог образотворчого мистецтва: Так, дійсно. Усі дорослі та діти готуються до святкування Нового року. І ми сьогодні теж будемо готуватися до зустрічі зі святом.

  1. Актуалізація знань. Атрибути Нового року.

Педагог англійської мови: Є певні новорічні атрибути, які створюють це свято. Давайте згадаємо, що це?

Педагог вивішує на дошку картки із зображенням новорічних атрибутів, називає їх англійською мовою, і діти повторюють за ним назви

Педагог англійської мови: Santa Clause, New Year tree, present, decorations, snowman, candles.

svech108.pngукрашенич.pngскачанные файлы.jpg0_71dc5_4ee03109_xl1.png

Похожее изображениеелка.png

  1. Виготовлення ліхтариків. Алгоритм дій. Фізкультхвилинка. Практична робота.

Педагог образотворчого мистецтва: Хочу звернути вашу увагу, що у нас теж в кабінеті є ялинка, але на ній немає прикрас. Тож, ми сьогодні будемо з вами вчитися робити іграшку, щоб прикрасити ялинку. Вам цікаво дізнатися, яку саме?

Очікувана відповідь дітей: Так!

Педагог образотворчого мистецтва: Сьогодні ми з вами будемо виготовляти з кольорового паперу ліхтарик.

bumazhnye-fonariki.pngПедагог знайомить дітей з алгоритмом дій виготовлення ліхтарика і сам демонструє

Алгоритм дій виготовлення іграшки:

  1. Взяти кольоровий папір і згорнути його навпіл.
  2. Ножицями нарізати смужки по лінії згину, але не до кінця.
  3. Розгорнути і склеїти вздовж.
  4. Взяти маленьку смужку і приклеїти ручку для ліхтарика.
  5. Прикрасити ліхтарик маленькими кольоровими папірцями різних форм.

Фізкультхвилинка.

Перш ніж розпочати виконання практичної роботи педагоги проводять фізкультхвилинку на двох мовах

Педагог образотворчого мистецтва: Яка зараз пора року?

Педагог англійської мови: What season is it now?

Очікувана відповідь дітей: зима / winter

Педагог образотворчого мистецтва: Давайте пограємо в сніжки (руками демонструють гру в сніжки).

Педагог англійської мови: Play snowballs.

Педагог образотворчого мистецтва: Тепер складіть руки у замок і покажіть катання на гірках (руками демонструють схили гір).

Педагог англійської мови: Sledge, ski.

Педагог образотворчого мистецтва: На вулиці дме сильний вітер (руки підняті вгору і похитують верхню частину тіла), тому дуже холодно.

Педагог англійської мови: It is very cold.

Педагог образотворчого мистецтва: Ваші руки дуже змерзли, тому давайте їх погріємо. А щоб перевірити, чи нагрілись ваші руки, доторкніться до носика.

 

 

 

 

Практична робота.

Картинки по запросу фонарик из бумаги

Педагог нагадує дітям алгоритм дій виготовлення ліхтарика, і вони намагаються самостійно виконати завдання

Педагоги допомагають тим, хто цього потребує

Педагог з англійської мови згадує з дітьми колір паперу, який вони обрали для ліхтарика

Коли всі діти виготовили ліхтарики, вони усі разом вивішують їх на ялинку

  1. Хоровод «Ми бажаємо вам веселого Різдва».

We wish you a Merry Christmas (2 times)

We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year

Спочатку педагог з англійської мови згадує з дітьми слова, а потім, проговорюючи їх, усі разом водять хоровод

  1.                Підведення підсумків заняття.

Педагог образотворчого мистецтва: Діти, як називається іграшка, яку ви зробили?

Очікувана відповідь дітей: ліхтарик

Педагог англійської мови: У кожного вийшов свій неповторний ліхтарик, назвіть, які кольори ви бачите на ялинці.

Діти по черзі називають англійською мовою кольори ліхтариків, які висять на ялинці

Педагог образотворчого мистецтва: Ви всі молодці! До побачення.

Педагог англійської мови: The class is over. Good-bye.

Очікувана відповідь дітей: До побачення / Good-bye.

 

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку