Іванова І.М., керівник гуртка
«Образотворче мистецтво»,
Левенець Н.П., керівник гуртка
«Англійська мова»
ТЕМА: НОВИЙ РІК.
Мета:
Тип заняття: бінарне.
Обладнання: картки атрибутів Нового року, іграшкова ялинка, кольоровий папір, ножиці, клей.
ПЛАН ЗАНЯТТЯ
ХІД ЗАНЯТТЯ
Педагог англійської мови: I am glad to see you. Good afternoon!
Діти (хором): Good afternoon!
Педагог образотворчого мистецтва: Добрий день, діти. Сьогодні у нас незвичайне заняття. Скажіть, яке свято наближається і незабаром ми його зустрінемо?
Очікувана відповідь дітей: Новий рік
Педагог образотворчого мистецтва: Так, дійсно. Усі дорослі та діти готуються до святкування Нового року. І ми сьогодні теж будемо готуватися до зустрічі зі святом.
Педагог англійської мови: Є певні новорічні атрибути, які створюють це свято. Давайте згадаємо, що це?
Педагог вивішує на дошку картки із зображенням новорічних атрибутів, називає їх англійською мовою, і діти повторюють за ним назви
Педагог англійської мови: Santa Clause, New Year tree, present, decorations, snowman, candles.
Педагог образотворчого мистецтва: Хочу звернути вашу увагу, що у нас теж в кабінеті є ялинка, але на ній немає прикрас. Тож, ми сьогодні будемо з вами вчитися робити іграшку, щоб прикрасити ялинку. Вам цікаво дізнатися, яку саме?
Очікувана відповідь дітей: Так!
Педагог образотворчого мистецтва: Сьогодні ми з вами будемо виготовляти з кольорового паперу ліхтарик.
Педагог знайомить дітей з алгоритмом дій виготовлення ліхтарика і сам демонструє
Алгоритм дій виготовлення іграшки:
Фізкультхвилинка.
Перш ніж розпочати виконання практичної роботи педагоги проводять фізкультхвилинку на двох мовах
Педагог образотворчого мистецтва: Яка зараз пора року?
Педагог англійської мови: What season is it now?
Очікувана відповідь дітей: зима / winter
Педагог образотворчого мистецтва: Давайте пограємо в сніжки (руками демонструють гру в сніжки).
Педагог англійської мови: Play snowballs.
Педагог образотворчого мистецтва: Тепер складіть руки у замок і покажіть катання на гірках (руками демонструють схили гір).
Педагог англійської мови: Sledge, ski.
Педагог образотворчого мистецтва: На вулиці дме сильний вітер (руки підняті вгору і похитують верхню частину тіла), тому дуже холодно.
Педагог англійської мови: It is very cold.
Педагог образотворчого мистецтва: Ваші руки дуже змерзли, тому давайте їх погріємо. А щоб перевірити, чи нагрілись ваші руки, доторкніться до носика.
Практична робота.
Педагог нагадує дітям алгоритм дій виготовлення ліхтарика, і вони намагаються самостійно виконати завдання
Педагоги допомагають тим, хто цього потребує
Педагог з англійської мови згадує з дітьми колір паперу, який вони обрали для ліхтарика
Коли всі діти виготовили ліхтарики, вони усі разом вивішують їх на ялинку
We wish you a Merry Christmas (2 times)
We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year
Спочатку педагог з англійської мови згадує з дітьми слова, а потім, проговорюючи їх, усі разом водять хоровод
Педагог образотворчого мистецтва: Діти, як називається іграшка, яку ви зробили?
Очікувана відповідь дітей: ліхтарик
Педагог англійської мови: У кожного вийшов свій неповторний ліхтарик, назвіть, які кольори ви бачите на ялинці.
Діти по черзі називають англійською мовою кольори ліхтариків, які висять на ялинці
Педагог образотворчого мистецтва: Ви всі молодці! До побачення.
Педагог англійської мови: The class is over. Good-bye.
Очікувана відповідь дітей: До побачення / Good-bye.