"Назустріч Купідону" - сценарій вечора для старшокласників. Там вміщена історія Дня святого Валентина, цікаві конкурси, розваги , а також ігри.
Святково прибрана зала. На плакаті – слова “Назустріч Купідону”.
В залі на стелі розвішені зорі та сердечка. Лунає музика.
На середину зали виходять ведучі.
Вед.1. Добрий вечір, дорогі друзі!
Вед.2. Вітаємо всіх із Днем святого Валентина!
Вед.1. Іншими словами свято всіх закоханих.
Вед.2. Саме так, ми з вами маємо чудову нагоду помандрувати країною любові, поблукати вулицями великого щастя.
Вед.2. Кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу.
Вед.1. І хоч ми називаємо цей день святом всіх закоханих,та все ж таки воно має свою назву – Днем святого Валентина. Чому саме Валентина запитаєте ви? Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді.
Вед.2. З приводу цього є багато версій. За однією з них ми дізнаємося, що в 3 ст. до н.е. римський імператор заборонив одружуватись молодим людям. Він вважав, що одруження робить чоловіків поганими солдатами. Молодий єпископ Валентин порушив наказ імператора і одружував молоді пари таємно. За це його кинули до в’язниці.
Вед.1. Там Валентин закохався у сліпу дочку тюремника. Перед стратою своїй закоханій він надіслав листівку-зізнання в коханні з підписом “Від Валентина”.
Вед.2. Відтоді в день Валентина закохані закоханим надсилають анонімні листи-зізнання і називаються вони “валентинками”.
Вед.1.Кохання!... Друзі, а скажіть мені будь ласка з чого найчастіше починається кохання?
Вед.2. Звісно ж зі знайомства! Отже перший конкурс «Знайомство» .
Вед.1.Умови конкурсу: станьте навпроти один доного. Уважно подивіться один на одного. А тепер поверніться спинами.
Ведуча ставить запитання:
Якого кольору очі в …?
Якого кольору сорочка?
Чи є годинник на руці?
Якого кольору волосся?
Яка зачіска?
Чи є каблучка, сережки в дівчини?
Вед.2. Молодці, познайомилися.
Вед.1 - Всі вже знають, чому 14 лютого вважають Днем закоханих. Але хто знає що-небудь про “найдавнішу валентинку”?.
Вед.1 Наприкінці ХІІІ ст. набуло популярності надсилати романтичні послання коханій людині. Найдавніша валентинка зберігається у Британському музеї в Лондоні. Ця листівка підписана герцогом Орлеанським Чарльзом 1415 року. Водночас, він був ув”язнений і таємно відправив послання-кохання своїй дружині . (Журнали «Лиза», «Отдохни»)
Вед.2 Наступний конкурс “Ти без мене – не ти, я без тебе – не я!”. Сьогодні ми з вами допоможемо з’єднатися роз’єднаним половинкам, які знає увесь світ.
Вед.2 Мені потрібно 2 команди по 4 чоловіка. Просимо сюди.
Вед.1 Суть цього конкурсу полягає в тому, що ви повинні об”єднати імена в пари, відомі своєю любов”ю всьому світові. Вам будуть дані імена, потрібно роз’єднані пари поєднати
(Грає не дуже повільна мелодія)
Імена для 1 команди :
Адам –Єва, Цезарь-Клеопатра , Ромео –Джульєтта, Леді Діана-Принц Чарльз, Наполеон- Жозефіна, Герда-Кай, Рет Батлер-Скарлетт О`Хара, Ассоль- Грей,
Гамлет-Офелія, Тетяна- Онєгін.
Імена для 2 команди :
Наталка-Петро, Курнікова- Е.Еглесіас, Ярославна – князь Ігор, Мавка – Лукаш,
Людмила – Руслан, Дульцінея – Дон Кіхот, Марічка – Іванко, Леся Українка – Сергій Мержинський, Оксана – Тарас.
Вед.2. Давайте трохи поговоримо про імена Валентин та Валентина. Що в імені тобі моєму? Валентина - сильна, здорова. Валентину відрізняє велика доброта. Їй важко відмовити людині допомоги. Погоджуючись комусь допомогти, Валентина може пожертвувати своїм часом і планами. Валентина не в змозі переносити чуже горе, неодмінно висловить своє співчуття в тій чи іншій формі. У сімейне життя Валентина занурює з головою. Ворогів у Валентини, можна сказати, немає, є заздрісники, але їх вона обеззброює своєю добротою.
Вед.1 Валентин - сильний, здоровий. Він вірний друг, товариш, і йому довіряють таємниці. Гарну книгу перевагу футбольному матчу. Не палить. Любить збирати гриби, ловити рибу, взагалі любить бути в природі. Грає в шахи, розгадує кросворди. Не буде сваритися з дружиною з-за порожнього холодильника. В жінці цінує скромність, Зберігає вірність у шлюбі. Не любить випити. Знаходить спільну мову з батьками дружини, не відмовляє в допомозі сусідам і близьким.
Вед.2 І тому слідуючий наш конкурс називається «Валентин і Валентина»
Вед.1 усі присутні діляться на 2 сторони залу. Вам потрібно назвати відомих людей з ім׳ям Валентин чи Валентина.
Вед.2 Переможе та сторона , яка останньою назве прізвище.
Вед. 1. Ви всі вже маєте уявлення про пантоміму. І нашим наступним конкурсом буде конкурс “Пантоміма”. На листках паперу надруковані завдання. Ви одержуєте завдання, демонструєте його .
(Конкурсантам необхідно зобразити: сумного пінгвіна; розлючене порося; хмурого орла; чайник що кипить; комара; ледачого кота; злу собаку; веселу мавпу; зацікавлене цуценя;).
Вед.2. А ми продовжуємо розважатись.
Вед.1. А зараз гра в стільці. Мені потрібно 10 хлопчиків та 10 дівчаток.
Виходять учасники
Ця гра не звичайна, далі зрозумієте чому, зі стільцями буде не одне а два кола це по-перше, по-друге одне коло для дівчаток,друге – для хлопчиків, по-третє, як ведеться на це свято ми оголосимо хто у нашій школі Валентин та Валентинка.Раз два три почали…
Вед.1: Отже, Валентином та Валентинкою в цьому році стають_______________________________________________________________
Вед.2. Слова, слова... Вони в собі всі різні;
тривожні й тихі, радісні й сумні;
є терпеливі, є жорстокі й грізні,
лукаві й чесні, мудрі і смішні...
Вед.1. Страшні слова, коли вони мовчать,
коли зненацька причаїлись,
коли не знаєш, з чого їх почать,
бо всі слова були уже чиїмись.
Хтось ними плакав, мучився, болів,
із них почав і ними ж і завершив.
Людей мільярди і мільярди слів,
а ти їх маєш вимовити вперше!
Вед 2. А зараз найжаданіший момент цього вечора- пошта від Валентина.
Називаємо отримувачів валентинок
Звучить музика
Вед 1. І нехай у вашому житті завжди поряд буде кохання і любов до матері і батька, до землі любов одне до одного. Чекайте світлого частого кохання. І воно обов’язково прийде до ваших сердець. Надійтеся й вірте в це всією душею.
Разом Зі святом святого Валентина Вас.