Іванова І.М., керівник гуртка
«Образотворче мистецтво»,
Левенець Н.П., керівник гуртка
«Англійська мова»
ТЕМА: СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ.
Мета:
Тип заняття: бінарне.
Обладнання: картки із зображенням свійських тварин та корму для них, макет ферми, бумага, олівці.
ПЛАН ЗАНЯТТЯ
ХІД ЗАНЯТТЯ
Педагог англійської мови: I am glad to see you. Good afternoon!
Діти (хором): Good afternoon!
Педагог образотворчого мистецтва: Добрий день, діти. Сьогодні у нас незвичайне заняття, тема якого «Свійські тварини».
Педагог образотворчого мистецтва: Яких свійських тварин ви знаєте?
Діти (по черзі): a dog, a cock, a sheep, a horse, a pig, a cat, cow and etc.
Педагог образотворчого мистецтва: А де живуть свійські тварини?
Очікувана відповідь дітей: на фермі
Педагог образотворчого мистецтва: Так, правильно. В Англії існують фермерські господарства, а людина, яка доглядає за тваринами, називається фермером. А в Україні свійських тварин тримають люди в селах. У кого є бабуся та дідусь у селі? А чи допомагаєте ви їм доглядати за тваринами? Що саме ви робите?
Очікувана відповідь дітей: годуємо
Педагог англійської мови: Молодці! Давайте пограємо в гру «Знайди пару».
На дошці педагог повісив трьох свійських тварин і в хаотичному порядку корм для них і пропонує дітям знайти пару, тобто розташувати корм під карткою тієї тварини, яка його вживає.
Педагог образотворчого мистецтва: А тепер ми запрошуємо вас на ферму, яку ми змонтували на столі.
Педагог просить дітей встати і стати навколо столу, де знаходиться ферма
Педагог англійської мови: Уявіть, що ви знаходитеся на фермі. Я пропоную вам погуляти по ній і згадати пісню:
Let’s take a walk around the farm, around the farm, around the farm
Let’s take a walk around the farm.
What do you see?
Педагог включає запис з піснею і пропонує дітям проспівати її
Педагог англійської мови: Діти, подивіться уважно, яких свійських тварин ви бачите на фермі? What do you see?
Діти (по черзі): I see a sheep (a cow, a horse, a dog, a hen, a duck, a goose, a pig).
Педагог англійської мови: Ви дуже добре попрацювали, а тепер я пропоную розважитися. Я буду називати вам команду, а ви її виконуйте:
Go! – Іди!
Run! – Біжи!
Jump! – Стрибай!
Fly! – Лети!
Smile! – Посміхнись!
Педагог образотворчого мистецтва: Ви погуляли по фермі, побачили свійських тварин. А тепер я пропоную вам намалювати свою власну ферму.
Педагог схематично знайомить дітей з алгоритмом дій щодо створення малюнку «Свійська тварина» і звертає їх увагу на приклади малюнків, які висять на дошці
Діти, які перші виконали завдання, відповідають на питання педагога англійської мови, яких свійських тварин вони намалювали
Педагог образотворчого мистецтва пропонує дітям вивісити свої власні малюнки на дошку
Педагог англійської мови: Кожен намалював ту тварину, яка напевно подобається. Дайте відповідь на питання: яка тварина тобі подобається? – Мені подобається…
Діти (по черзі): I like a sheep (a horse, a pig)
Педагог образотворчого мистецтва: Ви всі молодці! До побачення.
Педагог англійської мови: The class is over. Good-bye.
Очікувана відповідь дітей: До побачення / Good-bye