Конспект бінарного заняття "Свійські тварини" для дітей дошкільного віку

Про матеріал
У конспекті показана робота педагогів оброзотворчого мистецтва та англійської мови з удосконалення знань вихованців з теми "Свійські тварини", розвиток творчої уяви, здібностей. Застосування ігрових завдань «Знайди пару», «Ферма», «Розваги на фермі».
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник гуртка

«Образотворче мистецтво»,

Левенець Н.П., керівник гуртка

«Англійська мова»

ТЕМА: СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ.

Мета:

  • удосконалити знання з теми та вміння малювати свійських тварин;
  • розвивати творчу уяву;
  • виховувати працелюбність, повагу то людей, що працюють на фермі, і любов до тварин.

Тип заняття: бінарне.

Обладнання: картки із зображенням свійських тварин та корму для них, макет ферми, бумага, олівці.

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційна частина. Привітання. Оголошення теми та мети заняття.
  2. Мотиваційна бесіда. Гра «Знайди пару».
  3. Актуалізація знань. Гра «Ферма».
  4. Фізкультхвилинка «Розваги на фермі».
  5. Практична самостійна робота дітей. Малюнок «Свійська тварина».
  6. Підведення підсумків заняття.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційна частина. Привітання. Оголошення теми та мети заняття.

Педагог англійської мови: I am glad to see you. Good afternoon!

Діти (хором): Good afternoon!

Педагог образотворчого мистецтва: Добрий день, діти. Сьогодні у нас незвичайне заняття, тема якого «Свійські тварини».

  1. Мотиваційна бесіда. Гра «Знайди пару».

Педагог образотворчого мистецтва: Яких свійських тварин ви знаєте?

Діти (по черзі): a dog, a cock, a sheep, a horse, a pig, a cat, cow and etc.

Педагог образотворчого мистецтва: А де живуть свійські тварини?

Очікувана відповідь дітей: на фермі

Педагог образотворчого мистецтва: Так, правильно. В Англії існують фермерські господарства, а людина, яка доглядає за тваринами, називається фермером. А в Україні свійських тварин тримають люди в селах. У кого є бабуся та дідусь у селі? А чи допомагаєте ви їм доглядати за тваринами? Що саме ви робите?

Очікувана відповідь дітей: годуємо

Педагог англійської мови: Молодці! Давайте пограємо в гру «Знайди пару».

На дошці педагог повісив трьох свійських тварин і в хаотичному порядку корм для них і пропонує дітям знайти пару, тобто розташувати корм під карткою тієї тварини, яка його вживає.

собака.jpgпетух.jpgлошадь.jpg

зерно.jpegseno.jpgbiomill_dog_parma_ham_bone.jpg

  1. Актуалізація знань. Гра «Ферма».

Педагог образотворчого мистецтва: А тепер ми запрошуємо вас на ферму, яку ми змонтували на столі.

Педагог просить дітей встати і стати навколо столу, де знаходиться ферма

Педагог англійської мови: Уявіть, що ви знаходитеся на фермі. Я пропоную вам погуляти по ній і згадати пісню:

Let’s take a walk around the farm, around the farm, around the farm

Let’s take a walk around the farm.

What do you see?

Педагог включає запис з піснею і пропонує дітям проспівати її

Педагог англійської мови: Діти, подивіться уважно, яких свійських тварин ви бачите на фермі? What do you see?

Діти (по черзі): I see a sheep (a cow, a horse, a dog, a hen, a duck, a goose, a pig).

IMG_1359.jpg

  1. Фізкультхвилинка «Розваги на фермі».

Педагог англійської мови: Ви дуже добре попрацювали, а тепер я пропоную розважитися. Я буду називати вам команду, а ви її виконуйте:

Go! – Іди!

Run! – Біжи!

Jump! – Стрибай!

Fly! – Лети!

Smile! – Посміхнись!

  1. Практична самостійна робота дітей. Малюнок «Свійська тварина».

Педагог образотворчого мистецтва: Ви погуляли по фермі, побачили свійських тварин. А тепер я пропоную вам намалювати свою власну ферму.

Педагог схематично знайомить дітей з алгоритмом дій щодо створення малюнку «Свійська тварина» і звертає їх увагу на приклади малюнків, які висять на дошці

рисунки_иванова.jpgрисунки_иванова 002.jpg

рисунки_иванова 003.jpgрисунки_иванова 006.jpg

рисунки_иванова 005.jpg

Діти, які перші виконали завдання, відповідають на питання педагога англійської мови, яких свійських тварин вони намалювали

  1. Підведення підсумків заняття.

Педагог образотворчого мистецтва пропонує дітям вивісити свої власні малюнки на дошку

Педагог англійської мови: Кожен намалював ту тварину, яка напевно подобається. Дайте відповідь на питання: яка тварина тобі подобається? – Мені подобається…

Діти (по черзі): I like a sheep (a horse, a pig)

Педагог образотворчого мистецтва: Ви всі молодці! До побачення.

Педагог англійської мови: The class is over. Good-bye.

Очікувана відповідь дітей: До побачення / Good-bye

 

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
2140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку