Іванова І.М., керівник гуртка
«Образотворче мистецтво»,
Левенець Н.П., керівник гуртка
«Англійська мова»
ТЕМА: ТРАНСПОРТ НА ДОРОЗІ.
Мета:
Тип заняття: бінарне.
Обладнання: мікрофон, 5 наборів пазлів «Транспорт», картки з теми «Транспорт», малюнки «Безпека дітей», малюнок «Світлофор», папір, олівці, гумка, малюнок «Машина».
ПЛАН ЗАНЯТТЯ
ХІД ЗАНЯТТЯ
Педагог англійської мови: I am glad to see you. Good afternoon.
Діти (хором): Good afternoon. We are glad to see you too.
Педагог образотворчого мистецтва: Я теж рада вас бачити. Добрий день. Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття. Ми будемо малювати і спілкуватися англійською. Тому важливо позитивно налаштуватися на працю.
Педагог англійської мови: How are you, children?
Діти (по черзі): I am fine / OK / so-so / super / great.
Педагог образотворчого мистецтва: Для того, щоб дізнатися тему нашого заняття та що саме ми будемо робити, пропонуємо вам гру «Пазл». Ви об’єднаєтесь у пари і отримаєте набір пазлів. Зібрані вами малюнки допоможуть відповісти на питання, яка тема нашого заняття.
Під час гри педагог з англійської мови підходить до кожної пари і просить назвати англійською мовою предмет, який зображено на малюнку
Очікувані відповіді дітей: a car (машина), a bus (автобус), a trolley-bus (тролейбус), a tractor (трактора), a lorry (грузовик)
Після того, як усі діти зібрали пазли, педагог з образотворчого мистецтва запитує у дітей тему заняття. І, за потреби, допомагає вихованцям знайти відповідь.
Очікувана відповідь дітей: транспорт
Педагог англійської мови: And now I suggest your remembering all kinds of transport which we know.
Педагог демонструє на дошці картки із зображенням різних видів транспорту і пропонує повторити їх назви, використовуючи лексично-граматичний зразок: Я знаю…
Педагог англійської мови: a ship.
Діти (хором): I know a ship.
Спочатку діти повторюють назви транспорту хором, сидячи на місцях. а потім індивідуально, виходячи до дошки
Педагог образотворчого мистецтва: Ви згадали різні види транспорту: і повітряний, і морський. Як ви вважаєте, який транспорт відноситься до повітряного / морського?
Педагог з англійської мови пропонує дітям відповідати двома мовами за бажанням
Очікувана відповідь дітей: літак (a plane), гелікоптер (a helicopter), ракета (a rocket) / корабель (a ship)
Педагог образотворчого мистецтва: Але ми сьогодні будемо з вами малювати автомобільний транспорт. Назвіть, будь ласка, який транспорт відноситься до цього виду.
Очікувана відповідь дітей: машина (a car), грузовик (a lorry), трактор (a tractor), автобус (a bus)
Педагог образотворчого мистецтва: Так, правильно. Малювати ви будете будь-який транспорт з названих, але розташований на дорозі. Це може бути місто або село. Але важливо в будь-якій місцевості пам’ятати про правила безпечної поведінки на дорозі. Які правила безпечної поведінки ви знаєте?
Очікувані відповіді дітей: Переходити дорогу на пішохідному переході. Не перебігати дорогу. Переходити дорогу тільки на зелене світло світлофора
Гра «Вірно-невірно».
Педагог пропонує малюнки, на яких зображені діти і дорога. Завдання вихованців відповісти англійською, правильно діти ведуть себе на дорозі чи ні.
Діти (хором): Yes. / No.
На дошці малюнок з зображенням світлофору. Діти встають біля своїх стільців і виконують команди педагога: червоний (red) – присісти; жовтий (yellow) – стояти, не рухаючись; зелений (green) – марширувати на місці. Педагог називає кольори світлофору як англійською мовою, так і українською.
Алгоритм виконання дій (на прикладі грузовика):
Самостійна робота дітей.
Педагог індивідуально координує діяльність дітей
Коли більшість з них вже виконали завдання, то пропонується рухлива гра
Рухлива гра «Пантоміма».
Педагог пропонує дітям зімітувати різний вид транспорту: 1) літак (по одному); 2) потяг (парами); 3) машину (по одному); 4) автобус (парами).
Педагог англійської мови: Кожен з вас намалював певний вид автомобільного транспорту. Давайте згадаємо англійською мовою, як називаються основні частини машини. Додаток Б.
Педагог нагадує англійською основні частини машини, а діти повторюють за ним
Педагог англійської мови: А тепер подивіться на свій малюнок і назвіть, яку частину машини ви бачите.
Педагог по черзі підходить до кожної дитини і спілкується англійською
Очікувані відповіді дітей
Діти (по черзі): I see a headlight (фара) / a wheel (колесо) / a door (двері) / a mirror (дзеркало) / a basket (кузов) / a hood (капот) / car glass (машинне скло).
Педагог образотворчого мистецтва: Давайте оформимо дорогу, виставляючи ваші малюнки з транспортом на дошці один за одним. Ви – молодці! Нагадайте, будь ласка, який вид транспорту ви сьогодні малювали.
Очікувана відповідь дітей: автомобільний
Педагог англійської мови: Well done! The class is over. Good-bye.
Діти (хором): Good-bye.
Педагог образотворчого мистецтва: До побачення.
Додаток А
Додаток Б