Конспект бінарного заняття "Транспорт на дорозі" для дітей дошкільгого віку

Про матеріал
У конспекті бінарного заняття "Транспорт на дорозі" педагоги активізують знання дітей дошкільного віку з теми «Транспорт» з англійської мови та образотворчого мистецтва. Показана методика взаємодії двох педагогів у проведенні заняття.
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник гуртка

«Образотворче мистецтво»,

Левенець Н.П., керівник гуртка

«Англійська мова»

ТЕМА: ТРАНСПОРТ НА ДОРОЗІ.

Мета:

  • розвивати пам'ять, уяву, логічне мислення, творчі здібності;
  • виховувати спостережливість, безпечну поведінку на дорозі;
  • активізувати знання з теми «Транспорт» та мовленнєві здібності; формувати здібності зорової оцінки об’єкту.

Тип заняття: бінарне.

Обладнання: мікрофон, 5 наборів пазлів «Транспорт», картки з теми «Транспорт», малюнки «Безпека дітей», малюнок «Світлофор», папір, олівці, гумка, малюнок «Машина».

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційна частина. Оголошення теми та мети заняття.
  2. Актуалізація знань з теми «Транспорт» та правил безпечної поведінки на дорозі.
  3. Фізкультхвилинка. Гра «Світлофор».
  4. Практична частина.
  5. Підведення підсумків.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційна частина. Оголошення теми та мети заняття.

Педагог англійської мови: I am glad to see you. Good afternoon.

Діти (хором): Good afternoon. We are glad to see you too.

Педагог образотворчого мистецтва: Я теж рада вас бачити. Добрий день. Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття. Ми будемо малювати і спілкуватися англійською. Тому важливо позитивно налаштуватися на працю.

Педагог англійської мови: How are you, children?

Діти (по черзі): I am fine / OK / so-so / super / great.

Педагог образотворчого мистецтва: Для того, щоб дізнатися тему нашого заняття та що саме ми будемо робити, пропонуємо вам гру «Пазл». Ви об’єднаєтесь у пари і отримаєте набір пазлів. Зібрані вами малюнки допоможуть відповісти на питання, яка тема нашого заняття.

Під час гри педагог з англійської мови підходить до кожної пари і просить назвати англійською мовою предмет, який зображено на малюнку

Очікувані відповіді дітей: a car (машина), a bus (автобус), a trolley-bus (тролейбус), a tractor (трактора), a lorry (грузовик)

Після того, як усі діти зібрали пазли, педагог з образотворчого мистецтва запитує у дітей тему заняття. І, за потреби, допомагає вихованцям знайти відповідь.

Очікувана відповідь дітей: транспорт

  1. Актуалізація знань лексичних одиниць англійської мови з теми «Транспорт» та правил поведінки на дорозі.

Педагог англійської мови: And now I suggest your remembering all kinds of transport which we know.

Педагог демонструє на дошці картки із зображенням різних видів транспорту і пропонує повторити їх назви, використовуючи лексично-граматичний зразок: Я знаю…

Педагог англійської мови: a ship.

Діти (хором): I know a ship.

Спочатку діти повторюють назви транспорту хором, сидячи на місцях. а потім індивідуально, виходячи до дошки

ship_PNG5405.pngvertolet.jpgтроллейбус.jpggruzoviki-izotermicheskie.jpgавтобус.jpgсамолет.png

raketa-soyuz-start.pngтрактор.pngbicycle_PNG5393.pngтрамвай.jpgScooter1AutoGoda_2011_2.jpg

Педагог образотворчого мистецтва: Ви згадали різні види транспорту: і повітряний, і морський. Як ви вважаєте, який транспорт відноситься до повітряного / морського?

Педагог з англійської мови пропонує дітям відповідати двома мовами за бажанням

Очікувана відповідь дітей: літак (a plane), гелікоптер (a helicopter), ракета (a rocket) / корабель (a ship)

Педагог образотворчого мистецтва: Але ми сьогодні будемо з вами малювати автомобільний транспорт. Назвіть, будь ласка, який транспорт відноситься до цього виду.

Очікувана відповідь дітей: машина (a car), грузовик (a lorry), трактор (a tractor), автобус (a bus)

Педагог образотворчого мистецтва: Так, правильно. Малювати ви будете будь-який транспорт з названих, але розташований на дорозі. Це може бути місто або село. Але важливо в будь-якій місцевості пам’ятати про правила безпечної поведінки на дорозі. Які правила безпечної поведінки ви знаєте?

Очікувані відповіді дітей: Переходити дорогу на пішохідному переході. Не перебігати дорогу. Переходити дорогу тільки на зелене світло світлофора

Гра «Вірно-невірно».

Педагог пропонує малюнки, на яких зображені діти і дорога. Завдання вихованців відповісти англійською, правильно діти ведуть себе на дорозі чи ні.

Діти (хором): Yes. / No.

Картинки по запросу правила дорожного движения для детей в стихах и картинкахКартинки по запросу правила дорожного движения для детей в стихах и картинкахКартинки по запросу правила дорожного движения для детей в стихах и картинках

Похожее изображение    Картинки по запросу правила дорожного движения для детей в стихах и картинках

свтофор.png

  1. Фізкультхвилинка. Гра «Світлофор».

На дошці малюнок з зображенням світлофору. Діти встають біля своїх стільців і виконують команди педагога: червоний (red) – присісти; жовтий (yellow) – стояти, не рухаючись; зелений (green) – марширувати на місці. Педагог називає кольори світлофору як англійською мовою, так і українською.

  1. Практична частина.

Алгоритм виконання дій (на прикладі грузовика):

  1. Горизонтально малюємо дорогу на всю площину паперу.
  2. На дорогі малюємо два колеса.
  3. Малюємо капот, кабіну і кузов. (Педагог звертає увагу на інший автомобільний транспорт, зображений на запропонованому малюнку. Додаток А).
  4. Домальовуємо середовище, де знаходиться дорога.

Самостійна робота дітей.

Педагог індивідуально координує діяльність дітей

Коли більшість з них вже виконали завдання, то пропонується рухлива гра

Рухлива гра «Пантоміма».

Педагог пропонує дітям зімітувати різний вид транспорту: 1) літак (по одному); 2) потяг (парами); 3) машину (по одному); 4) автобус (парами).

Педагог англійської мови: Кожен з вас намалював певний вид автомобільного транспорту. Давайте згадаємо англійською мовою, як називаються основні частини машини. Додаток Б.

Педагог нагадує англійською основні частини машини, а діти повторюють за ним

Педагог англійської мови: А тепер подивіться на свій малюнок і назвіть, яку частину машини ви бачите.

Педагог по черзі підходить до кожної дитини і спілкується англійською

Очікувані відповіді дітей

Діти (по черзі): I see a headlight (фара) / a wheel (колесо) / a door (двері) / a mirror (дзеркало) / a basket (кузов) / a hood (капот) / car glass (машинне скло).

  1. Підведення підсумків.

Педагог образотворчого мистецтва: Давайте оформимо дорогу, виставляючи ваші малюнки з транспортом на дошці один за одним. Ви – молодці! Нагадайте, будь ласка, який вид транспорту ви сьогодні малювали.

Очікувана відповідь дітей: автомобільний

Педагог англійської мови: Well done! The class is over. Good-bye.

Діти (хором): Good-bye.

Педагог образотворчого мистецтва: До побачення.

 

Додаток А

 

малюк.jpg


Додаток Б

 

машина.PNG

 

docx
Додано
13 березня 2019
Переглядів
2046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку