Конспект логопедичного заняття для дітей молодшого дошкільного віку "Мишенятко Тім та його пригоди"

Про матеріал
Програмовий зміст: збагачувати активний словник дітей; розвивати слухову увагу, логічне мислення, почуття ритму; розвивати дихання, глибокий вдих і тривалий видих, артикуляційну моторику, силу голосу; проводити масаж пальців, використовуючи шишки; розвивати координацію обох рук, рухливість пальців; виховувати емпатію, бажання допомогти.
Перегляд файлу

Логопедичне заняття для дітей молодшого дошкільного віку

Підготувала: вчитель-логопед Фролова Ганна

 

Тема: Мишенятко Тім та його пригоди

 

Програмовий зміст: збагачувати активний словник дітей; розвивати слухову увагу, логічне мислення, почуття ритму; розвивати дихання, глибокий вдих і тривалий видих, артикуляційну моторику, силу голосу; проводити масаж пальців, використовуючи шишки; розвивати координацію обох рук, рухливість пальців; виховувати емпатію, бажання допомогти.

 

Обладнання: гаджети (ноутбук, планшет або мобільний телефон, під’єднані до мережі інтернет), презентація, іграшки (мишенятко), природний матеріал (каштани, шишки). 

Хід заняття

 

Організаційний момент. Добрий день, діти! Ви любите цікаві історії? Тоді сідайте зручніше і слухайте…

Одного разу маленьке Мишеня на ім’я Тім дуже далеко відбігло від своєї нірки та заблукало. Йому стало дуже сумно, бо ще ніколи у своєму житті Тім не був таким самотнім. 

Аж раптом почався дощ (педагог вмикає аудіозапис «Шум дощу»), малюкові довелося заховатися під деревом, де він і познайомився із їжачком.

Дихальна вправа. Їжачкові на голки нападало листячко. Давайте разом із Тімом подмухаємо на листячко  і допоможемо Їжачку. (Для виконання завдання використовується анімоване відео. Діти дмухають на зображення їжака на екрані, листячко «улітає»). Їжачок усім подякував, і Мишеня побігло далі шукати свою нірку.

Викладання візуально-ритмічного ряду. Після дощику утворилася велика калюжа, і Тім ніяк не може її перейти. Як же нам йому допомогти? (Діти називають свої варіанти вирішення ситуації. Педагог пропонує побудувати місточок. Починає викладати візуально-ритмічний ряд 1:1 каштан-шишка-каштан-шишка…-…, діти допомагають). Молодці, дітки! Гарний місточок побудували!

Вправа на розвиток голосу. Маленьке Мишенятко дуже любить співати. Ось і зараз, коли Тім йшов через калюжу, вирішив заспівати. Коли лапки становляться на шишку – Тім співає голосно, як тато «ТОП», а коли на каштан – тихо, як мама Мишка «ТОП». Дітки, а давайте заспіваємо разом із Тімом.

Артикуляційна гімнастика. Почула пісеньку Жабка та вирішила подивитися, хто ж так співає. Сподобався їй і Тім, і ви, малята. А тепер Жабка пропонує вам разом трошки пограти. Згодні? Тоді почнімо!

Артикуляційна вправа «Жабка»: Як та жабка-стрекотушка

Посміхнись до самих вушок.

(Посміхнутися, старанно розтягуючи губи, а потім розслабити їх)

Артикуляційна вправа «Хоботок»: Я наслідую слону-

                                                              Губи хоботом тягну.

(Випнути трубочкою напружені й зімкнені губи, утримувати під рахунок до 10)

Артикуляційна вправа «Парканчик»: За парканчик язичок

                                                                       Заховай скоріш, дружок!

  (Розкрити губи і показати зімкнуті зуби) Молодці, малята! Добре погралися!

Пальчикова гімнастика. Погралося Мишенятко із Жабкою і побігло далі у пошуках нірки. Та зустріло Зайчика. Він був сильний та працьовитий. Тім мріяв теж таким стати. А ви, дітки, хочете? Тоді повторюйте за мною: Працьовиті пальчики У малого зайчика.

На долонці варять кашку

Ще й годують хлібцем пташку.

Пальчики втомилися, Віялом розкрилися.

Подякував Тім Зайчику за цікаву гру і побіг далі. Аж ось і нірка! Мишенятко дуже зраділо, що нарешті побачить маму і тата. І пообіцяло собі, що більше ніколи не буде відходити так далеко від дому. І вам, малята, не радить!

 

 

pdf
Додано
10 вересня 2023
Переглядів
1045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку