Тема: Знайомство з майбутніми учнями.
Мета: познайомитися з майбутніми першокласниками , допомогти дитині адаптуватися до школи , приміряти на себе роль учня , ознайомитися з шкільним приладдям , а також правилами поведінки в школі.
Обладнання: кольорові олівці , зошити , ручки .
Хід заняття
1.Привітання. Знайомство з дітьми.
Я рада вітати вас у стінах нашої школи. Бо сьогодні ви прийшли сюди вперше в ролі майбутніх першокласників. А вже з 1 вересня ви станете повноправними учнями. Тому я сьогодні хочу з вами познайомитися.
Я ваша учителька. Мене звуть … А як звати кожного з вас ?( діти називають свої імена).Може серед вас є бажаючі розказати віршик , або якусь казочку?
( Слухання дітей )
Сьогодні до нас на урок завітала моя добра помічниця Фея. Вона часто приходить на уроки до діток і приносить якійсь сюрпризи. А хто знає , хто така Фея?
- Так , дітки , це чарівна істота , яка завжди готова прийти на допомогу, до того ж прекрасна , добра і обов’язково крилата , як метелик.
Фея довго думала про те, що вам подарувати . Але оскільки церква вчить нас , що кожна людина , кожен народ , кожне місто , кожна країна маєють свого Ангела Хоронителя , то Фея вирішила кожному з вас подарувати особистогого , маленького Ангелика – охоронця . Ці Ангелики будуть вам допомагати добре вчитися , рости добрими , чесними людьми.
Ангел молиться за квіти , щоб синіли
Ангел молиться за душі, щоб ясніли
Ангел молиться за діти , щоб зростали
Батька , неньку своїх шанували.
Ангел молиться за свічку , щоб не згасла ,
Помолімося із ним , будь ласка.
Я з тобою помолюсь крилатий друже ,
Щоб ці дітки зростали добрі й дужі.
(Молимося до ангела , вчитель роздає виготовлені власноруч , або придбані в крамниці ).
А зараз давайте всі разом створимо коло родини.
( виходять , стають в круг )
Я і ти , і ми , і всі
Поверніться , обійміться ,
Один одному всміхніться.
2. А зараз послухайте казочку про Фею.
( Слухання аудіоказки «Веселкові Феї»)
3. Бесіда за казкою.
4. Знайомство з шкільним приладдям.
Шкільне приладдя – це книги , зошити , пенал , лінійка , олівці , фломастери…
5. Перегляд відео «Правила поведінки в школі у віршах» з елементами пальчикової гімнастики.
6. Підсумок заняття.
- Чи сподобалося вам у школі ?
- Що найбільше запам’яталося ?