Конспект
підсумкового дня
тематичного тижня
«Світ тварин»
у 1 класі
Підсумковий день тижня «Світ тварин»
Мета: закріпити знання учнів про дивовижний світ тварин; формувати уявлення про різноманітність тваринного світу у природі; удосконалювати уміння виконувати арифметичні дії та розв’язувати різні життєві проблеми, учити висловлювати, обґрунтовувати свою думку, формувати навички дослідницької роботи, розширювати уяву про тварин, що занесені до Червоної книги України, розширювати кругозір, формувати пізнавальні інтереси; учити спостерігати за тваринами, порівнювати їхні умови життя; виховувати дбайливе ставлення до тваринного світу через природничу, мовно – літературну і математичну галузі.
Освітні галузі: природнича, мовно – літературна, математична, мистецька.
Хід
Ранкова зустріч
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, співучі пташки!
Доброго ранку, швидкі мурашки!
Доброго ранку, маленькі зайчата!
Доброго ранку,прудкі медвежата!
Я вас вітаю, люблю, пізнаю,
Бо ми живемо в одному краю.
Привітаймо одне одного в особливій формі:
Природнича галузь
Перегляд відеоролика про тварин
Вправа «Крісло автора»
Показати фото улюбленця сім’ї, домашньої тваринки, розказати про неї (підготувати інформацію учням у яких є домашні тварини).
(Лежить маленька іграшка білочка з горішками)
Учням пропонують визначити, які сліди мали динозаври. Вони мають прочитати опис і знайти відповідність.
Учням пропонують підібрати з розрізних карток відповідніст
Мовно – літературна галузь
«Хто найкращий?» Б.Шрубенко
Синиця: - Я найкраща в світі птиця! –
Гордо мовила синиця, –
В мене пір’я не просте,
А зелено – золоте,
Жовті груди, чорна шапка
І тоненькі ніжні лапки.
Орел: - Красень я! – Десь від джерел
Гучно вимовив орел. –
Це пора б усім збагнути:
В мене дзьоб гачком загнутий.
Павич: - Що за гамір, в чому річ?-
У розмову встряв павич.
В мене хвіст казково дивний,
Наче віяло мигтить,
Срібним полум’ям горить.
Пінгвін: Запищав пінгвін: - Ви чули?
А про мне вже й забули?
На мені ж то не сіряк.
А прекрасний чорний фрак.
Ще й манишка сніжно – біла
Вас усіх би засліпила.
Дятел: Мовив дятел: - Просто сміх.
Соромно мені за всіх.
Я гадаю, той найкращий,
Хто в роботі не ледащо!
«Чому Тимко подряпаний»
Юрко Тимка пита.
Тимко йому відказує:
Хоч теж купав свого…
І не сушив його!
Робота в групах
Команди «Мудрі совенята»
«Швидкі оленята»
«Хитрі лисички»
«Пухнасті ведмежата»
Пропоную дітям об’єднатися у групи. Намалювати велику емблему, назву своєї команди.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 – Полетіли! Старт!
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 – Посадка на Марсі. Фініш!
Пролетіло на хвості, та й сховалось в хворості (Білка)
Хто родиться з бородою? (Коза, цап)
І вдень, і вночі у кожусі на печі (Кіт)
Маленьке, сіреньке, а хвостик як шило(Миша)
Хто на собі ліс носить? (Олень)
Хто спить, а очей не заплющує? (Заєць)
Повзун повзе, на базар голки везе (Їжак)
Б'ється, стука молоток, поправляє нам садок (Дятел)
Щоденні новини:
Скласти пазли із зображенням диких тварин із «Червоної книги».
Математична галузь
«Склад числа»
Опрацювання матеріалу у робочих зошитах
Обчисли:
І в. ІІ в.
4+2+1 7-3-2 3+2+2 7-2-3
3+0+4 7-1-4 1+4+2 7-4-1
1+2+3 7-5-2 5+1+1 7-2-5
Творча робота над задачею.
4+3 7-3
А И Т Н В Р И
3 5 1 6 2 4 7 (Тварини)
Мистецька галузь
Підсумок
А свої спостереження за тваринами спробуйте відобразити у малюнках. Ми зробимо виставку – презентацію тижня «Життя тварин», «Брати наші менші». Всі діти великі розумники і розумнички!
Дякую за роботу!