Урок "Наш рідний край - Україна"

Про матеріал
Урок спрямований на формування у дітей доброзичливого й толерантного ставлення до людей, вміння спілкуватися ,робити висновки за власними спостереженнями,навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Перегляд файлу

Наш рідний край - УКРАЇНА.

Мета :  навчати  висловлювати  свою  думку, активно  слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками,                                                                                                                                                                                    вчити робити  висновкита  узагальнення за  власними  споптереженнями , сприяти формуванню доброзичливого й  толерантного ставлення до людей     допомогти  дітям  зясувати  критерії  справжньої  дружби, виокремити щирі  стосунки.

ХІД  ЗАНЯТТЯ

1.РАНКОВА  ЗУСТРІЧ.

Запрошення на  ранкову зустріч.    (https://www.youtube.com/watch?v=sjLJHn0MuXc).   Грає  мелодія , яка повідомляє дітям ,що вже час збиратися у  коло.Діти і  вчитель стають у коло. 1. Вправа на привітання. Доброго ранку! Доброго дня!                                                                  Хай  плещуть долоньки, Хай  тупають ніжки.                                                                          Працюють голівки і сяють усмішки.                                                                                        Доброго ранку ! Доброго дня !                                                                                                                    Бажаєте ви.Бажаю вам я !

- Діти,давайте розселимо наш  настрій по відповідних будиночках. Наша наступна вправа  допоможе  підняти  настрій  тим, хто сумує і підтримати.

2. Гра "Продовж  далі".                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      -Діти  повинні  вказати, яка  звичка  товариша їм подобається. -іванко, мені подобається як ти граєш у футбол........

3.Новини  класу.

Сьогодні  нас  з  прогнозом  погоди  ознайомить  нас .......                                                            –Який  сьогодні  день тижня?                                                                                                                                                  -Пора року ?                                                                                                                                                    -На вулиці  ....погода , температура  повітря.....                                                                                                 -Які ви знаєте народні  прикмети ?                                                                                                                      - Діти, послухайте і скажіть, про що ця  пісня. (https://www.youtube.com/watch?v=QDWV54dduXE HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=QDWV54dduXE&index=10list=PL3D28Dn43TgV6m4YyBc9fVuGY-CpFvtFZ"& HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=QDWV54dduXE&index=10list=PL3D28Dn43TgV6m4YyBc9fVuGY-CpFvtFZ"index=10list=PL3D28Dn43TgV6m4YyBc9fVuGY-CpFvtFZ)

- Про що ця  пісня ? Не зрозуміли  ?  Ця  пісня звучала  англійською  мовою. Ми не зрозуміли, бо не  знаємо англійської  мови. Вона  зовсім не  схожа  на  нашу  українську мову.Послухайте  вірш  українською  мовою . МОЯ БАТЬКІВЩИНА  Є багато країн на землі, в них  озера, річки і долини. Є країни великв й малі А найкраща завжди - Батьківщина. Мову рідну. Слово рідне.Має ,дітки, кожен в  світі.  - Про що цей  віршик - Ф що нас чекає  сьогодні ми зараз визначемо, виконавши  завдання .Пропоную  відгадати  загадку-Красивий,щедрий рідний край І млва соловїна. Люби,шануй, оберігай Усе, що  зветься..... (Україна). - Тож сьогодні наша подорож буде  Україною Зараз я  пропоную  здійснити  цю  подорож.(фізкультхвилинка)

Ми мандруєм,ми мандруєм                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Україною  крокуєм (крокують по  колу)                                                                                                                                                                                                                                                                   Ось  побачили Карпати (піднімають руки вгору)                                                                                                                                                                                                                                                            Як вершину нам дістати (тягнуться на носочках)                                                                                                                                                                                                                                                                                     Заглядаємо в озерця(нахиляються)                                                                                                                                                                                                                                                                                        Не торкнутися нам денця.                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Далі ми йдемо  поважно,                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Шлях долати нам  неважко. (крокують далі)                                                                                                                                                                                                          Порівняйтесь,посміхніться,(посміхаються один одному)                                                                                                                                                                                                                                Батьківщині поклоніться.(вклоняються)                                                                                                                                                                                                                                                                                 За щасливі дні в любові ,за пісні за  колискові.

4.Вправа "Крісло  автора".

Україна - це найбільша країна, що  знаходиться  в  Європі. Біля містечка Рахів ,в оточенні мальвничих Карпат  знаходиться  географічний центр Європи. -Що ви ще  знаєте  про нашу  Украї- Чи відомі вам якісь цікаві  факти про Україну(за власним бажанням діти  висловлюють власні  думки і можуть задавати питання учню-автору)

-Шановний авторе,просимо вас підбити підсумки нашого дослідження про Україну.. І наша  зустріч  закінчується  роботою в  групах.

5.Робота  в  групах.

-Ваше  завдання написати  малюнками, що ваша група хоче дослідити в Україні.-Які  місця в Україні ви хотіли б відвідати (презентація  кожної  групи)

6. Дидактична  гра "Україна  яка ".( Кожна  група продовжує  речення Україна багата, щедра............Потім через хвилину передають чергу іншій групі, і т.д.за годинниковою  стрілкою).

7.Підсумок  заняття.                     

-Що сьогодні ви дізналися про Україну Які  місця ви хотіли б відвідати в Україні ЧомуА чи подобається вам наше місто Чому Що вам подобається в нашому місті

 

 

Приготувала                                                                                                                                                                 вчитель початкових класів Павлоградської загальноосвітньої школи № 9                                                                 Хаванська Світлана Володимирівна

docx
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку