Наш рідний край - УКРАЇНА.
Мета : навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками, вчити робити висновкита узагальнення за власними споптереженнями , сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей допомогти дітям зясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1.РАНКОВА ЗУСТРІЧ.
Запрошення на ранкову зустріч. (https://www.youtube.com/watch?v=sjLJHn0MuXc). Грає мелодія , яка повідомляє дітям ,що вже час збиратися у коло.Діти і вчитель стають у коло. 1. Вправа на привітання. Доброго ранку! Доброго дня! Хай плещуть долоньки, Хай тупають ніжки. Працюють голівки і сяють усмішки. Доброго ранку ! Доброго дня ! Бажаєте ви.Бажаю вам я !
- Діти,давайте розселимо наш настрій по відповідних будиночках. Наша наступна вправа допоможе підняти настрій тим, хто сумує і підтримати.
2. Гра "Продовж далі". -Діти повинні вказати, яка звичка товариша їм подобається. -іванко, мені подобається як ти граєш у футбол........
3.Новини класу.
Сьогодні нас з прогнозом погоди ознайомить нас ....... –Який сьогодні день тижня? -Пора року ? -На вулиці ....погода , температура повітря..... -Які ви знаєте народні прикмети ? - Діти, послухайте і скажіть, про що ця пісня. (https://www.youtube.com/watch?v=QDWV54dduXE HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=QDWV54dduXE&index=10list=PL3D28Dn43TgV6m4YyBc9fVuGY-CpFvtFZ"& HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=QDWV54dduXE&index=10list=PL3D28Dn43TgV6m4YyBc9fVuGY-CpFvtFZ"index=10list=PL3D28Dn43TgV6m4YyBc9fVuGY-CpFvtFZ)
- Про що ця пісня ? Не зрозуміли ? Ця пісня звучала англійською мовою. Ми не зрозуміли, бо не знаємо англійської мови. Вона зовсім не схожа на нашу українську мову.Послухайте вірш українською мовою . МОЯ БАТЬКІВЩИНА Є багато країн на землі, в них озера, річки і долини. Є країни великв й малі А найкраща завжди - Батьківщина. Мову рідну. Слово рідне.Має ,дітки, кожен в світі. - Про що цей віршик - Ф що нас чекає сьогодні ми зараз визначемо, виконавши завдання .Пропоную відгадати загадку-Красивий,щедрий рідний край І млва соловїна. Люби,шануй, оберігай Усе, що зветься..... (Україна). - Тож сьогодні наша подорож буде Україною Зараз я пропоную здійснити цю подорож.(фізкультхвилинка)
Ми мандруєм,ми мандруєм Україною крокуєм (крокують по колу) Ось побачили Карпати (піднімають руки вгору) Як вершину нам дістати (тягнуться на носочках) Заглядаємо в озерця(нахиляються) Не торкнутися нам денця. Далі ми йдемо поважно, Шлях долати нам неважко. (крокують далі) Порівняйтесь,посміхніться,(посміхаються один одному) Батьківщині поклоніться.(вклоняються) За щасливі дні в любові ,за пісні за колискові.
4.Вправа "Крісло автора".
Україна - це найбільша країна, що знаходиться в Європі. Біля містечка Рахів ,в оточенні мальвничих Карпат знаходиться географічний центр Європи. -Що ви ще знаєте про нашу Украї- Чи відомі вам якісь цікаві факти про Україну(за власним бажанням діти висловлюють власні думки і можуть задавати питання учню-автору)
-Шановний авторе,просимо вас підбити підсумки нашого дослідження про Україну.. І наша зустріч закінчується роботою в групах.
5.Робота в групах.
-Ваше завдання написати малюнками, що ваша група хоче дослідити в Україні.-Які місця в Україні ви хотіли б відвідати (презентація кожної групи)
6. Дидактична гра "Україна яка ".( Кожна група продовжує речення Україна багата, щедра............Потім через хвилину передають чергу іншій групі, і т.д.за годинниковою стрілкою).
7.Підсумок заняття.
-Що сьогодні ви дізналися про Україну Які місця ви хотіли б відвідати в Україні ЧомуА чи подобається вам наше місто Чому Що вам подобається в нашому місті
Приготувала вчитель початкових класів Павлоградської загальноосвітньої школи № 9 Хаванська Світлана Володимирівна