Конспект уроку 3 клас на тему: "Коло. Радіус кола"

Про матеріал
Урок з математики 3 клас до підручника Листопад; тема "Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту."
Перегляд файлу

Тема. Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту.

Мета: вчити учнів креслити коло за допомогою циркуля , визначати радіус кола; розвязувати і досліджувати задачі на визначення тривалості подій, час початку та закінчення та задачі геометричного змісту;  розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Обладнання: циркуль, зображення кола, лінійка, лего, відео фізхвилинок.

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Треба всім нам привітатись.

Вліво-вправо поверніться,

Один одному всміхніться.

Чи готові до уроку? Молодці!

То ж сідайте. Працювати почали.

 

2. Перевірка домашнього завдання

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Підготовка до уроку

-         Дайте відповідь на запитання. Якщо відповідь позитивна, то покажіть зелений кубик лего, якщо негативна – червоний кубик лего:

1. Сьогодні на уроці працюватиму….

2. Однокласників не перебиватиму….

3. Буду під -час уроку крутитись…

4. Настрій на уроці…

5. Писатиму….

 

2. Помідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці ми познайомимось з таким предметом, як циркуль і навчимося ним користуватися. Також пригадаємо поняття «коло» та дізнаємося, що ж таке «радіус кола».

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1. Усна лічба

- Розкладіть на розрядні доданки числа:

654=

478=

321=

808=

910=

 

2.Хвилинка каліграфії

- Запишіть число, класна робота та пропишіть каліграфічно всі розвязки нерівності х ˂ 11 (1  2  3  4  5  6  7  8  9  10).

3. Робота з підручником

- Розв’яжіть №647, стор. 116.

- Запишіть цифрами числа від числа вісімсот дев’яносто п’ять до числа дев’ятсот сім.

 

4. Фізхвилинка

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота з підручником

- Усно розв’яжіть №648, стор.116. Перевірте чи правильно розв’язані рівняння.

- Розв’яжіть №649, стор.116. Знайдіть значення виразу с ∙ (с : 2), якщо с = 4,

с = 8, с = 2, с = 10.

 

2. Поняття про коло

- Давайте пригадаємо, що ж таке коло?

 

3. Робота з підручником

- Давайте з вами пригадаємо, що ж нас оточує, що має форму кола. Погляньте у підручник №650, стор.116 і скажіть, які придмети мають форму кола.

- Подивіться на №651, стор.116 і скажіть скільки кіл на кожному малюнку?

 

4. Ознайомлення з циркулем

- Подумайте і скажіть, за допомогою чого можна зобразити коло? Подивіться на малюнок №652, стор.117 і доповніть його.

- Також, для того, щоб зобразити коло використовують циркуль.

- Давайте розглянемо з вами №653, стор.117 і детальніше дізнаємося про циркуль.

- Тепер давайте візьмемо циркуль на лінійці поставимо його ніжки на відстані 2 см і спробуємо побудувати коло. Там де ви ставили гострий кінчик циркуля і є центром кола. Його позначаємо літерою «О». Далі виконаємо завдання №654, стор.117.

 

5. Ознайомлення з поняттям «радіус»

 - Що ж таке радіус? Радіус – це відрізок, який з’єднує будь-яку точку кола із його центром.

 

6. Гімнастика для очей

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота з підручником

- Давайте виконаємо №655, стор.117 і побудуємо коло з радіусом 3 см. Для того щоб виміряти радіус кола потрібно користуватися лінійкою.

 

VI. Підсумок уроку

1. Домашнє завдання

- Виконайте №656, 657 на стор.118.

 

VII. Рефлексія

1. Вправа «Ранець – м'ясорубка – кошик»

- В «ранець» називаємо корисні знань; в «м’ясорубку» - над чим потрібно замислитися; в «кошик» - знання, які вам потрібні.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку