Тема: Читання й запис багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Ознаки подільності на 3, 5.Трикутник та його види : гострокутний, тупокутний, прямокутний.
Мета:
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник , ІКТ за проєктом «Інтелект України».
Хід року
І. Організаційний момент. Емоційне налаштування.
Афірмація.
ІІ. Етап цілевизначення та планування
- Прочитайте тему уроку. Підкресліть ключові слова. Поставте завдання на урок.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Сьогодні завдання на математику підготували математичні герої
ІV. Виконання конкретно-практичних завдань.
Повторення таблиці класів і розрядів.
Чарівниця Чисел
-Робота з таблицею.
-Запис чисел в таблиці класів і розрядів.
- № 2 тестове завдання.
- Математична гра «Бій з Драконом». Індивідуальна робота.
Завдання від Торнадо
- №5
- Розумова розминка «Круговерть». Робота в парі.(Карта знань 11).
Назвіть трицифрові числа , які діляться на 3, а потім числа , які діляться на 5.
Фізкультхвилинка .Пісенька « Тисячі».
Завдання Вундеркота
- Робота з правилами (колективно ). Один учень біля дошки розв’язує приклад з поясненням.
Виконаємо завдання розумнички
- Розв’язування задачі на знаходження четвертого пропорційного. Фронтальна робота.
Хвилинка Суперромбика
Повторення видів трикутників.
Карта знань 39
8. Геометрична задача з елементами дослідження. Групова робота.
V. Підсумок уроку
Великі перегони
Я дізнався…
Я навчився…
Мені знадобляться ці знання при…
Мені дуже сподобалося працювати разом з вами. Ви чудово виконували всі завдання. Сподіваюся що ви будете користуватися здобутими знаннями.
Пісня «Успіх»
VІ. Домашнє завдання.
Урок 8