Конспект уроку " Читання і запис багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Трикутник та його види.

Про матеріал
і за програмою науково - педагогічного проєкту " Інтелект України". Комбінований тип уроку.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики у 4 класі за програмою науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»

 

Тема: Читання й запис багатоцифрових чисел. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Ознаки подільності на 3, 5.Трикутник та його види : гострокутний, тупокутний, прямокутний.

Мета:

  • Формувати вміння читати та записувати багатоцифрові числа; округлювати числа; розв’язувати задачі на знаходження четвертого пропорційного;  розрізняти види трикутників.
  • розвивати швидкі обчислювальні навички, логічне мислення, увагу, математичне мовлення, вміння здійснювати самоконтроль та взаємоперевірку.
  • виховувати прагнення до знань, охайність, почуття товариськості.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник , ІКТ за проєктом «Інтелект України».

Хід року

І. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

Афірмація.

ІІ. Етап цілевизначення та планування

- Прочитайте тему уроку. Підкресліть ключові слова. Поставте завдання на урок.

 ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Сьогодні  завдання на математику підготували   математичні герої

ІV. Виконання конкретно-практичних завдань.

 

Повторення таблиці класів і розрядів.

Чарівниця Чисел

  1.          Виконання завдання на знання розрядів. 

-Робота з таблицею.

-Запис чисел в таблиці класів і розрядів.

- № 2 тестове завдання.

- Математична гра «Бій з Драконом». Індивідуальна робота.

  1.         Повторення відомостей про округлення чисел.
  2.         Відтворення з пам’яті інформації про округлення чисел.
  3.         -№ 3 (1) коментовано.

Завдання від Торнадо

-         №5

-         Розумова розминка «Круговерть». Робота в парі.(Карта знань 11).

  Назвіть трицифрові числа , які діляться на 3, а потім числа , які діляться на 5.

   Фізкультхвилинка .Пісенька « Тисячі».

Завдання Вундеркота

- Робота з правилами (колективно ). Один учень біля дошки розв’язує приклад з поясненням.

Виконаємо завдання розумнички

   -  Розв’язування задачі на знаходження четвертого пропорційного. Фронтальна робота.

Хвилинка Суперромбика

 Повторення видів трикутників.

Карта знань 39

8. Геометрична задача з елементами дослідження. Групова робота.

V. Підсумок уроку

Великі перегони

Я дізнався…

Я навчився…

  Мені знадобляться ці знання при…

Мені дуже сподобалося працювати разом з вами. Ви чудово  виконували всі завдання. Сподіваюся що ви будете користуватися здобутими знаннями.

Пісня «Успіх»

VІ. Домашнє завдання.

Урок 8

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
11 лютого
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку