Конспект уроку для 6 класу Нової української школи

Про матеріал
Урок розроблено відповідно до вимог сучасного уроку. Призначений для закріплення тем "Додавання від'ємних чисел" та "Додавання чисел з різними знаками"
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики 6 клас

Тема: Додавання чисел з різними знаками:

Мета:

- вдосконалити навички додавання чисел з різними знаками та додавання двох від’ємних чисел; навчити використовувати теоретичний матеріал при розв’язуванні практичних завдань, встановлюючи асоціативні зв’язки; закріпити вміння бачити додатні і від’ємні числа у реальному житті;

- розвивати математичну компетентність, підприємницьку компетентність; навички формувати висловлювання, використовуючи математичну термінологію; вміння застосовувати отримані знання у будь-яких життєвих ситуаціях; навички співпраці та культуру командної роботи;

- виховувати любов до точних наук, повагу до однокласників, відповідальність за роботу у команді.

Обладнання: конспект уроку, відеоролик «Історія виникнення додатних і від’ємних чисел» (https://youtu.be/qPBdi8gaBGo?si=OVIpbazh7D0V8IJl), роздатковий матеріал.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Вправа «Мікрофон» (кожен учень дає відповідь на поставлене запитання і передає мікрофон іншому учневі).

-         Яку лінію називають прямою?

-         Що таке координатна пряма?

-         Які числа називають додатними?

-         Які числа називають від’ємними?

-         Які числа називають додатними?

-         Сформулюйте правило додавання двох від’ємних чисел?

-         Сформулюйте правило додавання двох чисел з різними знаками?

-         Які числа називаються протилежними?

-         Чому дорівнює сума протилежних чисел?

-         Які числа відносимо до множини цілих чисел?

-         Які числа відносимо до множини раціональних чисел?

-         Що таке модуль числа?

2. Виконання інтерактивної вправи «Додатні і від’ємні числа» - https://learningapps.org/view1905543

 

3. Демонстрація відеоролика «Історія виникнення додатних і від’ємних чисел» (https://youtu.be/qPBdi8gaBGo?si=OVIpbazh7D0V8IJl).

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

-         На сьогоднішньому уроці ми з вами працюватимемо на закріплення тем «Додавання від’ємних чисел» та «Додавання чисел з різними знаками» та вироблення практичних навичок. Протягом уроку ви зможете проявити себе у групі, розуміючи, що ваш внесок є надважливим для успіху всієї команди. Також зможете попрацювати парами та індивідуально.

 

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1) Робота парами.

За даними таблиці знайди суму:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) Робота групами.

Постав замість зірочки знак (>, <, =), щоб утворилася правильна нерівність або рівність:

3) Творче завдання (індивідуально).

Склади числовий вираз та обчисли його значення:

  1.     До числа додай суму чисел
  2.     До суми чисел додай число

4) Роботу парами. Творче завдання.

Склади задачу, яка передбачає додавання чисел з різними знаками, використовуючи реальну ситуацію з життя.

VI. Підсумок уроку.

  1. Оцінювання діяльності учнів.
  2. Рефлексія

-         На сьогоднішньому уроці мені сподобалось….

-         В мене добре виходить….

-         Труднощі виникали при….

-         Додаткового вивчення потребує….

VII. Домашнє завдання.

-         Виконати інтерактивну вправу:

https://learningapps.org/view2136883

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
12 лютого
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку