Майстер-клас «Із застосуванням групових форм роботи на уроках математики»

Про матеріал
Майстер-клас «Із застосуванням групових форм роботи на уроках математики» розробка для учнів 6 класу
Перегляд файлу

Майстер-клас

«Із застосуванням групових форм роботи на уроках математики»

План майстер-класу

І. Знайомство з досвідом роботи вчителя

1. Привітання

2. Представлення теми досвіду (слайд-презентація)

ІІ. Організація діяльності учасників майстер-класу

  1. Мотивація діяльності
  2. Поділ на «домашні» групи
  3. Психологічний настрій
  4. Входження в тему
  5. Визначення очікуваних результатів
  6. Робота в групах
  7. Рефлексія

ІІІ. Підведення підсумків спільної діяльності учасників майстер-класу.

Хід майстер-класу

І. Знайомство з досвідом роботи вчителя

  • Добрий день, шановні колеги! Рада вітати вас на своєму майстер-класі. Я, Макарова Світлана Петрівна – вчитель математики в середній школі.  Тема досвіду роботи:  «Урізноманітнення форм роботи на уроках математики».

 

  • Метою проведення даного заняття вважаю досвідом щодо використання різноманітних методів, прийомів та форм роботи, які підвищили б пізнавальний інтерес учнів до предмета;
  • Поглиблення професійних знань щодо репрезентованої теми;
  •   Спрямувати подальшу професійну діяльність педагогів на активне використання представлених технологій в навчально-виховному процесі для формування самоосвітньої діяльності учні.

Завданнями нашого майстер-класу є:

  • Розвивати креативне мислення;
  • Створити умови для внутрішнього розвитку особистості;
  • Організувати професійне самовдосконалення та самоосвіту;
  • Формувати вміння командної взаємодії.
  • Хочу звернути Вашу увагу на слова відомого винахідника Генрі Форда:

«Зібратися разом – це початок,

триматися разом – це прогрес,

працювати разом – це успіх».

  • Нехай ці слова будуть епіграфом нашого заняття. Гадаю, що воно буде корисним для кожного з Вас. І давайте разом подумаємо, що нам потрібно зробити, щоб досягти сьогодні успіху.

У – бути уважними,

С – бути старанними,

П – бути працьовитими,

І – бути ініціативними,

Х – мати хороший настрій!

    В нас - учителів з’являється можливість застосовувати нові активні технології навчання, цінні для кожного учня.

      Тому зараз з’явилася тенденція до зниження інтересу дітей до класних занять. На практиці це реалізувалося появою нестандартних (нетипових) уроків, головною метою яких є пробудження інтересу школярів до навчальної праці. Тому, моя педагогічна ідея полягає у використанні нестандартних форм організації навчання.

      Суть таких уроків математики полягає у викладанні певного матеріалу у формі, пов’язаній з численними асоціаціями, різними емоціями, що допомагає створити позитивну мотивацію навчальної діяльності. Мої учні найбільше полюбляють урок - гру, урок - змагання з появою казкових героїв або  уроки-лекції, уроки-практикуми, уроки систематизації та узагальнення знань у формі подорожей, конкурсів, математичних змагань. Наприклад, шестикласником запам’яталась урок- казка «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками», а одинадцятикласникам урок-гра «Хто зверху».

 Адже, передусім, важливими є умови для створення творчої атмосфери, самокерування, взаємодопомоги і взаємоконтролю. Зрозуміло, що в межах даного майстер-класу я не зможу застосувати всі форми роботи з учнями. А для того, щоб ви налаштувалися на позитив, отримали море позитивних емоцій, налаштувалися на творчість я пропоную пройти психогеометричний тест.

Інструкція: Виберіть із п’яти фігур ту, стосовно якої ви можете сказати: це – Я. Спробуйте відчути свою форму!

Квадрат. Якщо вашою основною формою є квадрат, то ви невтомний працівник. Працелюбність, наполегливість, потреба доводити розпочату справу до кінця, старанність, яка дозволяє досягати завершення роботи, – це те, чим відомі істинні “люди-квадрати

Трикутник. Ця форма символізує лідерство, і багато “трикутників” відчувають у цьому своє призначення: “Народжені, щоб бути лідерами”. Найхарактернішою особливістю “людей-трикутників” є здатність концентруватися на головній меті. Вони – енергійні, сильні особистості, які ставлять прозорі цілі і, як правило, досягають їх.

Прямокутник. Символізує стан переходу та змін. Це люди, незадоволені тим способом і стилем життя, який вони ведуть у даний час, а тому перебувають у пошуках кращого становища.

Тим не менш, як і у всіх людей, у “Прямокутників” виявляються і позитивні якості, що приваблюють до них оточуючих. Це, перш за все, допитливість, жвавий інтерес до всього, що відбувається, та сміливість. Правда, зворотним боком цього явища є надмірна довірливість, навіюваність, наївність. Тому “Прямокутниками” легко маніпулювати.

Коло. “Люди-кола” – це найкращі комунікатори серед п’яти форм, насамперед тому, що вони найкращі слухачі. Їм характерна висока чутливість, розвинута емпатійність – здатність співпереживати, співчувати, емоційно відгукуватися на переживання іншої людини. “Людина-коло” відчуває чужу радість і відчуває чужий біль, як свій власний.

Зизгаг (хвилясті лінії). Ця фігура символізує креативність, творчість. Це найбільш унікальна і єдина розімкнута фігура з п’яти. Якщо ви чітко обрали хвилясту лінію як свою основну форму, то ви, скоріше за все, істинний “право-півкульний” мислитель, вільнодумаюча людина.

 

2.Вправа « Очікуванння»

Завдання. На столі у вас є кульки. Виберіть кульку і запишіть на кожній свої очікування від майстер класу. Якщо вони здій­сняться, наприкінці нашого заняття, ви кульки залишите собі, принесете у свої класи разом із побажаннями міцного здоров’я  та з наступним проведенням кольорового дня того кольору, який ви виберете.  .  А якщо ваші очікування не здійсняться — відпустите кульку у небо.

 

    Тепер, ми з вами відправимося у подорож з Дмитром Комаровим у Сполучені Штати Америки і відвідаємо Гарвардський Університет, де навчалися і працювала видатні математики.  Ось ваші квиточки на літак, але, щоб дізнатися номер вашого місця – потрібно знайти різницю:

А) 35476-35466=10   б)56789-56759=30       в)27136-27135=11  г) 60015-60009=6

Д)46192-46185=7        е)11163-11158=5     є)888123-888115=8.

     Отже, ви отримали номер вашого  місця, але у літаку місця розміщені так : парні місця з лівого боку, а не парні з правого. Тож будь ласка сідайте згідно вашими місцями. Але, щоб наш літак рушив потрібно розгадати математичні загадки, паерша загадка для пасажирів зліва:

      Загадкове, нам знайоме,  В ньому є щось невідоме. Його треба розв’язати, Тобто корінь відшукати. Кожен легко, без вагання Відповість, що це -…(Рівняння)
     Нам вони допомагають, Дій порядок визначають. А якщо про них забудеш, Вийде зовсім навпаки. Пам’ятай же про…(Дужки)

Перша зупинка : Країна геометричних фігур. Вправа «Побачив і запам’ятав» На слайді ви побачите геометричні фігури і їх назви. Обов’язково запам’ятайте їх. Це потрібно для виконання цієї вправи.  На дошці є геометричні фігури, а відповіді на парті. Потрібно співставити їх.

Зупинка. «Місто Кмітливості».

     Дивовижна ця здібність – кмітливість. Кмітлива людина знайде вихід з будь – якої ситуації, розв’яже будь – яку задачу по –своєму цікаво і несподівано. Розвивайте в собі цю здібність і може ви підійдете на роль правителя в цьому дивовижному місті Кмітливості.

Пропонуємо розв’язати декілька задач на кмітливість

1. Запишіть число 100 шістьма дев’ятками.

(Відповідь. 99+99:99)

2.Котра година, якщо до кінця доби залишилося втричі менше часу, що минув від її початку?

(Відповідь. 6-та година вечора: 18 годин пройшло від початку , 6 годин залишилося до кінця доби)

3. Мауглі попросив 5 – ох мавп принести йому горіхів. Мавпи набрали горіхів і понесли їх Мауглі, але дорогою вони посварилися, і кожна мавпа кинула в кожну іншу по одному горіху. У результаті вони розсипали половину всіх зібраних горіхів. Скільки горіхів одержав Мауглі?

(Відповідь. 20 горіхів; одна мавпа кине 4 горіхи, 2,3,4,5 аналогічно. 5*4=20 горіхів розсипали, це половина всіх зібраних, інша половина – теж 20).

  1. 1.У пошуках Царівни – Жаби Іван – Царевич пройшов 25 боліт. У кожному болоті 17 пагорбів. На кожному пагорбі по 8 жаб. Скільки жаб треба поцілувати Івану – Царевичу, щоб знайти свою наречену?
  2. Відповідь . 25*17*8 =200*17=3400 жаб.

 

 

Ми потрапили до Гарвардського університету, що знаходиться в штаті Массачусетс. Чому саме сюди? Тут вчилися і працювали великі математики, сучасні найвідоміші люди планети з яких хочеться брати приклад.

Рефлексія

  Я думаю, що інформаційний матеріал, який ви отримали сьогодні, допоможе вам у вашій педагогічній діяльності. Ви зможете поділитися із своїм колегами сьогоднішніми надбаннями.

  • Чи справдились ваші очікування?.
  • Ми – вчителі, педагоги, наставники, кожен з нас і всі разом будуймо храм знань, бо від нас залежить майбутнє наших дітей, майбутнє нашої держави, майбутнє нашої української нації.
  • Дякую за увагу.

Клас 5. Математика

Тема уроку. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ВІДСОТКІВ  

Мета уроку:

  •     дидактична: формувати навички розв’язування задач на відсотки, розвивати в учнів усну і письмову культуру мовлення, логічне мислення, заохочувати учнів до самостійної навчальної діяльності, виховувати у них позитивну мотивацію до навчання, відповідальність за власні навчальні досягнення;
  • розвивальна: розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь, до забезпечення переносу знань і способів дій у нові умови;
  • виховна: виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом.

Тип уроку: формування практичних умінь та навичок.

Обладнання: таблиця «Відсотки», завдання для групової роботи, зразки банківських платівок, квитанцій, рекламні буклети.

Задачі уроку:

  1. Закріпити теоретичні знання з теми «Відсотки».
  2. Удосконалити практичні уміння та навички розв’язувати задачі на відсотки.
  3. Оцінити рівень засвоєння учнями знань  та вмінь розв’язувати задачі на відсотки.

Очікувані результати.

   Після уроку учні удосконалюють вміння:

   - перетворювати відсотки у дріб,

   - знаходити відсоток від числа,

   - знаходити число за його відсотком.

 

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент. 2 хв.

     Сьогодні чудовий день у моєму житті. Я готовий до нових відкриттів і роздумів. Цей урок я проживу красиво і успішно. Я вірю у мій успіх. Зараз, у цю мить, я бажаю успіхів усім людям.

 

 

 

 

 

 

ДЕВІЗ УРОКУ:

 «Предмет математики є на стільки серйозним, що корисно не втрачати випадку зробити його цікавішим»

                                                             Блез Паскаль

 

 

  Під таким девізом пройде наш урок.  Я зроблю його для вас цікавим, а ви повинні бути уважними, серйозними і активно демонструвати свої знання.

А зараз оберіть собі фігурку, яка вам більш до вподоби:

 

 

 

 

Об’єднаємося в три групи за результатами діагностики: «Трикутник», «Квадрат», «Коло».  За прислів’ям утрьох кожний шлях коротший.

«Трикутник» - лідери-доповідачі.

 «Квадрат» - математики-рецензенти.

«Коло» - комутатори.

У кожній групі на парті є конверт, у якому вкладені всі необхідні картки для сьогоднішньої роботи. Із конверта  достаньте листок оцінювання, на якому ви будете виставлять кількість зароблених балів на кожному етапі роботи

 

 

 

 

 

9

Рефлексія

 

 

ІІ. Повідомлення теми, мети, задач уроку та очікуваних результатів. 1 хв.

Діти, я вам показую малюнки. Що на них зображено? З них ви можете дізнатись про що піде мова на сьогоднішньому уроці?

Вірно, застосування вивченої теми «Відсотки» у банківській справі.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. 1 хв.

Ми з вами розв'язували багато задач на відсотки. Скажіть, а навіщо нам потрібно було цьому вчитися? Де застосовуються ті знання і вміння, які ви отримали, вивчаючи тему "Відсотки"?

          Знання з теми «Відсотки» мають широке використання у повсякденному житті. Ми розглянемо практичне застосування відсотків у банківській справі. Поговоримо про банк та деякі аспекти його повсякденної роботи.

Ринкова система постійно розширюється та вдосконалюється. Важливу роль у ринкових відносинах відіграють комерційні банки, які виконують 2 основні функції: зберігають грошові вклади і надають кредити. Тож сьогодні, діти, ваше майбутнє дуже важко уявити без якісної математично-економічної освіти. Життя постійно вимагатиме від вас такої особистісної якості, як вміння бути діловою людиною. А як ви розумієте, яка це ділова людина?

 

ІV. Розминка 3хв.

Почнемо свою роботу з розминки.

  1. Усний рахунок

Чи магічний квадрат?

2,6

1,4

2,4

2,6

1,8

2

1,2

3,2

2

j0283458

2. Задача. Замок з секретом

 

Якщо ви поставите стрілки на потрібні букви, то отримаєте ключове слово і замок відкриється. Яке це слово?

СТРЕЛКИ

Відповідь. БАНК

Діти, а що це за установа – банк?

 

V. Перевірка домашнього завдання по роботі з енциклопедією над новими поняттями – 5хв.

Банк — це установа, яка акумулює тимчасово вільні кошти на принципах строковості, надає кредити, здійснює грошові розрахунки.

Часто можна почути такі терміни: кредит, депозит, іпотека тощо. Може хтось із вас знає, що означають ці терміни і коли їх слід вживати?

Кредит — кошти, що надаються банком громадянам і юридичним особам для використання з поверненням банку з відсотками.

Депозит — кошти, що приймаються банком від громадян і юридичних осіб, зберігаються і повертаються особам з відсотками.

Іпотека  - це застава нерухомості для забезпечення зобов’язань перед кредитором.

Найпоширеніший варіант використання іпотеки - це покупка квартири в кредит. Заставляється при цьому, як правило, житло, що купується, хоча можна закласти й уже наявну у власності квартиру.

Прибуток банку формується залежно від вкладів і кредитів: кредити дають під 10 % — 20 %, депозити приймають під 5 % — 18 %.

Прибуток банку — це різниця між депозитом і кредитом.

Як бачимо банківська справа тісно пов’язана з відсотками. Давайте, згадаємо основні поняття теми «Відсотки»

 

Входить до десятка професій, які найбільше користуються попитом.

        Посадові обов'язки

        Розвиток продажу дистриб'юторам і роздрібним мережам, ефективна взаємодія з іншими підрозділами компанії і клієнтами, участь у маркетингових акціях компанії. Потрібно мати досвід успішного продажу від двох років, знання основ маркетингу, гарне знання англійської мови бажано.

VІ. Актуалізація опорних знань. 5 хв.

Питання класу. Які знання закріпили при виконанні домашнього завдання?. Усні вправи та теоретичні питання за методикою «Ланцюжок».

  1.     Що таке відсоток?  Виразити відсоток десятковим дробом: 3%, 40%, 5%,  0,5% , 60%, 7%, 100%.
  2.     Як розв'язуються задачі на знаходження відсотків від даного числа?

Знайти 5 % від 40; 10 % від 30; 25 % від 100; 20 % від 50.

3) Знайти вірну відповідь:

1. 3% у вигляді десяткового дробу записують так:

а) 3,00;

б) 0,3;

в) 0,03;

г) 0,003.

2. 0,43 у вигляді відсотків записують так:

а) 4,3%;

б) 0,43%;

в) 43%;

г) 430%.

3. 1% від числа 530 дорівнює:

а) 530;

б) 53;

в) 0,53;

г) 5,3.

4. Якщо 1% числа дорівнює 23, то дане число дорівнює:

а) 23000;

б) 2300;

в) 230;

г) 0,23.

5. Щоб знайти 30% від числа 210, треба:

а) 210 : 100 · 30;

б) 210 : 30 · 100;

в) 210 : 30;

г) 210 · 100 · 30.

6. Щоб знайти число, 40% якого дорівнюють 400, треба:

а) 400 : 100 · 40;

б) 400 : 40 · 100;

в) 40 : 400 · 100;

г) 40 · 400.

Відповіді: 1. в);   2.в);  3.г);  4.б);  5.а);  6.б).

 

VІІ. Активізація мисленєвої діяльності з формування практичних умінь та навичок. 20 хв.

В роботі нам допоможе вислів давньогрецького філософа і вченого Арістотеля: «Розум полягає не лише у знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання».

guest-1Вам надається можливість застосовувати свої знання й вміння на всіх етапах уроку.

 

 

 1.Навчаємося під час гри - 8хв.

А зараз ми завітаємо до «Агробанку» і банку «Шанс»

      Що вмієте, того не забувайте,

                                                   а чого   не вмієте, тому навчайтесь.

                                                                                                    В. Мономах.

Учні представляють задачі по ролях, розігруючи рольові сценки.

Представник «Агробанку»: «Наш банк надає ряд послуг, серед яких пільгове кредитування для придбання вітчизняних автомобілів «Славута». Перший внесок 25 % загальної вартості автомобіля з подальшою виплатою остачі від вартості автомобіля протягом двох років під 12 % річних».

 

 

Рольова задача - гра «Хочу мати автомобіль»

- Я почула рекламу «Агробанку» і хотіла б оформити кредит на купівлю автомобіля.

- Який автомобіль ви хочете придбати?

- «Славута».

Який перший внесок я повинна заплатити, щоб отримати кредит?

- Зараз ми виконаємо розрахунки.

На сьогодні «Славута» коштує 40 000 грн.

25 % від 40 000 це 40 000 • 0,25 = 10 000 (грн) - перший внесок.

Залишиться 40 000 – 10000 = 30 000 (грн).

Нараховуємо відсотки банку,  тобто 12 % від 30 000 грн:

30 000 • 0,12 = 3600 (грн).

Загальна сума, що залишається для оплати протягом років, становитиме

30 000 + 3600 = = 36 600 (грн) і кожного місяця слід сплачувати 36 600 : 24 = 1525 (грн).

 

Представник банку «Шанс»

 

Наш банк розробив широку програму іпотечного кредитування, тобто надання кредиту під заставу майна на дуже вигідних умовах.

Задача – сценка «Хочу розширити свій бізнес»

- Я підприємець, маю магазин. Хочу розширити свій бізнес і взяти потеку 300 000 грн, давши під заставу свою двокімнатну квартиру.

- Ми можемо запропонувати вам кредит під 20 % річних.

- Панове, прошу зробити мені розрахунки.

300 000 • 0,2 = 60 000 (грн); 300 000 + 60 000 = 360 000 (грн).

Вчитель

Ми розглянули задачі на знаходження відсотків від даного числа.

VІІІ. Фізкультхвилинка загального впливу (1хв)

Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два – присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати.

 

2.Інтерактивні вправи (метод «Акваріум») – 6хв.

Групи «Трикутник», «Квадрат» та «Коло»

Діти, як ви думаєте, що найважливіше вміти робити, щоб гарно знати математику? (розв’язувати задачі).

1) У який банк ви б поклали свої гроші: туди, де нараховують 14 % річних, чи туди, де нараховують 19 % річних? Скільки буде грошей через рік, якщо ви поклали 1000 грн.? (2б)

2) Ціна автомобіля спочатку знизилася на 10%, а потім зросла на 10%. Як і наскільки відсотків змінилася ціна автомобіля після двох пере

 Кожна група по черзі побуває в "Акваріумі".

Самостійна робота – 2б (тихо грає легка музика) – 5 хв.

Психоустановка на самостійну роботу в парах

Самостійно я працюю, помилок не буде – факт!

Я уважно поміркую й вийде добрий результат!

  1. Побувати в ролі бухгалтера і заповнити відомість №1(2б).

ВІДОМІСТЬ №1 

П.І.Б. ПРАЦІВНИКА____________________

Нараховано всього

Відраховано   %

Відраховано грн.

1000 грн.

Прибутковий податок 13%

130 грн

1000 грн.

Профспілкові внески 1%

10 грн

1000 грн.

Пенсійний фонд 2 %

20 грн

1000 грн.

Пенсійний фонд 0,5%

5 грн

1000 грн.

Внески по безробіттю

 

1000 грн.

Соцстрах 1%

10 грн

 

 

Всього: 175 грн

ВИДАТИ НА РУКИ___825 грн_________

БУХГАЛТЕР ________________________

Додаткове завдання:

 Задача №1(1б)

      Громадянин поклав гроші в банк на рік. Банк сплатив 18% річних, що склало 540     грн. Яка сума була покладена в банк?

Учні працюють самостійно, а вчитель індивідуально працює зі слабкими учнями.

ІХ. Взаємооцінка. 1 хв.

Х. Контрольно-оцінювальний етап. 3хв.

Підведення підсумків, оцінювання навчальних досягнень учнів, мотивація оцінок.

   При підведенні підсумків звертаю увагу учнів на очікувані результати уроку і, передаючи уявний мікрофон, з’ясовую:

   - чи досяг очікуваних результатів кожен учень та клас у цілому (при цьому учні    обговорюють відповідь)?

   - що могло б бути організовано краще, корисніше?

   - над якими навичками, вміннями ще треба працювати?

   Таким чином, досягається основна мета особистісно зорієнтованого уроку ─ створення оптимальних умов для виявлення пізнавальної, розвивальної активності учнів, створюється атмосфера творчої невимушеності, що допомагає кожній дитині виявити свої здібності.

Діти, в житті знання вважаються найважливішим ресурсом, бо вони – капітал, моральний та матеріальний добробут.

Мудрець сказав: “Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони обмінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим. Ця істина – проста, але зміст її – глибокий. І ви, діти, я впевнена, обмінюючись сьогодні думками, ідеями, знаннями, стали багатшими інтелектуально, бо вчилися практичному застосуванню відсоткових розрахунків до розв'язування задач бізнесового та фінансового змісту; пробували розвивати підприємницьке та бізнесові якості,  розвивали свої творчі здібності.             

ХІ. Домашнє завдання. 2 хв.

Діти, запам'ятайте, що свої знання і те, що ви вмієте робити , завжди треба вдосконалювати, і тому домашнім завданням буде: заповнити відомість №2. Для цього вам необхідно буде дізнатися у одного з батьків, яку суму отримали вони на руки із заробітної плати в минулому місяці і за цими даними вирахувати, скільки було нараховано, відраховуючи всі відрахування.

  1. Заповнити відомість №3.

ВІДОМІСТЬ №2

П.І.Б. ПРАЦІВНИКА­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________

 Нараховано всього

Відраховано   %

Відраховано грн.

 

Прибутковий податок 13%

 

 

Профспілкові внески 1%

 

 

Пенсійний фонд 2 %

 

 

Пенсійний фонд 0,5%

 

 

Внески по безробіттю

 

 

Соцстрах 1%

 

 

 

всього

ВИДАТИ НА РУКИ ______________написати суму, яку вкажуть батьки)

БУХГАЛТЕР_____________

2.Корекційні завдання для учнів середнього рівня.

1. Їжак назбирав 200 яблук. Собі залишив 35% усіх яблук, а решту віддав зайченятам. Скільки яблук їжак віддав зайченятам?

2. Дюймовочка сплела вінок із лісових квітів. У вінку було 15 дзвіночків,

що становило 30% усіх квітів, а решта – ромашки. Скільки ромашок у вінку?

4. На галявині росла полуниця, що містить 6% цукру. Лисичка зібрала 4кг полуниці. Чому дорівнює маса зібраної полуниці без цукру?

 

Я дякую вам за працю на уроці. До зустрічі.

 

 

 

docx
Додано
12 лютого
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку