конспект уроку курсу" Я у медіапросторі" по темі "Реклама"

Про матеріал
Урок розвиває вміння аналізувати і розрізняти види медіа, засоби комунікацій;володіти методами та прийомами психологічного захисту від неправдивої інформації, безпечної поведінки у медійному просторі; створює умови для формування вміння критично сприймати медіаресурси, зокрема відсіювати привабливе й виявляти приховане в рекламних сюжетах.
Перегляд файлу

Предмет: Я у медіапросторі

Клас: 3

Тема уроку: Реклама в житті людини

 Урок розвиває компетентності:

Медіакомпетентність:

-створити умови для формування вміння критично сприймати медіаресурси, зокрема відсіювати привабливе й виявляти  приховане в рекламних сюжетах;

Ціннісно-смислова:

- уміння визначати  життєві цінності й мету;

 

Навчально-пізнавальна:

-аналізувати і розрізняти види медіа, засоби комунікацій;

-володіти методами та прийомами психологічного  захисту від неправдивої  інформації,   безпечної поведінки у медійному просторі;

 

Громадянська:

-уміння робити вибір та схвалювати рішення, готовність знаходити способи

розв’язання суспільно важливих питань; брати на себе відповідальність, вміння працювати в групах за проектом, презентувати напрацьовані матеріали, вести діалоги, толерантне ставлення один до одного, уміння аргументовано і грамотно висловлювати власну думку.

 

Інформаційна:

-уміння переробляти інформацію для отримання певного продукту.

 

Очікуванні результати:

 -учні знатимуть визначення понять «реклама», «медія», «інформація», основні види медія;

-розрізнятимуть види реклами;

-вмітимуть аналізувати рекламу, висловлювати думки щодо медіатекстів;

 усвідомлюватимуть роль інформації та рекламив сучасному світі;

-розумітимуть, як реклама впливає на поведінку людей;

-огрунтовуватимуть власну думку.

 

Обладнання: мультимедійний комплекс, рекламні медіатексти, записані на цифровий носій, картки, стікери, малюнки, маркери, фломастери, папір, ножиці, клей (для роботи над проектом).

 

 

                                                                  Хід уроку

 

І. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів до заняття.

3.Очікування.

- Діти, ми на шляху нових відкриттів, нових знань. І для того, щоб наш урок був успішним, цікавим, плідним, прошу на стикерах написати, що ви очікуєте від цього уроку.

(учні пишуть на стікерах висловлювання та прикріплюють на дошку)

ІІ.Актуалізація опорних знань

Метод « Кластер» (На дошці намальована модель сонячної системи: зірка, планети та їх супутники. Під час обговорення зявляється структуроване графічне зображення, яке відображає міркування учнів)

-Діти, що таке « Планета медіа»? ( Учні називають все, що стосується цього слова.

Очікуванні відповіді дітей : «Планета медіа»: книги,журнали,газети,комікси,телебачення,фотографія,інформація,повідомлен-

ня,флешка,радіо,реклама, сюжет, кіно, мультфільм, інтернет, журнали, жорсткий диск, блог, сайт)

  • Які зання та вміння ми отримуємо на наших уроках?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

(Учитель читає дітям вірш.)

Хто підкаже, що купити?
Як знайти потрібну річ?
Допоможе нам реклама
Що не спить і день і ніч
На парканах, на вітринах
На екранах, на машинах
У тролейбусах, метро
Нас запрошує бюро.
Ідіть, ідіть, летіть, біжіть 
Наш товар хутчіш купіть
Подарунки авто, книги,
Все реклама вам щоднини 
І покаже, і порадить
Бо тепер, що не кажіть:
Без реклами важко жить.

- Яке слово з «Планети медіа» зустрілося у вірші?( Слово «Реклама»)

- Яка буде тема нашого уроку? (Ми будемо говорити про рекламу)

ІV. Вивчення нового матеріалу

1.Бесіда

-Чи отримуємо ми інформацію завдяки рекламі?

- Де використовують рекламу?

(Очікуванні відповіді дітей: на телебаченні, в  інтернеті, в  газетах, журналах, під час перегляду фільму, на будинках, вивісках, афішах, на транспорті, на рекламних щитах,буклети,оголошення).

 -Яку інформацію можна отримати  з реклами? (Діти заповнюють на дошці схему)(Додаток 1)

    2. Словничок

 -Подивіться, яке визначення поняттю  дає словничок.

Реклама-популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників та поширення відомостей про кого-, що-небудь для створення популярності.

     3. Фізхвилинка- руханка

V.Сприйняття та усвідомленнянавчальногоматеріалу

-Коли рекламують шоколад, різні цукерки, соки, іграшки чи хочеться вам їх купити,  спробувати або погратися?

- Чому у вас виникає таке бажання? (Реклама яскрава, гарна музика)

-Яка мета реклами?

-Чому є реклама?

Вчитель підводить учнів до розуміння, що реклама нав’язує вибір і поведінку, нав’язує думку і смаки, може виманювати кош­ти тощо.

1.Робота з рекламними роликами.

А) «Наш сік» https://youtu.be/T7A-gzJ_wOU

- Що ви побачили в ролику?

-Що привернуло увагу? (Яскраві кольори, красива музика, радісні люди)

- Що вам сподобалося?

-Чи сподобалася вам музика, чому?

-Чи сподобалося вам зображення і чому?

- Чи зрозуміли ви про що йдеться в  ролику?

-Якщо ви купите цей сік, то чому? (Сік такий був в рекламі смачний, корисний, натуральний і купує його мама, якій ми довіряємо.)

Б) Є соціальна реклама, що пропагує будь-які ідеї та цілі, а не конкретний товар. Наприклад, реклама спрямована на правила поведінки,  популяризацію соціальних проблем і пропаганду здорового способу життя тощо.

1.Соціальна реклама «Дякую» https://www.youtube.com/watch?v=Cul54fm0BVQ

- Що вразило вас у відео?

-Які почуття викликала ця реклама?

- Що хотів показати автор цього ролика?

(Очікуванні відповіді учнів: Ми повинні бути вдячні воїнам, які захищають нашу Батьківщину від ворога)

 

2.Навіть діти знають, як поводити себе в кінотеатрі»

 (https://www.youtube.com/watch?v=aohjx_L9lfY)

- На що наголошує автор відео? (Дотримуватися правил поведінки в кінотеатрі)

Вчитель: Людина не може прожити без любові, поваги, співчуття, допомоги. Соціальна реклама закликає нас пам’ятати, що головне в житті – толерантне відношення один до одного, любов до Батьківщини, дбайливе ставлення до всього, що нас оточує, дбайливе ставлення до свого здоровя.

2. Творча робота.

- Чи бажаєте ви спробувати створити свою рекламу?

(Діти об’єднуються в групи за домопомогою руханки «Атоми-молекули»)

 

А) Правила роботи в групі.

-Яких правил будемо дотримуватися, працюючи в групах?

(Поважати думку кожного, працювати злагоджено, не кричати тощо).

 

Вчитель: Головне в рекламі:

- Незвична ідея.

- Приваблива та яскрава.

- Цікавий текст (слоган).

-Рекламу можна зробити у вигляді плаката, буклета, книжки, журналу, використовуючи малюнки, вирізки, фотографії тощо.

(Учитель показує учням зразки оформлення реклами)

На картках написані теми. Учні вибирають ту, яка найбільше сподобалась.

(Теми: «Я люблю Україну», «Здоров’я- головне багатство», «Чисте місто- чиста країна»,  «Мої права та обов’язки», «Моя родина», «Будь обережним на дорозі», «Збережімо природні багатства», « Всі ми рівні», « Брати наші менші»)

(Діти працюють у групах.)

4. Презентація проектів.

VІ. Рефлексія.

- Що особливо запам’яталося на уроці?

- Що для вас є важливим результатом уроку?

- Чи справдились ваші очікування від уроку?

VІІ. Підсумок уроку

Отже, сьогодні ми багато цікавого дізналися, зокрема про вплив рекламних роликів на наш розвиток. Ми зрозуміли, що реклама може маніпулювати нами, нав’язувати нам смаки і бажання. Але є й інший вид реклами – соціальна, вона важлива і показує нам позитивні приклади життя і взаємодії в суспільстві.

Домашнє завдання. Розповісти батькам ,рідним, друзям про рекламу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Додаток 1

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку