Тема : Лексика . Антоніми.
Мета: ознайомити учнів з антонімами ; збагачувати словниковий запас учнів; вчитися грамотно використовувати антоніми у мовленні; за допомогою слова виховувати любов до України
Тип уроку: урок засвоєння знань з елементами повторення.
Обладнання: словники, презентація, дидактичний матеріал, підручник,
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент. Намалюй свій настрій (учні малюють смайлики) ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів. Гра «Добери слово» На дошці написані слова сіль.гіркий,теплий,білий, мало.Добираємо протилежні за значенням Орієнтовні відповіді учнів.
ІІІ Повідомлення теми уроку. Вивчення нового матеріалу. Пояснення вчителя .Робота з підручником ІV. Мотивація навчальної діяльності учнів «Відгадай загадку». 1 Була зима пришло тут літо потім осінь і весна що це так ходить швидко? 2 Коли іде, то гомонить, Коли зупиниться — мовчить. 3 Чорна корова всіх поборола, а білий віл всіх людей підвів Бесіда з учнями: Що ви знаєте про антоніми?
Гра «Розумна ручка»У подані прислівя вставити антоніми. Балакає ………….., а виходить пусто. Від малих дітей голова болить, а від ………. серце. Де ………… стелять, там твердо спат Рання пташка дзьобик чистить, а ……… очиці жмурить. Фізкультхвилинка. Робота з підручником Кросворд.Скласти за ключовим словом антоніми
Творча робота Прочитайте речення. Замініть виділені слова антонімами. Запишіть утворений текст. Світлі хмари пливли по небу. Тихий вітер гойдав гілочки дерев. Червоне листя багряніло на деревах. Холодне серце не гріє. VІІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
На уроці я (дізнався ) про… Я навчився (навчилася)… Мені сподобалося… VІІ. Домашнє завдання Дібрати приказки з антонімами Вивчити теоретичний матеріал
|