Конспект уроку математики з теми "Призма".

Про матеріал

Дану розробку можна використовувати під час закріплення та систематизації знань учнів з теми "Призма". Вона містить задачі на усний рахунок та задачі практичного спрямування. Мета - формування математичної та загальнокультурної компетентності.

Перегляд файлу

Тема: Призма. Розв’язування задач.

Мета: Закріплення та систематизація знань учнів, формування математичної компетентності та загальнокультурної грамотності.

                                                    Хід уроку.

І. Перевірка домашнього завдання.

На попередніх уроках ми з вами почали вивчати  тему «Призма». Ми розглянули види призм, формули для знаходження  площі повної поверхні та об’єму призми.

Додому були завдання, розв’язки яких слугували  кодом для отримання певного слова. Число – розв’язок кожної задачі дорівнював порядковому номеру літери , яку ви повинні були взяти. Склавши ці літери ви повинні були отримати слово. Давайте перевіримо, яке слово у вас вийшло.

Похила

Паралелепіпед

Висота

Прямокутник

Куб

Діагональ

Оптика –розділ фізики, який вивчає властивості світла, і тут ми познайомитесь з оптичним елементом  - призмою -, який застосовують для розкладання білого світла в спектр. Для розкладу світла в спектр найчастіше використовують трикутні призми. Властивість призми розкладати світло зумовлена явищем дисперсії.

ІІ Актуалізація опорних знань, умінь та навичок.

Відкриваємо зошити і записуємо тему уроку «Призма. Розв’язування задач».

Сьогодні на уроці ми закріпимо та вдосконалимо ваші знання  з теми «Призма» , будемо формувати ваші вміння та навички застосовувати властивості призми та формули для обчислення об’єму повної поверхні призми при розв’язуванні задач.

Подивіться уважно  на цей многогранник і скажіть, який вид призми тут зображено.

Назвіть бічну грань , яким многокутником є ця грань? Назвіть діагональ призми, діагональ бічної грані, кут між діагоналлю і площиною основи, кут між діагоналлю бічної грані і площиною основи. Чи може цей многогранник бути зображенням правильної чотирикутної призми?

Назвіть вид цього многогранника? Яким видом многокутника є його бічна грань?

Назвіть висоту, бічне ребро цього многогранника. Чи може цей многогранник бути зображенням правильної  призми?

 

 

Подивіться уважно на цю блок –схему та заповніть її.

 

 

 Назвіть зайву формулу

ІІІ Розв’язування задач.

Зараз будемо розв’язувати кругові задачі. Нагадаю, що кругові задачі - це завдання, в яких відповідь попереднього є складовою частиною умови наступного. 

Зараз підрахуємо вартість ремонту даного кабінету, який має форму прямокутного паралелепіпеда.

ІV Підсумки уроку, домашнє завдання.

Для релаксації подивіться відео, де можна зустріти призму в оточуючому нас світі. (відео)

Як бачите призма є нашою сусідкою у повсякденному житті, треба бути трішки уважнішим, щоб помітити її присутність.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
3 січня 2019
Переглядів
2003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку