Кожен учитель математики прагне зацікавити учнів своїм предметом. Уміння бачити цікаве й дивуватися приносить дітям радість, розвиває увагу, породжує поривання працювати творчо. Захоплююча гра є невід'ємною складовою дозвілля дітей. Але вона є не тільки забавою. За допомогою гри діти вчаться долати різні перешкоди, працювати в групі. Ігри дисциплінують, розширюють дитячий кругозір. Дану розробку можна використати при проведенні предметного тижня (для учнів 7,8 класу). До математичної гри «Розумники і розумниці» входять цікаві задачі, чайнворд, задачі з сірниками, зашифровані слова. Презентація дозволить всі конкурси зробити більш наочними і цікавими.
Підготувала вчитель математики
Рогинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Роменської районної ради
Сумської області
Бобро Ірина Атоліївна.
Мета:
Обладнання: комп’ютер, екран.
Хід заходу
В грі приймають участь дві команди, створені з учнів 7,8 класів.
(Цей етап гри проводиться за правилами телевізійної гри «Своя гра». Команди вибирають категорії, відповідають на запитання )
На цьому етапі розв’язуються задачі з сірниками. Ведучий кожній команді видає коробку з сірниками.
Задачі
Із 15 сірників складено 5 квадратів. Забрати 3 сірники так, щоб одержати 3 рівних квадрати.
Забрати 8 сірників, щоб утворилося 2 квадрати.
Із 12 сірників складена лампа. Перекласти 3 сірники так, щоб утворилось 5 рівних трикутників.
Додаток №1
Хто швидше
Додаток№2
Геометричний чайнворд
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Трикутник, кілометр, радіус, сектор, ромб, бісектриса, аксіома, Архімед, діаметр, рулетка, ар).
Додаток №3
наприклад 7 2 3
4
5 6 1 .
14 кролів треба розділити між 14 учнями так, щоб кожному дати по одному кролю і щоб один кріль залишився в клітці.
(Одному учневі треба дати кроля з кліткою).