Конспект уроку навчання грамоти 1 клас на тему "Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти"

Про матеріал

Тема. Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г. Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти»

Мета: вдосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати мовлення, вміння працювати над текстом; виховувати найкращі риси особистості.

Хід уроку

  • I.Організаційний момент
  • II. Актуалізація опорних знань
  • 1. Мовленнєва розминка
    - Як пирхає кіт?
  • -Як пихтить тісто?
  • -Як дзюрчить вода?
  • -Як цокає копитцями кінь?


2) Читання карток – блискавок


2. Читання казки С. Козлова «Звуки і голоси»

Перегляд файлу

 

Тема.  Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г. Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти»

Мета: вдосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати мовлення, вміння працювати над текстом; виховувати найкращі риси особистості.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань 

1. Мовленнєва розминка
- Як пирхає кіт?

  • Як пихтить тісто?
  • Як дзюрчить вода?
  • Як цокає копитцями кінь?


2) Читання карток – блискавок


2. Читання казки С. Козлова «Звуки і голоси»

  • Хто вмів слухати звуки і голоси?
  • Чиї голоси чув їжачок?
  • Чому їжачок чув, як співає жаба, а ведмедик – ні?
  • Що було важливим у житті ведмедика, а що – у їжачка?


3. Гра «Відгадай назви тварин»
Пагупа —  

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия.jpg

Гебемоти —

Картинки по запросу бегемоти

Чепераха —

C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (2).jpg

 Тирг —
C:\Users\Администратор\Desktop\Без названия (1).jpg
Робота в групах
— Придумайте свої назви тварин за поданим зразком.

III. Робота за «Читанкою» (с. 6–8)
Опрацювання казки Г. Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти»
1) Читання першої частини казки вчителем.
— Автор у словах переставив букви місцями. Здогадайтеся, про кого розповідається в казці?

2) Аудіювання.
Тестування
http://artword.com.ua/uploads/posts/2016-11/medium/1479464891_59.jpg.pagespeed.ce.WGURJhOA-H.jpghttp://artword.com.ua/uploads/posts/2016-11/medium/1479464901_60.jpg.pagespeed.ce.83M934YCUO.jpg
3) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне дочитування казки учнями.
— Чому в папуги не виходило розмовляти?
— Назвіть головних героїв казки.
— Утворіть правильні слова й прочитайте казку.

Фізкультхвилинка

4) Читання учнями тексту «ланцюжком».
— Пригадайте, до кого першого, другого, третього прилетів папуга вчитися говорити.
— Чи правильно це показано на малюнку?

5) Вибіркове читання.
— Чиї слова вивчив папуга? Прочитайте їх. Який звук найчастіше в них повторюється?

6) Робота в групах.
— Уявіть, що ви навчаєте папугу розмовляти. Як ви будете це робити?

7) Робота в парах.
— Відшукайте в заголовку запитання. Дайте на нього відповідь.
— Яка головна думка оповідання. (Треба вчити рідну мову.)

IV. Підсумок уроку
— Що нового дізналися на уроці?
— Що найбільше сподобалося? здивувало?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Безлатня Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
1656
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку