Конспект уроку "Підсумковий урок за темою "Здійсниться все."

Про матеріал
Конспект підсумкового уроку по темі "Здійсниться все." Конспект розроблений для учнів 3 класу НУШ до підручника О. Савченко "Українська мова та ЧИТАННЯ" частина 2
Перегляд файлу

 

 

     Конспект уроку

              в 3 класі

 

Тема: «Підсумковий урок за темою «Здійсниться все!»

 

 

вчитель 3 класу

Жуківської гімназії-філії

Глобинського ліцею №5

Федоренко Тетяни Іванівни

 

Мета: перевірити рівень сформованості та навченості дітей за розділом «Здійсниться все», удосконалювати навички правильного виразного читання, вчити працювати з книжкою, знаходити в ній відповіді на запитання, швидко орієнтуватися в даному творі, виразно дикламувати вірші; розвивати фантазію і уяву, логічне мислення, увагу, збагачувати словниковий запас; виховувати доброзичливість, шанобливе ставлення до оточуючих, до природи, рідного слова.

Обладнання: підручник О. Савченко «Українська мова та ЧИТАННЯ», Київ, Оріон, 2020 с.61-79, ноутбук, проєктор, презентація, малюнки відгадок до загадок і до прочитаних творів, цеглинки LEGO.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизація набутих знань.

Вид уроку: урок-гра.

Хід уроку

І.Організаційна частина.

- Сьогодні ми з вами підсумуємо знання із розділу «Здійсниться все!». Але спершу давайте привітаємося.

Доброго ранку, сонце і вітер.

Доброго ранку, ліси і поля.

Доброго ранку, планета Земля.

А всім присутнім зичимо здоров’я і добра.

А тепер до роботи збиратись пора.

-Хто прийшов із гарним настоєм – рукою махніть.

-Хто чує мене – головою кивніть.

-Хто бачить мене – прошу, оком моргніть.

-Хто найвеселіший – ви всім усміхніться.

ІІ.Основна частина.

Наш урок ми проведемо у вигляді конкурсу. Спочатку об’єднаємося у дві команди, виберемо капітанів і дамо назву командам.

І команда…………………Капітан………..

ІІ команда………………..Капітан…………

  Завдання для розминки двом командам. Загадки.

1.Прийшла до нас бабуся у білому кожусі,

Поля причепурила – пухнастим снігом вкрила.   (Зима)

2.Впаде з неба – не розіб’ється,

Впаде у воду – розпливеться.    (Сніг)

3.Прозорий, мов скло, а не вставиш у вікно. (Лід)

4.На голову тітка біла

Казанок, погляньте, вділа.

І з мітлою в ранню пору

Стоїть собі серед двору.

Запитайте тітку, діти,

В чому буде борщ варити?  (Снігова баба)

5.Усе літо стояли, зими чекали,

Діждалися пори, помчалися з гори.   (Санчата)

  Молодці, діти, добре впоралися із загадками.

А зараз приготуйтеся до першого завдання.

1-е завдання (Для двох команд, яка команда першою проаналізує, та і відповідає.)

З якого вірша ці слова? Хто автор?

-«Синиці голодом намлілись –

така зима, така зима!..

Оце б у вирій полетіти, -

так батьківщини ж там нема.»          «Синички на снігу».  Ліна Костенко

 

-«Звівши брови крижані,

їде Грудень на коні.

У сидельці золотім

Миколай сидить за ним.»                  «Грудень»   Галина Малик 

2-е завдання. Для І команди, якщо команда не знає, відповідає друга команда.

З якого твору цей уривок? Хто автор?

«Якби ця краса була завжди, то не бачила б ти більше ніякої краси. Ні весни на небі, ні світанку, ні пісні соловейка.»

                                                                  «Сонячний день узимку»   В. Сухомлинський

 

Завдання для другої команди, якщо команда не знає, відповідає перша команда.

«Піду і я з тобою. В мене давно готові чари. Діти від них кричатимуть одне одному: «Мій костюм кращий!» - «Мої цукерки солодші!» От вони і пересваряться.

                                                       «Новорічна прогода з відьмою»   Зірка Мензатюк

 

3-є завдання. Яка команда першою знайде і прочитає абзац, що починається словами…

1.Потім був концерт. …(Колядка. С.66 Тетяна Череп-Пероганич)

2.Ти плачеш за мамою? … (Руде цуценятко і різдвяний ангел. С.73 Марія Морозенко)

ІІІ. Руханка

4-е завдання. Прочитати улюблений вірш з теми. (Учасник кожної команди читає виразно свій вірш)

5-е завдання. Хто перший знайде в підручнику текст, що стосується даного малюнка. (Малюнки заздалегідь учні готують самі)

6-е завдання. Стисло переказати зміст будь-якого оповідання з цієї теми (почергово вся команда). Для обговорення обом командам дається 15 секунд.

Бліц-тур для капітанів (хто перший знає відповідь, натискає на дзвіночок)

  1. Який найкращий в світі запах, описаний у творі Мар’яни Савки?

                                                                                       (Запах Різдва)

  1. Про яку пригоду написала казку Зірка Мензатюк?

                                                                                     (Новорічну)

  1. Які риси характеру виявив Василько, переконуючи відьму не йти до школи?          (Хитрість, сміливість, винахідливість, умів переконувати, здогадливий)
  2. Що означає слово селфі?

    (Фотографування самого себе на відстані витягнутої руки або з   використанням дзеркала)

  1. Про який місяць йдеться мова у вірші Галини Малик?   (Грудень)
  2. Про кого ще згадується у цьому вірші?   (Про Святого Миколая)
  3. Чим закінчився твір «Руде цуценятко і різдвяний ангел» Марії Морозенко?          (Цуценя знайшла дівчинка і забрала до себе)

Молодці, діти. Ви добре впоралися з усіма завданнями.

Скринька очікувань.

Відкрийте «Скриньку очікувань». Знайдіть свої дописи. Прочитайте. Що з очікувань справдилося, а що ні? Обміняйтеся думками.

ІV. Рефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». Дайте відповідь цеглинками LEGO.

V. Підсумок уроку.

 У наших змаганнях перемогла дружба. Діти, давайте ж підсумуємо, коли ж ЗДІЙСНИТЬСЯ ВСЕ? (Коли ми віримо, коли ми любимо, коли ми хочемо, коли ми прагнемо. Все збудеться. Усе здійсниться).  На згадку про цей урок я хочу вручити вам невеличкий подаруночок. (Вчитель роздає дітям новорічні іграшки)

 

docx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку