Тема: Моя сім’я.
Мета: активізувати лексику та тренувати учнів у її вживанні;
навчати вживати структуру «Is this…?» та відповіді «Yes, he/she
is», «No, he/she is not» в усному мовленні;
формувати навички діалогічного мовлення, аудіювання та
письма;
ознайомити із правилами читання букви е в закритому типі
складу та тренувати у читанні слів із даною буквою;
розвивати зорову та слухову пам’ять, увагу, мислення;
виховувати повагу до членів своєї родини.
Обладнання: підручник, картки з іменами та буквами, картки із завданнями для письма, наочний матеріал по темі, алфавіт, програвач компакт-дисків.
ХІД УРОКУ
I. Організація учнів до уроку. Привітання.
Good morning children! I am glad to see you!
II. Мовленнєва зарядка.
1) Answer the questions:
What is your name? How old are you?
Where do you live? How are you?
2) Гра «Назви ім’я».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки з іменами на столі буквами донизу. Учні з кожної команди ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці, називають літеру, написану на ній, та англійське ім’я з вивчених раніше, яке починається з цієї літери. За кожну правильну відповідь надається один бал.
Team1: S. Sam. Team2: A. Ann. Team1: D…? Team2: Dan.
III.Фонетична зарядка.
1) Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[t] — ten, tiger, tree, Ted;
[d] — Don, dog, desk, doll;
[r] — red, rabbit, read, Ron;
[ ] — dog, doll, on, not.
2) Гра «Слова,які римуються».
Учні уважно слухають пари слів і визначають,які з них римуються
( плескають в долоньки), а які не римуються ( піднімають руку).
* a father- a mother * a grandmother- a sister
* a sister- a brother * a mother- a grandfather
* a father- a brother * a mother- a father
* a grandmother- a brother * a sister – a grandfather
3) Повторення алфавіту.
Учні поділяються на дві команди та отримують конверти із буквами англійського алфавіту. Завдання: Швидко і правильно скласти алфавіт.
IV. Повідомлення теми, мети уроку та їх мотивація.
Т: Сьогодні ми з вами продовжимо розмовляти про наші родини. Ви вивчите нову пісню, будете розігрувати нові діалоги, грати ігри, вчитись читати і писати.
V. Актуалізація опорних знань. Повторення матеріалу введеного на попередніх уроках.
1)Учні повторюють вивчену лексику по темі «Сім’я».
Гра «Склади це слово»
Дві команди отримують по набору карток з літерами алфавіту. Кольори цих карток у команд різні. Учитель називає слово(mother, father, sister, brother), а команди повинні скласти його (кожен учень тримає одну картку з літерою, і всі шикуються у відповідному порядку). Команда, яка першою зробить це правильно, дістає стільки очок, скільки літер у слові. Далі учитель називає інше слово, і гра триває.
2) Розповіді-представлення учнів своєї сім’ї по фото. ( Meet my Family. This is my mother….)
VI. Опрацювання нової розмовної структури.
1) Введення структури Is this a…?
а)Вчитель викликає чотирьох учнів, ставить їх в шеренгу і складає із них стверджувальне речення: This is a sister. Кожен учень запам’ятовує і вимовляє своє слово вголос. Тоді вчитель переставляє першого і другого учня місцями, пояснивши, що тепер вийшло питальне речення: Is this a sister? Для закріплення структури гра проводиться з участю інших дітей.
б) Прослуховування та аудіювання діалогу із новим зразком мовлення.
- Is this your sister?
- No, she is not. This is my friend Vicky.
2) Тренування у вживанні нового ЗМ.
а) Гра «Відгадай».
Один із учнів виходить до дошки і отримує картинку із малюнком когось із членів сім’ї. Решта учнів повинні вгадати хто це. Наприклад: Is this your sister? – Yes,she is./No,she is not.
б) Учитель вказує на перший малюнок та читає речення. Учні повторюють два-три рази.
Т: Number 2. Is this Vicky?
P1: No, she is not. This is a mother.
Т: Number 3. Is this Tim?
P2: No, he is not. This is Bill.
Т: Number 4. Is this Nick?
P3: No, he is not. This is a father.
Після цього учні ланцюжком ставлять один одному подібні запитання та відповідають на них.
3) Закріплення нового ЗМ. Розвиток умінь усного мовлення.
Т: Is this your mother? P: Yes, she is.
Т: Is this your father? P: No, he is not.
Т: Is this your father? P: Yes, he is.
4) Розучування пісеньки «Is this your father?»
Is this your father?
Yes, he is.
Is this your mother?
Yes, she is.
This is Ben.
This is Pam.
They love me
And I love them.
VII. Фізкультхвилинка.
Учитель пояснює, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls.
Наприклад:
Т: Stand up, boys! Хлопчики виконують команду.
Т: Turn around, girls! Дівчатка виконують команду.
Т: Clap your hands, boys! Хлопчики виконують команду.
Т: Jump, girls! Дівчатка виконують команду.
VIII. Розвиток вмінь та навичок правильного читання.
1) Ознайомлення із правилом читання букви е у закритому типі складу.
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Ee та вимову звука [e], що їй відповідає. Потім він читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою.
2) Читання слів та речень.
T- Cl- p1,p2…
IX. Розвиток вмінь та навичок письма.
Choose and answer./Обери і дай відповідь. Yes, he is. Yes, she is. No, he is not. No, she is not. 1) Is this Tom’s brother? __________________________ 2) Is this Tom’s mother? __________________________ 3) Is this Tom’s sister? ___________________________ 4) Is this Tom’s father? ___________________________
|
X. Підсумок уроку.
1) Гра «Сім’я»
Вчитель попередньо готує відповідні предмети:
Учень представляє членів своєї сім’ї, давши кожному один з названих предметів:
This is my mother. This is my…
Але одного з членів сім’ї немає вдома. Стук в двері. Учні стараються відгадати, хто прийшов: Is this your father? ( sister, grandfather…)
2) Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Чого ви сьогодні навчились?