Конспект уроку по темі: "Моя сім'я"

Про матеріал
Тренування учнів у постановці запитань типу: "Is this your mother?" та відповіді " Yes,she is./No,she isn`t".
Перегляд файлу

Тема: Моя сім’я.

Мета:  активізувати лексику та тренувати учнів у її вживанні;

              навчати вживати структуру «Is this…?» та відповіді «Yes, he/she                

             is»,  «No, he/she  is not» в усному мовленні;

             формувати навички діалогічного мовлення, аудіювання та

             письма;

             ознайомити із правилами читання букви е в закритому типі

             складу та тренувати  у читанні слів із даною буквою;

             розвивати зорову та слухову пам’ять, увагу, мислення;

             виховувати повагу до членів своєї родини.

Обладнання: підручник, картки з іменами та буквами,  картки із завданнями для письма, наочний матеріал по темі, алфавіт, програвач компакт-дисків.

ХІД УРОКУ

I. Організація учнів до уроку. Привітання.

   Good morning children! I am glad to see you!

II. Мовленнєва зарядка.

1) Answer the questions:

   What is your name?     How old are you? 

   Where do you live?      How are you?

2) Гра «Назви ім’я».

   Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає картки з іменами на столі буквами донизу. Учні з кожної команди ланцюжком підходять до столу, беруть по одній картці, називають літеру, написану на ній, та англійське ім’я з вивчених раніше, яке починається з цієї літери. За кожну правильну відповідь надається один бал.

Team1: S. Sam. Team2: A. Ann. Team1: D…? Team2: Dan.

III.Фонетична зарядка.

1) Тренування у вимові звуків.

   Т: Зараз ми потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:

[t] — ten, tiger, tree, Ted;

[d] — Don, dog, desk, doll;

[r] — red, rabbit, read, Ron;

[ ] — dog, doll, on, not.

2) Гра «Слова,які римуються».

   Учні уважно слухають пари слів і визначають,які з них римуються

 ( плескають в долоньки), а які не римуються ( піднімають руку).

* a father- a mother                                * a grandmother- a sister

* a sister- a brother                                 * a mother- a grandfather

* a father- a brother                                * a mother- a father

* a grandmother- a brother                     * a sister – a grandfather

3) Повторення алфавіту.

  Учні поділяються на дві команди та отримують конверти із буквами англійського алфавіту. Завдання: Швидко і правильно скласти алфавіт.

IV. Повідомлення теми, мети уроку та їх мотивація.

   Т: Сьогодні ми з вами продовжимо розмовляти про наші родини. Ви вивчите нову пісню, будете розігрувати нові діалоги, грати ігри, вчитись читати і писати.     

V. Актуалізація опорних знань. Повторення матеріалу введеного на попередніх уроках.

1)Учні повторюють вивчену лексику по темі «Сім’я».   

     Гра «Склади це слово»

   Дві команди отримують по набору карток з літерами алфавіту. Кольори цих карток у команд різні. Учитель називає слово(mother, father, sister, brother), а команди повинні скласти його (кожен учень  тримає одну картку з літерою, і всі шикуються у відповідному порядку). Команда, яка першою зробить це правильно, дістає стільки очок, скільки літер у слові. Далі учитель називає інше слово, і гра триває.

2) Розповіді-представлення  учнів своєї сім’ї по фото. ( Meet my Family. This is my mother….)

VI. Опрацювання нової  розмовної  структури.

1) Введення структури Is this a…?

   а)Вчитель викликає чотирьох учнів, ставить їх в шеренгу і складає із них стверджувальне речення:  This  is  a  sister. Кожен учень запам’ятовує  і вимовляє своє слово вголос. Тоді вчитель переставляє першого і другого учня місцями, пояснивши, що тепер вийшло питальне речення: Is this a sister? Для закріплення структури гра проводиться з участю інших дітей.

   б) Прослуховування та аудіювання діалогу із новим зразком мовлення.

- Is this your sister?

- No, she is not. This is my friend Vicky.

2) Тренування у вживанні нового ЗМ.

   а)  Гра «Відгадай».

   Один із учнів виходить до  дошки і отримує картинку із малюнком когось із членів сім’ї. Решта учнів повинні вгадати хто це. Наприклад:  Is this your sister? – Yes,she is./No,she is not.

   б)  Учитель вказує на перший малюнок  та читає речення. Учні повторюють два-три рази.

Т: Number 2. Is this Vicky?

P1: No, she is not. This is a mother.

Т: Number 3. Is this Tim?

P2: No, he is not. This is Bill.

Т: Number 4. Is this Nick?

P3: No, he is not. This is a father.

   Після цього учні ланцюжком ставлять один одному подібні запитання та відповідають на них.

3) Закріплення нового ЗМ. Розвиток умінь усного мовлення.

Т: Is this your mother? P: Yes, she is.

Т: Is this your father? P: No, he is not.

Т: Is this your father? P: Yes, he is.

 

4) Розучування пісеньки «Is this your father 

Is this your father?

Yes, he is.

Is this your mother?

Yes, she is.

   This is Ben.

   This is Pam.

   They love me

   And I love them.

 VII. Фізкультхвилинка.

   Учитель пояснює, що його команди мають виконувати ті, до кого він звертається: хлопчики, якщо він каже слово boys, або дівчатка, якщо він каже слово girls.

Наприклад:

Т: Stand up, boys! Хлопчики виконують команду.

Т: Turn around, girls! Дівчатка виконують команду.

Т: Clap your hands, boys! Хлопчики виконують команду.

Т: Jump, girls! Дівчатка виконують команду.

VIII. Розвиток вмінь та навичок правильного читання.

1) Ознайомлення із правилом читання букви е у закритому типі складу.

Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Ee та вимову звука [e], що їй відповідає. Потім він читає слова та речення вправи по два-три рази, учні читають за ним і перекладають рідною мовою.

2) Читання слів та речень.

     T- Cl- p1,p2…

IX. Розвиток вмінь та навичок письма.

  1. Робота з картками.

 

Choose and answer./Обери і дай відповідь.

      Yes, he is.        Yes, she is.         No, he is not.          No, she is not.

1) C:\Users\user\Documents\школа\наочність\shaitan (2).jpg Is this Tom’s brother?    __________________________

2)  C:\Users\user\Downloads\Весна\212048 (2).jpg Is this Tom’s mother?     __________________________

3) C:\Users\user\Documents\школа\наочність\8671845 (2).jpg Is this Tom’s sister?     ___________________________

4) C:\Users\user\Documents\школа\наочність\yak-zshiti-zhiletku-dlya-hlopchika (2).jpg Is this Tom’s father?     ___________________________

 

 

X. Підсумок уроку.

1) Гра «Сім’я»

   Вчитель попередньо готує відповідні предмети:

  • газету для батька;
  • фартух для мами;
  • хустку для бабусі;
  • окуляри для дідуся;
  • ляльку для сестри;
  • портфель для брата.

   Учень представляє членів своєї сім’ї, давши кожному один з названих предметів:

    This is my mother. This is my…

   Але одного з членів сім’ї  немає вдома. Стук в двері. Учні стараються відгадати, хто прийшов: Is this your father? ( sister, grandfather…)

2)  Заключна бесіда з учнями.

   Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Чого ви сьогодні навчились?