Додаю матеріал по уроку проєкту про Т.Г. Шевченка. 1 розробка - це конспект самого уроку. Є презентація. Далі будуть окремі презентації для кожної окремої групи дослідників.
Тема. Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово!
Мета : розкрити художню красу Шевченкового слова; передати любов до рідної землі через відтворення величі її природи; формувати вміння визначати співзвучність картин природи з настроєм людей удосконалювати вміння виразного читання поезій; образного бачення зображеного поетом і відтвореного художником, уміння знаходити образні вислови. Виховувати любов до рідної землі, естетичні смаки учнів.
Об'єкт пізнання: Т.Г. Шевченко.
Проблема: залучити учнів до пошуку інформації про Т.Г. Шевченка; виготовлення дитячих книжок з віршами, малюнків; підготовка презентацій.
Спосіб вирішення проблеми: збір інформації в бібліотеках, вдома, в інтернеті.
Обладнання: збірки поезій Шевченка для дітей, ілюстрації, збірка творів Шевченка
«Кобзар», портрет Т. Г. Шевченка, карта України, таблиці, тематичний словник школяра.
Тип уроку. Урок-проект.
Тривалість: 2 тижні.
Предмет: Літературне читання.
План виконання проекту
І етап. Підготовка.
Визначення теми, мети проекту, його тривалості.
ІІ етап. Планування.
ІІІ етап. Реалізація проекту.
ІV етап. Оцінювання роботи учасників проекту.
Презентація проекту
І. Організаційний момент.
1)Пролунав уже дзвінок,
починається урок.
Він незвичний і цікавий,
До нас гості завітали.
Повернемось обличчям до гостей
І лагідно промовимо: «Добрий день».
2) Сядьте діти всі рівненько
Усміхніться гарненько
Настрій на урок візьміть
Працювати всі почніть.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Девіз (слайд фігури) «Учітеся брати мої, думайте, читайте»
(Перевірка)
3. Вступна бесіда.
III. Оголошення теми уроку.
IV. Виступ груп.
V. Підсумок уроку.
- З сьогоднішнього уроку, ми зрозуміли, діти, що люди пам'ятали, пам'ятають і будуть пам'ятати та вшановувати Т.Г. Шевченка – видатного письменника, художника. Сьогоднішній урок є доказом цього. В наступні роки ви продовжите знайомитись з творчістю нашого Кобзаря. А можливо його творчість надихне когось написати чи намалювати щось своє, по своєму видатне.
Куди б не закидала доля Шевченка, він завжди пам'ятав і любив свій рідний край – Україну.
Любіть і ви Україну, як любив її поет. Бережіть її, як берегли ваші діди і прадіди. Читайте його твори. Ваша мова буде від цього такою ж гарною та барвистою.
Я вам бажаю творчого натхнення і бажання творити щось нове, неповторне, при цьому, не забувати минулих здобутків нашого народу.
Тема. Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово!
Мета : розкрити художню красу Шевченкового слова; передати любов до рідної землі через відтворення величі її природи; формувати вміння визначати співзвучність картин природи з настроєм людей удосконалювати вміння виразного читання поезій; образного бачення зображеного поетом і відтвореного художником, уміння знаходити образні вислови. Виховувати любов до рідної землі, естетичні смаки учнів.
Об’єкт пізнання: Т.Г. Шевченко.
Проблема: залучити учнів до пошуку інформації про Т.Г. Шевченка; виготовлення дитячих книжок з віршами, малюнків; підготовка презентацій.
Спосіб вирішення проблеми: збір інформації в бібліотеках, вдома, в інтернеті.
Обладнання: збірки поезій Шевченка для дітей, ілюстрації, збірка творів Шевченка
«Кобзар», портрет Т. Г. Шевченка, карта України, таблиці, тематичний словник школяра.
Тип уроку. Урок-проект.
Тривалість: 2 тижні.
Предмет: Літературне читання.
План виконання проекту
І етап. Підготовка.
Визначення теми, мети проекту, його тривалості.
ІІ етап. Планування.
ІІІ етап. Реалізація проекту.
ІV етап. Оцінювання роботи учасників проекту.
Презентація проекту
І. Організаційний момент.
1)Пролунав уже дзвінок,
починається урок.
Він незвичний і цікавий,
До нас гості завітали.
Повернемось обличчям до гостей
І лагідно промовимо: «Добрий день».
2) Сядьте діти всі рівненько
Усміхніться гарненько
Настрій на урок візьміть
Працювати всі почніть.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Девіз (слайд фігури) «Учітеся брати мої, думайте, читайте»
(Перевірка)
3. Вступна бесіда.
III. Оголошення теми уроку.
(Робота на дошці). Читання вірша про Шевченка.
IV. Виступ груп.
Не випадково ми підійшли до цієї частини нашого уроку. Адже у всьому світі Шевченка знають не тільки як поета, а як і художника.
V. Підсумок уроку.
- З сьогоднішнього уроку, ми зрозуміли, діти, що люди пам’ятали, пам’ятають і будуть пам’ятати та вшановувати Т.Г. Шевченка – видатного письменника, художника. Сьогоднішній урок є доказом цього. В наступні роки ви продовжите знайомитись з творчістю нашого Кобзаря. А можливо його творчість надихне когось написати чи намалювати щось своє, по своєму видатне.
Куди б не закидала доля Шевченка, він завжди пам’ятав і любив свій рідний край – Україну.
Любіть і ви Україну, як любив її поет. Бережіть її, як берегли ваші діди і прадіди. Читайте його твори. Ваша мова буде від цього такою ж гарною та барвистою.
Я вам бажаю творчого натхнення і бажання творити щось нове, неповторне, при цьому, не забувати минулих здобутків нашого народу.