Тема: Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних.
Мета:узагальнити та систематизувати знання з теми;
продовжувати удосконалювати вміння та навики при розв’язуванні рівнянь, що зводяться до квадратних, поглибити вміння та навики при розв’язуванні дробово-раціональних рівнянь;
розвивати пізнавальну компетентність учнів, навички усного рахунку, увагу, пам'ять, логічне мислення;
виховувати інтерес до вивчення математики, творче ставлення до справи, цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність, уміння працювати в парі та групі.
Тип уроку: удосконалення, застосування знань і вмінь.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань:
а)питання по домашньому завданню, наявність, відповіді;
б)повтор типів рівнянь, що зводяться до квадратних та короткий опис їх розв’язання:
І тип: (2х-4)(9-х)+22(9-х) = 0
ІІ тип: (3х-2)(х+6)-(х-2)(3-х) = 0
ІІІ тип: +-9 = 0
ІV тип: =
в)самостійна робота з наступною взаємоперевіркою:
І варіант
1) (х-1)(х+2)+(х-1)(3+4х) = 0
2) -+4 = 0
ІІ варіант
1) (2,5х-7)(2х+3)+3х+4 = (4х-9)(1,5х+1)
2) =
ІІІ варіант
1) -20+64 = 0
2) + = 12
ІІІ. Розв’язування дробово-раціональних рівнянь.
Додаткові завдання:
У = і у = .
і ?
IV. Підсумок уроку.
V. Домашнє завдання: повторити §24, §7, виконати №514 (3), , №516 (1).