Конспект уроку "Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних", 8 клас

Про матеріал
Урок спрямований на вдосконалення вміння розв’язувати дробово-раціональні рівняння, що зводяться до квадратних. Використані елементи інтерактивних технологій.
Перегляд файлу

Тема: Розвязування рівнянь, що зводяться до квадратних.

Мета:узагальнити та систематизувати знання  з теми;

продовжувати удосконалювати вміння та навики при розвязуванні рівнянь, що зводяться до квадратних, поглибити вміння та навики при розвязуванні дробово-раціональних рівнянь;

розвивати пізнавальну компетентність учнів, навички усного рахунку, увагу, пам'ять, логічне мислення;

виховувати інтерес до вивчення математики, творче ставлення до справи, цілеспрямованість, наполегливість, відповідальність,  уміння працювати в парі та групі.

Тип уроку: удосконалення, застосування знань і вмінь.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань:

а)питання по домашньому завданню, наявність, відповіді;

б)повтор типів рівнянь, що зводяться до квадратних та короткий опис їх розвязання:

І тип: (2х-4)(9-х)+22(9-х) = 0

ІІ тип: (3х-2)(х+6)-(х-2)(3-х) = 0

ІІІ тип: +-9 = 0

ІV тип:    =

в)самостійна робота з наступною взаємоперевіркою:

І варіант

1) (х-1)(х+2)+(х-1)(3+4х) = 0

2) -+4 = 0

 

ІІ варіант

1) (2,5х-7)(2х+3)+3х+4 = (4х-9)(1,5х+1)

2) =

 

ІІІ варіант

1) -20+64 = 0

2)  + = 12

ІІІ. Розвязування  дробово-раціональних рівнянь.

  1. .

 

Додаткові завдання:

  1.  Знайти абсциси точок перетину  графіків функцій:

У =   і  у = .

  1. За яких значень  х сума дробу       і  дробу, оберненого до даного, дорівнює 2,5.
  2. За яких значень х  значення виразів рівні:

і    ?

IV. Підсумок уроку.

V. Домашнє завдання: повторити §24, §7, виконати №514 (3), ,  №516 (1).

 

docx
Додав(-ла)
Курсенко Юлія
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
2 квітня
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку