20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація "Квадратні рівняння"

Про матеріал
Презентація до уроку "Квадратні рівняння". Використовувати на закріплення теми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квадратні рівняння «Що вмієте, того не забувайте, а чого не вмієте, тому навчайтесь»

Номер слайду 2

Завдання уроку узагальнити, систематизувати знання про квадратні рівняння; закріпити навички і вміння розв’язувати квадратні рівняння. Не опускайте рук, займіться математикоюІ ви прозрієте!М. Кравчук.

Номер слайду 3

Карта уроку5. Закріплюємо навички та вміння 4 . Історична довідка3. Вчимося розв’язувати2. Тренуємо пам'ять1. Скарбничка знань6. Підсумки

Номер слайду 4

Скарбничка знань1. Які рівняння називаються квадратними?2. Як називаються числа a, b і c в рівнянні ax²+bx+c= 0?3. Які квадратні рівняння називаються неповними квадратними рівняннями?4. Яку формулу використовують для розв'язування квадратного рівняння?5. Як визначити кількість розв'язків квадратного рівняння?перевіркаперевіркаперевіркаперевіркаперевірка

Номер слайду 5

Рівняння виду ах² + вх + с = 0, де х – змінна, а, в, с – числа, причому а ≠ 0, називається квадратним.

Номер слайду 6

Число а називають першим (старшим) коефіцієнтом, в – другим коефіцієнтом, с – вільним членом.

Номер слайду 7

Квадратне рівняння, в якому хоча б один із коефіцієнтів (в або с) дорівнює нулю, називають неповним квадратним рівнянням.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

D = b2 – 4ас D < 0 D = 0 D > 0 Не має коренів Один корінь: х = Два різні корені Кількість коренів квадратного рівняння в залежності від значення дискримінанта х2 = х1 =

Номер слайду 10

Карта урокуІСТОРИЧНА ДОВІДКАВієт  Франсуа  (1540—1603)  Першим почав позначати буквами коефіцієнти рівнянь. Це дало можливість записувати властивості рівнянь і їх коренів загальними формулами.

Номер слайду 11

Розв'яжіть рівняння: Колективне розв'язування рівнянь: а)9х² – 18 х=0; б)8х² +16=0; в) –5,8х² =0; в) х² + х – 2 = 0; г)3х² – 14х + 8 = 0. Зауваження.1. Якщо коефіцієнти а і с - різних знаків, то рівняння ах² + вх + с = 0 завжди має корені.2. Якщо a +b + c = 0, то =1 і = і якщо а – в + с=0, = – 1 , = . Знайти корені рівняння: а) 5х² – 11х + 6 = 0 б) х² + 4х + 3 = 0. Карта уроку

Номер слайду 12

Тренуємо пам'ять 1. Назвіть перший і другий коефіцієнти рівняння та його вільний член: а) 5х² – 3х + 7 = 0; б) х² + 5х – 7 = 0; в) – 3 х² + х + 5 = 0; г) – х ² – 2 х + 1 = 0; д) 0,5х² + 3х – 2 = 0; е) – х + х² – 1 = 0.2. Складіть квадратні рівняння , в яких: а) другий член дорівнює нулю; б) вільний член дорівнює нулю. 3. Які з наведених нижче рівнянь квадратні?а) х² – 5х + 3 = 0; б) 3х – 1 = 0;в) 3х² – 1 = 0; г) 3 – х = 0; д) – х² + 2х = 0; е) х² = 0. Карта уроку

Номер слайду 13

 Карта уроку Самостійне розв'язання вправ за варіантами:Ів. 3х² + 11х + 6 = 0;ІІв. 4х² - 17х – 15 = 0.style.opacity

Номер слайду 14

Відкритий мікрофон. Оцініть свою роботу на уроці,висловіть свої думки даючи відповідь на запитання. Ми вивчили…Ми навчилися…Нас зацікавило…Отже,…

pptx
До підручника
Алгебра 8 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
§ 21. Теорема Віета
Додано
5 квітня
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку