Конспект уроку розвитку мовлення 2 клас "Школа - дорога до знань"

Про матеріал

Тема: Школа – дорога до знань.

Мета: пригадати що таке речення, вчитися встановлювати межі речень, вдосконалювати вміння будувати речення за схемами, сюжетними малюнками; розвивати усне мовлення, увагу, спостережливість пізнавальні інтереси; виховувати повагу до школи.

Зошит з розвитку мовлення 2 клас С.Л. Клименчук, А.А. Чикваная.

Перегляд файлу

Тема: Школа – дорога до знань.

Мета: пригадати що таке речення,  вчитися встановлювати межі речень, вдосконалювати вміння будувати речення за схемами, сюжетними малюнками; розвивати усне мовлення,  увагу, спостережливість пізнавальні інтереси; виховувати  повагу до школи.

Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення.

Обладнання: зошит з розвитку  мовлення С.Л. Клименчук, А.А. Чикваная.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ.Актуалізація опорних знань

  1. Робота з віршем Іванни Блажкевич «Перший дзвінок»
  • Прочитайте вірш.
  • З яким настроєм діти прийшли до школи?
  • У яких рядках вірша про це йдеться?
  • Скільки речень у вірші?
  • З чого вони складаються?
  1. Робота в парах
  • Знайдіть і прочитайте речення у якому шість слів.
  • Знайдіть у вірші і запишіть речення що відповідає схемі.

І_____    ______  _______  _   ______.

  1. Загадки
  • Прочитайте і відгадайте загадки.
  • Складіть речення зі словами відгадками

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Ви вже здогадались, що сьогодні ми з вами будемо говорити про школу. На уроці ми пригадаємо що таке речення, з чого воно складається, будемо встановлювати межі речень,потренуємось будувати речення за малюнками та складати тексти.

ІV. Опрацювання нового матеріалу

  1. Бесіда
  • Пригадайте, з чого складається наше мовлення?
  • Так, з речень. А що вони виражають?
  • Як записують слова  у реченні?
  • Давайте з вами запишемо, з яким шкільним приладдям ви прийшли до школи. Продовжіть речення :

У моєму портфелі є книжки, 

  1. Робота в парах
  • Побудуйте і запишіть прислів’я з «розсипаних» слів. Поясніть, як ви його розумієте?
  1. Диференційоване завдання
  • Ознайомтеся з текстом. Чи помітили ви щось дивне?
  • Чого не вистачає у нашому тексті?
  • Давайте спробуємо встановите межі речень у нашому тексті і поставити відповідні знаки.
  1. Робота з малюнками.
  • Розгляньте малюнки. Хто зображений на малюнках?
  • Доберіть слова, близькі за значенням. Запишіть їх.

V Узагальнення і систематизація знань

  • Подивіться ще раз на малюнки. Складіть речення за малюнками.
  • Молодці. А тепер спробуємо з цих речень побудувати розповідь і дібрати до тексту заголовок.

VІ. Підсумок уроку.

  • Молодці. Ви сьогодні добре попрацювали.
  • Що було цікавого на уроці?
  • Чи виникали у вас труднощі? З чим?
  • Який настрій залишився у вас після уроку?

 

docx
Додано
12 вересня 2018
Переглядів
1933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку