Даний матеріал допоможе ознайомити учнів з утворенням трицифрових чисел з розрядних чисел, з розв'язанням задачі на час; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички.
3-А клас 13.12.2013.
Тема: Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків
та одиниць. Назви розрядних чисел І, ІІ, ІІІ розрядів.
Задачі на час.
Мета: ознайомити учнів з утворенням трицифрових чисел з розрядних чисел, з розв’язанням задачі на час; розвивати логічне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички.
Хід уроку
1.Аутотренінг
2. Створення психологічної готовності
Я бажаю вам добра!
Якщо вам буде важко… я допоможу.
II. Контроль, корекція і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання.
Слайд 11) Гра «Перевір себе».
2. Усні обчислення.Слайд 2
1) Вставити пропущені числа.
157, …, …, 160, 161, …, …, 164, 165, 166, …, …, 169, … .
2) Назвати «сусідів» чисел.
95, 111, 105, 120.
3) Полічіть від 135 до 147, від 152 до 161.
4) Полічіть у зворотному порядку від 900 до 888,
від 790 до 775.
2.Каліграфічна хвилинка.
1)Запиши цифрами Слайд 3
III. Вивчення нового матеріалу Слайд 4
Слайд 5
Запиши в зошит утворене число.
2.Назвати, розкласти на розрядні доданки і записати.(3 учні біля дошки) Скільки у числах 293, 609, 850 сотень, десятків, одиниць?
Слайд 7
3.Фізкультхвилинка.
Дівчинка русява. Слайд 8
IV. Закріплення вивченого матеріалу
Слайд 9
Перша задача усно.
№ 485 запис.
12 год 50 хв
40 хв
12 год 10 хв
2.Робота над задачею № 484.
Слайд10
Зі слів учнів учитель записує умову задачі в таблицю.
— У багатьох задачах йшлося про три взаємопов’язані між собою величини: ціну, кількість, вартість, загальну масу, масу одного предмета та ін. Сьогодні ми знайомимось із задачею на спільну роботу. Три величини в таблиці теж взаємопов’язані.
Якщо 1 токар за годину виготовляє 4 деталі, а другий — 3, то що звідси можна дізнатись? (Скільки деталей вони виготовляють разом.)
— А якщо ми будемо знати, скільки деталей вони виготовлятимуть разом за годину, і знаємо, що їм треба виготовити 42 деталі, про що тепер можна дізнатись? (Скільки часу вони працюватимуть разом.)
Запис розв’язання задачі на дошці й у зошитах.
V. Підсумок уроку
— З яким новим типом задачі ознайомилися на уроці?
— Як ви вважаєте, чи більше користі принесе спільна, дружня робота?
VI. Домашнє завдання
№ 486, 487.
Слайд11