Конспект уроку в 1 класі "Закріплення букви «це». Опрацювання казки «Родичі» та вірша В.Лучука «Уставати рано треба»"

Про матеріал

Тема: Закріплення букви «це». Опрацювання казки «Родичі» та вірша В.Лучука «Уставати рано треба».

Мета: - закріпити знання учнів про букву «це» та її звукові значення;

  • Ø формувати свідомі навички читання слів з буквою «це»; читацьку компетентність;
  • Ø розвивати мовлення, мислення, фонематичний слух, увагу, позитивні мотиви навчання;
  • Ø виховувати потреби у систематичному читанні як засобі пізнання світу та загальнокультурного розвитку, патріотичні почуття.
  • Тип уроку: закріплення вивченого звука й букви.
  • Методи навчання:
  • - словесні: бесіда, пояснення, розповідь;
  • Ø наочні: ілюстрація;
  • Ø практичні: метод вправ.
  • Інтерактивні методи: «Мозковий штурм», проблемний метод, Незакінчене речення.
  • Здоров'язберігаючі технології : фізкультхвилинка, гімнастика для очей.
  • Міжпредметна інтеграція: основи здоров'я, природознавство.
  • Обладнання: букви, Букварик, «Читайлики», надпис «АЛФАВІТІЯ», буква «ЦЕ»(2), алфавіт, фішки із звуковими позначками , слова ЦІНА, ЦУКЕРКА (роздруковані букви).
Перегляд файлу

 

Тема: Закріплення букви  «це». Опрацювання казки «Родичі» та вірша           В.Лучука «Уставати рано треба».

Мета: - закріпити знання учнів про букву «це» та її звукові значення;

  • формувати свідомі навички читання слів з буквою «це»; читацьку компетентність;
  • розвивати мовлення, мислення, фонематичний слух, увагу, позитивні мотиви навчання;
  • виховувати потреби у систематичному читанні як засобі пізнання світу та загальнокультурного розвитку, патріотичні почуття.

Тип уроку: закріплення вивченого звука й букви.

Методи навчання:

           -    словесні: бесіда, пояснення, розповідь;

  • наочні: ілюстрація;
  • практичні: метод вправ.

Інтерактивні методи: «Мозковий штурм», проблемний метод, Незакінчене речення.

Здоровязберігаючі технології : фізкультхвилинка, гімнастика для очей.

Міжпредметна інтеграція: основи здоров’я, природознавство.

Обладнання: букви, Букварик, «Читайлики», надпис «АЛФАВІТІЯ»,  буква «ЦЕ»(2), алфавіт, фішки із звуковими позначками , слова ЦІНА, ЦУКЕРКА (роздруковані букви).

 

 

 

 

                                                      Хід уроку

І. Організація класу:

1.Привітання:

Ось дзвінок сигнал нам дав

Працювати час настав!

2.Привітання з гостями.

Любі друзі, у наш клас 
Завітали люди щирі. 
Привітаймо в добрий час 
Гостей посмішкою й миром.(Добрий день)

3.Девіз уроку читання (хором):

Красиво читаємо,

Чітко відповідаємо

Мовлення своє розвиваємо!

ІІ. Оголошення теми і мети уроку:

  • Діти, ми з вами продовжуємо подорожувати країною Алфавітією і знайомство зі всіма її жителями. І ось сьогодні ми знову завітаємо до букви «це», продовжимо навчатись читати слова з цією буквою, розвивати мовлення; прочитаємо казку «Родичі».

ІІІ. Повторення і закріплення раніше вивченого:

  1. «Мозковий штурм»
  • А нагадайте мені, скільки жителів у місті «Алфавітія»?
  • Давайте згадаємо, які букви ми вже вивчили (повторення алфавіту)
  • На які дві групи поділяють звуки? (голосні і приголосні)
  • Назвіть голосні звуки.
  • А приголосні на які дві групи діляться? (тверді і м’які)
  • Як позначають на звуковій моделі голосні звуки, приголосні м’які, приголосні тверді?
  • Давайте згадаємо закон країни Алфавітії:

Букви ми читаємо і пишемо

Звуки ми чуємо і вимовляємо!

2.Мотивація навчальної діяльності. Проблемний метод.

  • Діти, а уявіть, щоб трапилось якби в одну мить зникла країна Алфавітія, щоб трапилось?
  • Так для чого нам треба знати букви?

ІV. Вправи на розвиток читання і мовлення:

  1. Розучування скоромовки.

У крамниці продавець загубив свій олівець.

- Який останній звук у слові продаваЦЬ? А у слові олівеЦЬ?

- Що спільного в цих звуків?Що їх робить м’якими?

       2.Читання складів «зірочка».

     - Діти, буква це принесла нам із вами незвичайну зірочку, прочитаймо її.

     - А хто швидше зможе?

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 3.Читання слів «веселі хмаринки».

  • Ще буква це, приготувала для нас веселу пірімідку з хмаринок, прочитаймо її.

      

 

 

 

 

 

 

 

4. Гра «Друкарі». Робота в парах.

      - Тепер наше завдання надрукувати слова з хмаринок:

ЦУКЕРКА і ЦІНА. Хто швидше впорається утворює будиночок. (одна пара працює біля дошки)

-А зараз побудуйте звукову модель слова ЦІНА.(один біля дошки)

Фізкультхвилинка

V. Застосування набутих знань умінь і навичок.

 1.Робота за Букварем (ст. 114-115)

1) Опрацювання казки «Родичі»

  • Читання казки вчителем
  • Зараз я вам прочитаю казку,а ви скажете, які герої виявилися родичами?
  • Словникова робота
  • закопилила губи – надулася
  • барвисте платтячко – різнокольорове
  • не цурайся свого роду – не зневажай свій рід
  • Бесіда за прочитаним
  • Хто головні герої казки?
  • Що запитав Буряк у Цукерки?
  • Що відповіла Цукерка?
  • Чи ввічливою вона була?
  • Що пояснила тітка Цибулина?
  • Як пов’язана Цукерка з Буряком?
  • Як би ви себе повели на місці цукерки?
  • Щоб їй порадили?
  • Чого вчить нас ця казка?
  • Читання тексту «Дощиком»
  • До кого на парту потрапляє буква ЦЕ, той і читає.
  • Робота за малюнком.
  • Кого бачите на малюнку?

2)Творче завдання. Опрацювання вірша «Уставати рано треба»

- Деякі учні отримали цікаве завдання на урок – вивчити вірша. І зараз ми послухаємо хто і як впорався.

 

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

- В гості до якої букви ми ходили?

 - Що цікавого робили на уроці?

 - Чого  навчилися?

  • Вербальне оцінювання роботи учнів на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку