Навчання грамоти. Читання. 1 клас
Тема. Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. Соціальний розвиток.
Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби.
Навчання грамоти. Читання. 1 клас
Тема. Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. Соціальний розвиток.
Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби.
Обладнання: малюнки,лего, картки зі звуко-складовими моделями; фішки для моделей.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Віршоване привітання
Добрий день, дорогі друзі!
Добрий день!
На вас чекає гарний день.
Бачу, всі веселі і здорові
До уроку всі готові?
(Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.)
ІІ. Актуалізація опорних ЗУН
Ос, ос, ос — пил збирає... (пилосос).
Он, он, он — подзвонив... (телефон).
Ина, ина, ина — пере... (пральна машина).
Ник, ник, ник — продукти зберігає... (холодильник).
Ізор, ізор, ізор — ми дивились... (телевізор)
2.Гра «Збери листочки»
(завдання учнів розкласти листочки по кошикам на вивчені голосні та приголосні звуки) (кошик та листочки)
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
Ви — школярі, а навчання — це наполеглива праця. Та у вільний час усі дітлахи люблять погратися. Деяких ігор вас навчили дорослі, а деякі ви вигадуєте самі. Ось і сьогодні ми будемо з вами грати в різноманітні ігри,виконуючи завдання ми будемо разом з вами відкривати частинки пазлу, а наприкінці уроку на вас чекає сюрприз. (пазл)
ІV. Узагальнення вивченого матеріалу
(Учні сідають в коло та починають читати промінчикові схеми,на вивчений матеріал Н). (схеми,малюнки сонечка)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
(учні,працюючи в парі з конструктора лего складають букви,які показує вчитель ЛА,УЛ,ЛІ,ОЛ).(дерево з листочмами)
(Вчитель роздає кожній групі по кошику,завдання дітей покласти в кошик малюнки,в назвах яких є буква М). «Малюнок з буквою М»
ФІЗКУЛЬТПАУЗА ДЛЯ ОЧЕЙ
(Діти вибирають самостійно букви,називаючи їх та прикріпляють на голки їжака).(їжачок та яблука)
V. Підсумок уроку
1. Вправа «Мікрофон» (мікрофон)
- Чи сподобався вам урок?
- Що найбільше запам’яталось?
- З яким настроєм ви закінчуєте урок?