Урок навчання грамоти. Читання (1 клас)

Про матеріал

Навчання грамоти. Читання. 1 клас

Тема. Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. Соціальний розвиток.

Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби.

Перегляд файлу

Навчання грамоти. Читання. 1 клас

Тема. Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. Соціальний розвиток.

Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби.

Обладнання: малюнки,лего, картки зі звуко-складовими моделями; фішки для моделей.

Хід уроку

І. Організаційний момент

   1. Віршоване привітання

Добрий день, дорогі друзі!

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові?

(Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.)

ІІ. Актуалізація опорних ЗУН

  1. Читання чистомовки

Ос, ос, ос — пил збирає... (пилосос).

 Он, он, он — подзвонив... (телефон).

 Ина, ина, ина — пере... (пральна машина).

 Ник, ник, ник — продукти зберігає... (холодильник).

Ізор, ізор, ізор — ми дивились... (телевізор)

2.Гра «Збери листочки»

(завдання учнів розкласти листочки по кошикам на вивчені голосні та приголосні звуки) (кошик та листочки)

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

     Ви — школярі, а навчання — це наполеглива праця. Та у вільний час усі дітлахи люблять погратися. Деяких ігор вас навчили дорослі, а деякі ви вигадуєте самі. Ось і сьогодні ми будемо з вами грати в різноманітні ігри,виконуючи завдання ми будемо разом з вами відкривати частинки пазлу, а наприкінці уроку на вас чекає сюрприз. (пазл)

ІV. Узагальнення вивченого матеріалу

  1. «Читання в колі»

(Учні сідають в коло та починають читати промінчикові схеми,на вивчений матеріал Н). (схеми,малюнки сонечка)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Гра «Збери літеру» (робота в парах.)

(учні,працюючи в парі  з конструктора лего складають букви,які показує вчитель ЛА,УЛ,ЛІ,ОЛ).(дерево з листочмами)

  1. Гра «Склади кошик» (робота в групах.)

(Вчитель роздає кожній групі по кошику,завдання дітей покласти в кошик малюнки,в назвах яких є буква М). «Малюнок з буквою М»

ФІЗКУЛЬТПАУЗА ДЛЯ ОЧЕЙ

  1. Гра «Нагодуй їжачка»

(Діти вибирають самостійно букви,називаючи їх та прикріпляють на голки їжака).(їжачок та яблука)

V. Підсумок уроку

   1. Вправа «Мікрофон» (мікрофон)

- Чи сподобався вам урок?

- Що найбільше запам’яталось?

- З яким настроєм ви  закінчуєте урок?

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 листопада 2018
Переглядів
1940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку