19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Конспект уроку «Я і Україна. Довкілля» для 3 класу на тему «Про крейду»

Про матеріал

Тема: «Про крейду».

Мета: ознайомити учнів з елементарними знаннями про крейду; виробити уявлення про значення крейди у природі і цінність її для людей; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес до природи, бажання досліджувати і вивчати природу.

Обладнання: зразки крейди, мармуру.

Перегляд файлу

Конспект уроку

«Я і Україна. Довкілля» для 3 класу на тему

«Про крейду»

 

 

Тема: «Про крейду».

Мета: ознайомити учнів з елементарними знаннями про крейду; виробити уявлення про значення крейди у природі і цінність її для людей; розвивати вміння аналізувати,  порівнювати, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес до природи, бажання досліджувати і вивчати природу.

Обладнання: зразки крейди, мармуру.

 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

ІІ. Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок

  Фронтальне опитування.

  •  Що таке гірські породи?
  • У яких станах можуть перебувати гірські породи?
  • Які гірські породи використовуються у будівництві?

ІІІ. Постановка цілей і завдань уроку, загальна мотивація уроку

Розповідь вчителя з елементами бесіди і використанням зразків крейди та мармуру.

IV. Засвоєння нових знань, умінь і навичок

  1. Крейда – це залишки живих істот, які жили багато мільйонів років тому. Крейда, зубний порошок, зубна паста, фарби, пудра, мармур широко використовується в господарській діяльності людини та в побуті, а об’єднує всі ці матеріали те, що вони складаються із величезної кількості решток маленьких морських тварин.

 Діти читають відомості про крейду в книжці (с. 40-41).

Фізкультхвилинка

Щось не хочеться сидіти,

Треба трішки відпочити.

Руки — вгору, руки — вниз.

На сусіда подивись.

Руки — вгору, руки — в боки

І зроби чотири кроки.

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть.

Розведіть їх в сторони.

Плесніть діти, кілька раз.

За роботу — все гаразд.

V. Систематизація, узагальнення, засвоєння знань, умінь і навичок

  1) Ми знаємо вапняки у вигляді:

  1. крейди,
  2. мармуру.

   2) Бесіда.

  • Як утворились вапняки?
  • Як використовують вапняки в господарстві, у побуті?
  • Назвіть відомі вам вапняки. Поясніть різницю між ними.

VI. Застосування засвоєних знань, умінь і навичок

Бесіда.

  1. Як добуваються вапняки?
  2. Що легше зруйнувати: крейду чи мармур?

Домашнє завдання

 Проведіть вдома дослід: «Що буде, якщо капнути на вапняк оцет?». Виконувати під наглядом (чи і з допомогою) батьків.

VII. Підсумок уроку

 Вчитель проводить оцінювання учнів за даною темою.

 

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку