Тема: «Про крейду».
Мета: ознайомити учнів з елементарними знаннями про крейду; виробити уявлення про значення крейди у природі і цінність її для людей; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес до природи, бажання досліджувати і вивчати природу.
Обладнання: зразки крейди, мармуру.
Конспект уроку
«Я і Україна. Довкілля» для 3 класу на тему
«Про крейду»
Тема: «Про крейду».
Мета: ознайомити учнів з елементарними знаннями про крейду; виробити уявлення про значення крейди у природі і цінність її для людей; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес до природи, бажання досліджувати і вивчати природу.
Обладнання: зразки крейди, мармуру.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок
Фронтальне опитування.
ІІІ. Постановка цілей і завдань уроку, загальна мотивація уроку
Розповідь вчителя з елементами бесіди і використанням зразків крейди та мармуру.
IV. Засвоєння нових знань, умінь і навичок
Діти читають відомості про крейду в книжці (с. 40-41).
Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трішки відпочити.
Руки — вгору, руки — вниз.
На сусіда подивись.
Руки — вгору, руки — в боки
І зроби чотири кроки.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Розведіть їх в сторони.
Плесніть діти, кілька раз.
За роботу — все гаразд.
V. Систематизація, узагальнення, засвоєння знань, умінь і навичок
1) Ми знаємо вапняки у вигляді:
2) Бесіда.
VI. Застосування засвоєних знань, умінь і навичок
Бесіда.
Домашнє завдання
Проведіть вдома дослід: «Що буде, якщо капнути на вапняк оцет?». Виконувати під наглядом (чи і з допомогою) батьків.
VII. Підсумок уроку
Вчитель проводить оцінювання учнів за даною темою.