Урок англійської мови для 2 класу за темою "Let’s have fun" скадений до підручника О. Карпюк і відповідає навчальній програмі. Склала Тетяна Бондаренко, вчитель англійської мови, сш №3, Подільський район м.Київ
Тема: Let’s have fun
Підтема: My favourite toy
Мета:
Загальноосвітня: повторити мовні вирази знайомства, вітання та прощання; формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми; учити читати; закріплювати графічні навички, формувати вміння розповідати про улюблену іграшку;
Розвивальна : розвивати комунікативні здібності дітей; зацікавити мовою, яку вивчають;
Виховна: викликати в дітей бажання вчитися; вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, під час парної роботи — повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці;
Практична: введення нових ЛО, продовжувати вчити вживати неозначений артикль a/an, утворювати множину іменників; розвивати ДМ та ММ.
Засоби навчання: Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти.-Тернопіль: “Видавництво Астон”, 2019. слайди -картинки, відеоролик для динамічної паузи (https://www.youtube.com/watch?v=oUGsMV-rphw).
№ п/п |
Етап, мета, прийоми |
Зміст роботи |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
|
Організаційний прийом, привітання, повідомлення мети
Warming-up Фонетична зарядка.
Speaking Бесіда
Опитування вивчених слів (рівень словосполучення) (рівень речення)
Ігровий Game “Funny numbers”
Grammar Reproduction a/an articles
Reproduction plural form of the noun
Writing Test Фізхвилинка Активні рухи (відео) Vocabulary (ex.1, p.28) Guess the meaning
Pronounciation
Making up the sentences
Заключний Слово вчителя
|
Організація початку уроку. Привітання.
T: Good morning, children! Sit down! Тепер привітайтесь один із одним і потисніть руки при цьому. The topic of today’s our class is “My favorite toy”. We are going to train our tongue, learn new words, repeat numbers, make plurals, the usage of the articles. Speak about you favourite toys.
T:Let’s remember our exercises for the tongue. (Вчитель розповідає казку, діти відтворюють відповідні звуки. Одного разу вночі розігралася негода. Дув сильний північний вітер: [u-u-u]. Mr Tongue прокинувся від того, що сильно грюкали вхідні двері: [w-w-w]. Він щільно закрив дверіi намагався заснути. Пішов сильний дощ, i його краплі застукали по вікну: [b-b-b], [р-р-р]. Mr Tongue слухав, як стукали краплі, i непомітно заснув.)
T: What is your favourite toy? P1: I like… T: Is it nice? P1: Yes, it is. T:…. P2:…. (Вчитель в режимі опитування P1,P2,P3… дає словосполучення для перекладу). Гарний день, красива дівчинка, гарний хлопець, добрий вчитель, сильний тато, стара історія, готувати пиріг… Я готую банановий пиріг. Я бачу гарну дівчинку. Це – гарний хлопчик. Вона-добра вчителька….
(Children are in the circle. One their palm is turned up, another is turned down. Children put one palm on the top of their classmate’s palm, the other is under the other classmate’s palm. Then one by one say the numbers in order, putting their top palm to the nearest neighbour’s palm. )
T: Now, let’s remember the words and their friends a or an. (Вчитель показує слайди на дошці з зображенням вивчених іменників, діти називають слово з відповідним артиклем). T: How can we make many of the thing? ( Вчитель показує слайди на дошці з зображенням вивчених іменників, діти називають слово у множині).
(діти на листочках слова у множині)
T: Let’s have a rest ( Пісенька “I am a cherry…) https://www.youtube.com/watch?v=oUGsMV-rphw
T: Today we also learn some new words. Look at the smartboard and guess the meaning of the words.( Діти дивляться на дошку і за картинками вгадують значення слова). T: Repeat after me the words ( спочатку всі разом, потім в рендомному порядку) T: Finish the sentences. I’ve got a… He has got a … They have got a …etc
T: You’re so great students. You’ve worked hard. What have you done during our class today? Your home task is ex.7, p.29 to tell about the toys you have got |