Конспект Уроку з фізичного навчання для 6 класу

Про матеріал
Конспект уроку для 6 класу, з модуля "Баскетбол", практиканта четвертого курсу, Обласного коледжу "Кременчуцької гуманітарно-технологічної академії" ім. А. С. Макаренка, Синиці Миколи Миколайовича.
Перегляд файлу

Конспект затверджую___________

До заняття допускаю____________

 

 

 

План-конспект

заняття з фізичного виховання

для учнів 6 -А класу

Кременчуцької гімназії №1

студента групи ФК-31Б

Обласного коледжу «Кременчуцької гуманітарно-технологічної академії

Імені А.С.Макаренка» Полтавської обласної ради

Синиці Миколи Миколайович

 

 

 

Дата: 01.02.2023

Модуль: Баскетбол

Завдання уроку:

1. Т/Б. Повторити техніку виконання переміщення, зупинки стрибком, повороти.

2. Повторити техніку виконання ведення м'яча на місці та у русі.

3. Сприяти розвитку спритності та швидкості за ЗФП та СФП.

Місце проведення: дистанційно.

Інвентар: м'ячі, секундомір.

Література: https://naurok.com.ua/rekomendaci-po-provedennyu-urokiv-z-fizichno-kulturi-91310.html

https://naurok.com.ua/cikl-urokiv-iz-basketbolu-dlya-uchniv-7-ih-klasiv-131640.html

 

 

 

 

 

Аналіз провів: Сандуляк Джада

Оцінка___________

Підпис___________

 

 

 

 

 

 

 

Назва, опис вправи

Доз-я

ОМВ

I

Підготовча частина

10-12’

Фронтальний метод організації учнів,

Почерговий, одночасний спосіб виконання вправ

1.

Шикування.

30”

В 1 шеренгу вздовж лінії за зростом

2.

Привітання.

10”

Чітко і голосно

3.

Повідомлення завдань, вимір ЧСС.

1’

Готовність організму учнів до уроку (80-85 у\с).

4.

 

 

Інструктаж з  Т.Б. під час заняття баскетболом.

 

2’

 

Виконувати  вправи за командою вчителя, зберігати темп, бути уважним при виконанні вправ з м’ячем. Провітрити приміщення, перед початком уроку. Одягнути зручний одяг. Прибрати зайві речі.

Під час повітряної тривоги покинути конференцію, та пройти у найближче укриття.

5.

Різновиди ходьби і пересувань:

 

- звичайним кроком.

 

- на носках, руки на пояс.

 

 

- на п’ятах, руки за голову.

3’

 

1’

1’

1’

Стежити за поставою учнів, руки на пояс.

Дотримання рівняння.

 

Нога ставиться на передню частину ступні, п'ятка не торкається поверхні.

Нога ставиться на п'яту, передня частина ступні не торкається поверхні.

6.

 

 

 

Різновиди бігу:

-         звичайний;

 

 

-         приставним кроком

(лівим, правим боком);

 

 

-         спиною вперед.

 

4’

1’

1’

1’

1’

Одночасний метод виконання.

  1. Нахил тулуба при бігу не перевищує 4-5°.

Виконують на зігнутих ногах; перший крок роблять ногою, відповідною до напрямку руху, другий крок приставний.

Правильні рухи стопи.

Утримувати спину рівно під час руху.

7.

Вправи на відновлення дихання

1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).

 

Перешикування з колони по одному в колону по два

 

1’

 

 

 

 

 

1’

Вдих через ніс, видих через рот,

привести організм у відносно спокійний стан

8.

Комплекс ЗРВ на місці з м’ячем

7’

Одночасний спосіб виконання.

1.

В.п. -  Вузька стійка, м’яч вперед.

1. Нахил голови вперед.

2. Нахил голови назад.

3. Нахил голови вліво.

4. Нахил голови вправо.

4-6р.

Дотримуємося

повної амплітуди рухів.

2.

В.п. – Вузька стійка, м’яч вгорі.

1-4. Коло м’ячем в лицевій площині вправо.

5-8. Коло м’ячем в лицевій площині вліво.

4-6р.

Міцно утримувати м’яч.

 

3.

В.п. – Середня стійка, м’яч внизу.

1. Права назад на носок, м’яч вгору.

2. В.п.

3. Ліва назад на носок, м’яч вгору.

4. В.п.

6-8р.

Контролювати чіткість та правильність виконання вправи.

4.

В.п. – Середня стійка, м’яч  за головою.

1. Нахил, м’яч вперед.

2. В.п.

6-8р.

Руки не згинати в ліктях.

Чіткість виконання вправи.   

 

5.

В.п. – Вузька стійка, м’яч знизу.

1. Випад правою вправо, м’яч вперед.

2. В.п.

3. Випад лівою в вліво, м’яч вперед.

4. В.п.

6-8р.

Відведення прямих рук в сторону.

 

6.

В.п. – Широка стійка, м’яч внизу.

1. Присід, м’яч вперед.

2. В.п.

6-8р.

Міцно утримувати м’яч.

Спина рівна.

7.

В.п. – Середня стійка, м’яч затиснутий між гомілками, руки на поясі.

1-4. Чотири пружних стрибки на двох.

8-10р.

Стрибки на носках.

 

8.

В.п. -  Вузька стійка, з м’яч вперед.

1. Стрибок вперед, м’яч вгору.

2. Стрибком у В.п.

3. Стрибок назад, м’яч вгору.

4. Стрибком у В.п.

5. Стрибок вправо, м’яч вгору.

6. Стрибком у В.п.

7. Стрибок вліво, м’яч вгору.

8. Стрибком у В.п.

10 р.

Спина пряма, ноги не відриваються від підлоги.

9.

Вправи на відновлення дихання

1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).

1’

Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан.

10.

Спеціальні бігові вправи баскетболіста:

  • - біг приставним кроком правим-лівим боком;
  • - біг до фішки, назад спиною;
  •  
  • - «Драбинка».

4’

 

2х8м

 

2х8м

 

2х8м

 

2х8м

 

2х8м

Потоковий спосіб виконання.

 

 

Звернути увагу на роботу ніг

 

 

Дивитись через ліве плече.

 

Дріботливий біг правим (лівим) боком, позиція ніг чередується

Слідкувати за постановою ніг, рук.

Відновлення дихання.

Звернути увагу на роботу ніг та рук.

 

11.

Основна частина

30’

Фронтальний метод організації учнів, Одночасний спосіб виконання.

12.

Завдання 1.

  • Т/Б. Повторити техніку переміщення, зупинки стрибком, повороти.

10’

 

 

Фронтальний метод організації учнів,  одночасний, почерговий спосіб виконання.

 

Повторити техніку виконання зупинка стрибком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- ходьба, зупинка стрибком за сигналом.

 

- повільний біг, зупинка стрибком за сигналом.

- зупинка стрибком після ловлі м'яча.

 

 

- зупинка стрибком після ведення м'яча.

5’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10р

 

10р

 

10р

 

10р

 

Зупинку стрибком можна виконувати як з м'ячем, так і без нього. Після розбігу гравець відштовхується ногою і робить невисокий стрибок по ходу руху. Плечі в польоті відводяться трохи назад. Приземлення здійснюється одночасно на обидві ноги, або спочатку на одну ногу з подальшою постановкою іншої. Тулуб при цьому розвертається в сторону тої ноги, яка стоїть трохи позаду (опорна нога). На неї припадає більша частина ваги тіла. Чим швидше пересувається гравець, тим сильніше згинається при зупинці ноги.

 

 

Після розбігу відштовхнутись ногою і зробити невисокий сланкий стрибок по ходу руху.

Плечі в польоті відводяться трохи назад.

Приземлення здійснюється або одночасно на обидві ноги, або спочатку на одну ногу з подальшою постановкою інший.

Плечі в польоті відводяться трохи назад.

1.

Повторити техніку виконання поворотів на місці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- повороти вперед з імітацією передачі

 

- повороти назад з імітацією передачі

 

- виконання поворотів після зупинки стрибком з імітацією передачі

5’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10р

 

 

10р

 

 

10р

Повороти можна виконувати як з м’ячем, так і без нього для відриву від опіки захисника та укривання м’яча від виривання та вибивання. Є два способи поворотів - вперед і назад. Поворот вперед виконують переступанням в ту сторону, куди баскетболіст обернений лицем, поворот назад – у бік, куди він обернений спиною.

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи.

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи.

 

Контролювати рух м’яча, координацію руху.

 

Завдання 2.

Повторити техніку виконання  ведення м'яча на місці та у русі.

Перешикування в колону по 2

10’

 

Фронтальний метод організації учнів,  одночасний, почерговий спосіб виконання.

2.

- ведення м’яча на місці.

3’

Учні виконують ведіння «зручною рукою», одночасно виконуючи прийом м’яча, потім передачу м’яча.

 

- ведення м’яча човниковим бігом, правою рукою та лівою рукою.

3’

Вперед ведемо м’яч правою рукою, назад повертаємось лівою.

Звернути увагу що, при передачі м’яча з правої на ліву руку, м’яч в дві руки не береться,бо це подвійне ведення. 

Чіткість виконання вправи.

 

- ведення м’яча в русі зі зміною напрямку за сигналом,правою та лівою рукою.

4’

Ведення виконується в швидкому темпі.

 

Завдання 3.

Сприяти розвитку спритності та швидкості за ЗФП та СФП.

10’

Фронтальний метод організації учнів,  одночасний, почерговий спосіб виконання.

3.

Стрибки з поворотами на 90,з веденням одного.

30’’

Слідкувати за правильністю поворотів.

1.

В.п. Упор у стіну,біг згинаючи ноги вперед.

6-10с.

Максимальний темп виконання.

 

 

2.

1. Біг вперед і назад із зміною напрямку. Виконавець робить три кроки вперед, два кроки назад.

10р.

Максимальний темп виконання.

3.

Стрибки з ноги на ногу по сходинках.

10р.

Слідкувати за правильністю стрибків.

4.

Швидкий біг по прямій із поворотом за сигналом ліворуч, праворуч

10р.

Слідкувати за праивльністю виконання повортів.

5.

Ходьба із вправами на відновлення дихання

1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).

1’

Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан.

2.

Заключна частина

3-5’

Фронтальний метод організації учнів.

ІІІ

Шикування в шеренгу.

30’’

За ранжиром, вздовж бічної лінії майданчика.

1.

Гра на увагу «Світлофор».

 

2’

Діти виконують вправи.

На червоний - стій,

На зелений - стрибки ,

На жовтий - присідання. 

2.

Підведення підсумків уроку.

1’

Відзначити кращих учнів

3.

Домашнє завдання.

 

1’

Хлопці:15 вистрибувань з присіду.

Дівчата:10 вистрибувань з присіду

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
18 лютого
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку