Тема: Ознайомлення з поняттями «коло», «колона», «шеренга», «інтервал». Постановка корпусу, рук, ніг, голови.
Мета: укріпити здоров'я учнів, формувати правильну поставу, сприяти профілактиці плоскостопості; вироблення гарної ходи, вміння відтворювати ритмічні рухи.
Хід уроку
І. Вступна частина (15 хв.)
1. Організаційний момент: емоційне привітання, побажання хорошого настрою, інструктаж з техніки безпеки.
Знову день почався, діти,
Всі зібрались на урок.
Тож пора нам поспішити –
Кличе в подорож дзвінок
- Доброго дня, дорогі учні. Я рада вітати вас сьогодні у хорошому настрої та з позитивними емоціями. Перед тим, як ми розпочнемо наш урок, я пропоную повторити правила поведінки під час заняття.
1. Всі учні повинні мати хореографічну форму та взуття.
2. Перед початком уроку необхідно зняти всю біжутерію та годинники.
3. Забороняється приносити у хореографічний зал сторонні речі та предмети.
4. Забороняється без дозволу вчителя заходити та перебувати у хореографічному залі.
5. Не відволікатися самим і не відволікати інших сторонніми розмовами.
6. Виконувати лише ті завдання та вправи, які задані вчителем.
7. Обов'язково попередити вчителя про погане самопочуття або травмування під час уроку.
Тема: Ознайомлення з поняттями «коло», «колона», «шеренга», «інтервал». Постановка корпусу, рук, ніг, голови.
Мета: укріпити здоров’я учнів, формувати правильну поставу, сприяти профілактиці плоскостопості; вироблення гарної ходи, вміння відтворювати ритмічні рухи.
Хід уроку
І. Вступна частина (15 хв.)
1. Організаційний момент: емоційне привітання, побажання хорошого настрою, інструктаж з техніки безпеки.
Знову день почався, діти,
Всі зібрались на урок.
Тож пора нам поспішити –
Кличе в подорож дзвінок
- Доброго дня, дорогі учні. Я рада вітати вас сьогодні у хорошому настрої та з позитивними емоціями. Перед тим, як ми розпочнемо наш урок, я пропоную повторити правила поведінки під час заняття.
1. Всі учні повинні мати хореографічну форму та взуття.
2. Перед початком уроку необхідно зняти всю біжутерію та годинники.
3. Забороняється приносити у хореографічний зал сторонні речі та предмети.
4. Забороняється без дозволу вчителя заходити та перебувати у хореографічному залі.
5. Не відволікатися самим і не відволікати інших сторонніми розмовами.
6. Виконувати лише ті завдання та вправи, які задані вчителем.
7. Обов’язково попередити вчителя про погане самопочуття або травмування під час уроку.
2.Гімнастика для ніг (профілактика плоскостопості)
- піднімання на півпальцях на місці, не відриваючи носки від підлоги, намагаємося піднімати вище п’яти;
- ходьба на п’ятах , руки за спиною;
- ходьба на носках, руки за головою;
- перекати з п’ятки на носок, руки на поясі;
- підводитися на носки і опускатися на всю стопу.
3. Розминка по колу:
- перешикування з кола на лінії;
- танцювальний крок з носка;
- кроки на півпальцях;
- кроки на п’ятках;
- кроки з чергуванням півпальці - п’ятки;
- кроки з високим підніманням стегна;
- кроки на зовнішній та внутрішній стороні стопи;
- підскоки з високо піднятими колінами;
- галопом правим та лівим боком.
4. Вправа для вирівнювання дихання:
«ХВИЛЯ ДРУЖБИ»
( Вихідне положення — на початку або в середній частині уроку учні і вчитель утворюють коло, кожний надає поставі стрункого вигляду. На 1 -й такт вальсової музики вчитель з привітною мімікою на обличчі подає праву руку (вниз і від себе, долонею догори)учневі, який стоїть праворуч. На 2-й такт музики дитина виразним жестом вкладає в його долоню свою ліву долоню, відповідаючи адекватною мімікою. На 3-й такт ця дитина так само пропонує праву руку іншій особі — тому, хто стоїть праворуч від неї. Такт за тактом хвиля дружби прокочується по усьому колу і з’єднує дітей, наприклад, для очікуваної гри, танцю тощо.)
ІІ. Основна частина (20 хв.)
3. Вивчення рухів для нового танцю.
4. Ходьба з мішечком на голові для контролю правильної постави.
ІІІ. Заключна частина. Підсумок уроку (10 хв.)
Ось і пролунав дзвінок –
Закінчився наш урок.
За роботу – по заслузі,
Щиро дякую вам, друзі.