Конспект уроку з літературного читання 3 клас

Про матеріал
Конспект уроку літературного читання 3 клас Тема уроку: Наталія Клевцова « Арбітр» Мета уроку: розвивати комунікаційні навички учнів, критичне мислення, вміти відстоювати креативні рішення, уміння співпрацювати у групі. Обладнання: підручник літературного читання 3 класу, «шість капелюхів», ілюстрації до твору, словникові слова. Тип уроку: вивчення художнього твору
Перегляд файлу

Конспект уроку літературного читання 3 клас

 Тема уроку: Наталія Клевцова « Арбітр»

Мета уроку: розвивати комунікаційні навички учнів, критичне мислення, вміти відстоювати креативні рішення, уміння співпрацювати у групі.

Обладнання: підручник літературного читання 3 класу, «шість капелюхів»,  ілюстрації до твору, словникові слова.

Тип уроку: вивчення художнього твору

                                               Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація навчальної діяльності.
  1. Словникова робота перед читанням тексту оповідання Н.Клевцової «Арбітр».  Значення слова «арбітр»; у якій спортивній грі є арбітр (суддя); яка його роль у цій грі, що діти знають про футбол ( відповіді учнів).
  2. Пояснення значення термінів «інклюзивна освіта», «репетитор»; промовляння слів із тексту з правильним наголосом ( інвалідний, оточуючі, ушкодження, несприятливі, затратні, інклюзивна, обов`язково, напишімо, впроваджують, дзвякнув).
  1. Читання тексту оповідання вголос (учителем або учнями) із зупинками та обговоренням прочитаного.
  1. Про кого йде мова в оповіданні? Як звати головних героїв? У якому стані був спортивний майданчик у дворі?
  2. Яка ідея виникла у Кості? Які почуття були у мами Кості, коли вона дивилася на свого сина у інвалідному візку? Які емоції  переживала мама? Чи зустрічали ви, діти, людей у інвалідних візках?
  3. Як хлопчики відносились до Кості? Чи підтримували з ним дружбу? Чи радісно хлопчики зустрічали Костю? Про що розповів Артем? Поясніть значення слова «кмітливий».
  4. Про яку свою ідею розказав Костя хлопчикам? Чому Костя написав листа меру?  Що запропонував Сашко? Що означають у футболі червоні і жовті картки?
  1. Обговорення тексту оповідання після читання.
  1. Чим особливий текст?
  2. Яким ви уявляєте Костю (зовнішність, характер)?
  3. Що запропонував Костя? Чому хлопчики його підтримали?
  1. Обговорення теми «Спортивний майданчик у дворі» (технологія критичного мислення «шість капелюхів»).
  1. «Факти» -  Що я знаю з цього питання? ( «поле було нерівним, хлопці спотикалися, саморобні ворота, стертий контур поля»)
  2. «Емоції» - Які почуття виникли з цього приводу? ( хлопці грали у футбол, але умови для «дворового футболу» були несприятливі. Тому  багато  ушкоджень: діти боляче падали, дітей на майданчику було набагато. І можливо і Костя колись тут під час гри травмувався. Тому дуже сумно, що немає жвавої дитячої гри, дитячого галасу не чутно у дворі).
  3. «Проблема» - Які недоліки з того, що у дворі не було гарного спортивного майданчика?      ( відповіді учнів )
  4. «Позитив» - Які переваги? Що позитивного є у цієї проблеми? ( Костя спостерігав за друзями, знав біль, тому вирішив запропонувати хлопчикам свій проект реконструкції майданчика у дворі, написав листа меру. Хлопчики його ідею підтримали, підписали листа, об`єдналися у вирішенні проблеми)
  5. «Креатив» - А які ви можете запропонувати ідеї щодо спортивного майданчика у своєму дворі? (відповіді дітей)
  6. Завдання індивідуальне: намалювати свій проект спортивного майданчика, допомогти Кості та хлопчикам своїми ідеями.(Яке повинно бути покриття майданчика, обладнання, освітлення, озеленення, огородження, паркування велосипедів, місця для глядачів, стіл для пінг-понгу, футбольне поле, ворота та інші  спортивні знаряддя?)
  7. Представлення своїх ідей.
  8. «Висновки» - Чого досягли? Що робити далі? ( запропонувати проекти розбудови спортивного майданчика директору школи, батьківській громаді, місцевому керівництву, подати заяву на участь у громадському бюджеті)
  1. Підсумок уроку за оповіданням Н.Клевцової «Арбітр».
  2. Рефлексія. Бліц-опитування.
  • Як звати головних героїв оповідання?
  • Хто був арбітром?
  • У яку гру грали хлопчики?
  • Як називається форма навчання для дітей з особливими освітніми потребами?
  1. Домашнє завдання. 

 

Література

  1. Савчук А. Українська мова та читання : підручник для 3 класу закл.загал.серед.освіти . У 2 ч / А.Савчук. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 144с.

Перевірено на академічну доброчесність ( 99% оригінальності)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Михайліченко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня 2022
Переглядів
1137
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку