16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Конспект уроку з математики для 3 класу на тему "Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання чисел у межах 1000"

Про матеріал

Розробка уроку сприяє повторенню і закріпленню вмінь учнів додавати і віднімати трицифрові числа письмово та застосовувати ці вміння для розв'язування задач, рівнянь.

Перегляд файлу

Тема:   Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000.   Розв’язування рівнянь і задач на повторення. Знаходження периметра трикутника.

Мета:  повторити і закріпити вміння учнів додавати і віднімати трицифрові числа письмово та застосовувати ці вміння для розв’язання задач, рівнянь; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення;  виховувати  допитливість, доброзичливість, почуття товариськості  і взаємодопомоги.

Тип уроку:  урок повторення, закріплення і застосування знань, умінь та навичок.

Вид уроку:  урок-мандрівка

Обладнання:  презентація; картки з рівняннями; кольорові олівці і альбоми.

Хід уроку

І.  Організація класу

Привітання

Усміхнемося сонечку:

Здрастуй золотаве!

Усміхнемося один одному,

Погляньмо ласкаво!

Хай сьогодні в кожне серце

Миколай додасть тепла!

А ми гостям усміхнемося

Побажаємо добра!

 

  • Діти, сядьте всі рівненько,

Не шуміть, сидіть тихенько.

Урок буде не звичайний,

Для всіх нас повчальний.

 

 

Девіз нашого уроку:          Щоб лікарем, моряком

                                                Чи льотчиком стати,

                                                Треба твердо на «12»

                                                Математику знати!

 

ІІ.  Повідомлення теми і мети уроку:

Ми з вами вирушаємо у подорож  Математичним лісом, побуваємо на різних зупинках, де нас будуть зустрічати звірята. Будем із вами мандрувати, додавати, віднімати, вміло і чітко рахувати, щоб усе запамятати. На уроці ми будемо закріплювати навички письмового до-

давання та віднімання трицифрових чисел, розв’язувати задачі, рівняння, приклади;  буду-вати трикутник і знаходити його периметр.

 

ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Допоможе нам подорожувати цей потяг пречудовий. А яку він назву має? Хто з вас, діти, прочитає?

 

І сл. «Потяг»         З – Н – А – Н – Н – Я

Так, «Знання» потяг зветьс, а без знань не обійдеться жодна людина в світі. Запам’ятайте це, діти!

 

ІV.  Повторення і закріплення вивченого

 

ІІ сл. «Зайчик»

 

  1. Усний рахунок:
  • Щоб потрапити всім нам до вагонів, треба виконати завдання зайчика-кондуктора.

 

Картки :                    200+100                            690-220                              400+550

                                     210+150                            570-340                               830-630

                                     470+320                            100-20                                 990+10

  • Молодці!
  • В потяг всі сідаємо, сміло в подорож рушаємо. Отже подорож почалась. Я буду началь-ником потягу, а ви всі будете моїми помічниками.
  • І ось ми з вами наближаємось до галявини Каліграфії і зустрічає нас Кошенятко із зав-данням.

ІІІ сл. «Кошеня»

 

  1. Каліграфічна хвилинка

Хвилинку каліграфії – негайно!

Напишемо цифри красиво й охайно!

 

  • Що за цифра тонка і пряма, як спиця? (1)
  • А якщо до 1 дописати 0? 00?

 

Діти:

 

Зошит свій я відкриваю,

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно-не зігнуся,

За роботу я беруся.

1    10   100  (запис у зошитах)

 

  • Дякуємо Кошеняті, будем далі вирушати.

 

ІV сл. «Цуценя»

 

  1.  Ось зупинка чарівна називається «Прикладна» (розв’язати приклади “ланцюжком»)

 

  • Номер 486 в книзі ви знайдіть,

Приклади ці розв’яжіть

Прийшов час вже показати

Чи вмієте ви рахувати.

 

V сл. «Жабеня» (розв’язати задачу номер 489)

 

  1. – Озеро вдалині видніє.

Хто на ньому нас зустріне?

  • Гляньте діти-но сюди.

Хтось виглядує з води

Жабка мимо пропливає

Що вона в лапках тримає?

 

Робота над задачею:

а) читання учнями мовчки;

б) читання вголос;

в) аналіз:

- Скільки км. проїхав автобус?

- Скільки км. йому ще залишилося проїхати?

- Чи можемо знайти відстань, яку має подолати автобус?

- Що треба зробити?

г) запис розв’язання задачі учнями в зошитах самостійно;

д) читання відповіді до задачі.

 

VI сл. «Сонечко» ( Фізкультхвилинка)

 

  • Хто там, хто вже так стомився,

що наліво нахилився?

Треба дружно всім нам встати –

Фізкультхвилинку розпочати

  • І вирушаємо далі в путь!

 

VІІ сл. «Білочка»

 

  1.  – Ось хатинку видно з гаю,

Тут Білочка проживає.

  • Вона підготувала нам завдання

Самостійно розв’язати всі рівняння.

(Самостійно знайти свою правильну відповідь)

 

VIII сл. «Лисичка» (практична робота номер 492)

 

  1. Навчаючись разом, знайомились зблизька ми

З трикутниками, фігурами та відрізками.

До бору цікавої Геометрії прибуваємо

І завдання його мешканців розглядаємо.

IX сл. «Їжачок» (творча робота)

 

  • Домалюємо малюнки враз,

Бо в нас творчий 3 клас!

  • Діти, візьміть швиденько кольорові олівці і домалюйте свій малюнок.

 

 

 

(Діти свої роботи прикріплюють на дошку)

 

V.  Підсумок уроку

 

Дякують нам всі звірята

Час додому вирушати.

  • Наш потяг вирушає,

Повну швидкість набирає.

Краса яка, глянь довкола!

Ось зупинка наша – «Школа!»

  • Ось і добігла кінця наша мандрівка Математичним лісом. Всі учні працювали добре  і  заслуговують на винагороду – оцінки.

(Вчитель виставляє оцінки з коментуванням)

 

Вчитель:

  • Всі ви, діти – молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

 

  • На початку уроку ми з вами віталися з гостями, а тепер давайте попрощаємося.

 

Учениця:

Шановні гості!

Спасибі, що знайшли час,

І прийшли до нас.

Якщо Ваша ласка,

То приходьте до нас ще, будь ласка! (разом)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література:

  1. Журнали «Початкове навчання та виховання»: Листопад 2006 р., 2007 р;

Вересень 2007 р, Січень 2007 р, 2008 р.

  1. Корчевська О, Кордуба Н «Нестандартні уроки з математики» 1-4 кл.
  2. Беденко М.В «Математика» бліц-контроль знань 3 кл.
  3. Підручник «Математика» Рівкінд Ф.М, Оляницька Л.В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) 340 + х = 580

б) у – 150 = 200

в) 940 – х = 100

г) х + 510 = 780

д) у – 260 = 520

є) 840- х = 540

ж) 1000-у = 770

Коли Святий Миколай

З небес на землю йде,

То кожний дім і школа,

Мов вулик бджіл гуде.

Там дітвора чекає

На срібних янголят,

Що із доріг безкраїх

На землю загостять.

Бо добре знають діти,

Що ні сніжний танок,

Ані мороз, ні вітер

Не спинять їх санок.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 січня 2018
Переглядів
3325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку