Розробка уроку з математики для 4 класу на тему: "Контрольна робота по темі: „Ділення багатоцифрових чисел. Дії з іменованими числами“.
Містить комбіновану контрольну роботу для двох варіантів.
Математика
Тема: Підсумкова перевірка. Тематична контрольна робота
Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу з теми «Ділення багатоцифрових чисел. Дії з іменованими числами»; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
— Сьогодні на уроці ми перевіримо, як ви засвоїли вивчений матеріал, напишемо контрольну роботу.
III. Перевірна робота
Варіант 1
1. Обчислити письмово
2625 : 3 (= 875)
4760 * 7 (=33320)
2. Розв’язати задачу
Зі Львова до Тернополя одночасно назустріч один одному виїхали автобус та автомобіль. Швидкість автобуса 45 км/год, а автомобіля – 80 км/год. Через 4 год вони зустрілися. Яка відстань між містами? ((45+80) * 4 = 500 км)
3. Обчислити вирази
3 т 024 кг : 6 (504 кг)
63 м 45 см : 9 (7 м 5 см = 705 см)
4. Виконати дії.
101100 - (50442 : 6 + 28799) (63894)
5. Ширина прямокутника дорівнює 5 см, а довжина – 9 см. Знайти сторону квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника. ((5 + 9) * 2 : 4 = 7 см).
Додаткове завдання
У Костика і Андрійка була однакова кількість касет. За кожні три Костикові касети Андрійко давав для обміну п'ять своїх. У кого касет стало більше і на скільки після чотирьох таких обмінів? (У Костика більше на (5 - 3) ∙ 4 = 8 (касет).)
Варіант 2
1. Обчислити письмово
2984 : 4 (= 746)
5380 * 9 (= 48420)
2. Розв’язати задачу
З Запоріжжя до Умані одночасно назустріч один одному виїхали мотоцикл і автобус. Швидкість мотоцикла 50 км/год, а автобуса 45 км/год. Через 6 год вони зустрілися. Яка відстань між містами? ((50+45) * 6 = 570 км)
3. Обчислити вирази
4 км 221 м : 7 (603 м)
36 ц 28 кг : 4 (9 ц 7 кг = 907 кг)
4. Виконати дії.
101000 - (50442 : 6 + 27694) (64899)
5. Ширина прямокутника дорівнює 4 см, а довжина – 12 см. Знайти сторону квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника. ((4 + 12) * 2 : 4 = 8 см).
Додаткове завдання
Оленка та Наталка мали однакову кількість книг. При обміні за кожні три Оленчині книги Наталка давала п'ять своїх. Через кілька таких обмінів в Оленки стало на 12 книг більше, ніж у Наталки. Скільки разів дівчатка обмінювалися книгами? (12 : (5 - 3) = 6 (разів).)
IV. Підведення підсумку уроку. Рефлексія
— Як ви впорались з перевірною роботою?
— Яке завдання здалось складним?
— Яке завдання було простим?